Ogh, wat ben je ook een schat he, dat je ff terug komt op die rottige woorden!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Ik vind mezelf hier toch echt arrogant overkomen, zo bedoelde ik het niet! Als ik geen foto had geplaatst van mezelf had dit topic echt geen elf pagina's gehad. En ik heb zo'n idee als mijn foto er nog was, dat dit topic al gesloten was, meer op deze manier!
Dus sorry voor mijn onterechte arrogantie!
@Teezie, ik heb altijd leuke schoenen aan, hoge hakken ftw! Dus daar ligt het niet aan.
@padlarf HOEr is een aantrekkelijk woord, niet waar. En google is je vriend, NS zoeken he.
Ja, nou vraagt je ons toch echt om jou te vragen foto's van jou te vragen. Eerst met dat topic over "HOERR!!!" en nu dit.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:21 schreef Lub_ya het volgende:
Mannen die je eerst ophemelen voor mooi hoor, wat je negeert, vervolgens wordt hier negatief op gereageerd en wordt je voor lelijk uitgescholden.![]()
Zo gebeurde dit van de week, zitten ik en een vriendin in de trein, lopen er jongens langs die mooi hoornaar ons toeriepen, waarop wij de andere kant opkeken, waarop de jongens zeiden, laat maar ze zijn toch lelijk?!!!!?!
Of ook zoiets waarop eerst gezegd wordt lekker hoor, wat je vervolgens negeert, waarop zij daarna hoer roepen.![]()
Kom dan niet met je praatjes aanzetten. Zo irritant eerst vrouwen ophemelen en dan de grond in douwen, doe dat eerste dan niet, daar werd toch ook niet omgevraagd
.
Klacht: Mannen die vrouwen eerst ophemelen maar die vervolgens voor lelijk of hoer uitschelden.
Ik heb liever mannen die zich aan hun woord houden!
En kom nou niet met dat lief dagboek reacties, dit is gewoon een zeer terechte klacht
!
Hoer!quote:
Drinky, heel fok heeft mij nou onderhand gezien, dus hoe bedoel je?!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, nou vraagt je ons toch echt om jou te vragen foto's van jou te vragen. Eerst met dat topic over "HOERR!!!" en nu dit.
TROUWENS het was geen hoer, maar HOEVEEL KOST JE? topicquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja, nou vraagt je ons toch echt om jou te vragen foto's van jou te vragen. Eerst met dat topic over "HOERR!!!" en nu dit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
TROUWENS het was geen hoer, maar HOEVEEL KOST JE? topic.
Ja nou, ik was op vakantie, dus ik heb het weer moeten missenquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Drinky, heel fok heeft mij nou onderhand gezien, dus hoe bedoel je?!
Dat jij het elke keer niet ziet, kan ik niks aan doen. Doe er wat aan zou ik zeggen, meer opletten enzo, lolzzz!
En haaai 2NutZ. Ik ben gewoon lief.
Sukkel!quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja nou, ik was op vakantie, dus ik heb het weer moeten missen
Het is niet eerlijk
Ik heb m ook gemistquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:31 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Dat jij het elke keer niet ziet, kan ik niks aan doen. Doe er wat aan zou ik zeggen, meer opletten enzo, lolzzz!
Teleurstellende topicwending...quote:
Huilie huiliequote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:11 schreef IceBeach het volgende:
[..]
Teleurstellende topicwending...
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:21 schreef Drinky het volgende:
Huilie huilie
Hoezo, voor vervolg pics?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:31 schreef Lollerbol het volgende:
IKKE!, maar wel een #2 aanmaken dan he
Plaats anders een mooie fotoquote:
quote:
Ik denk dat het topic allang vol was dan! Met gebash en al! Ik had mijn foto in mijn fobo maar iemand, die nu vervolgens een hater is, had hem hier geplaatst dus ik moet weer even bijkomen. Ik kan niet tegen gebashquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |