quote:
Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef KRIBBET het volgende:[..]
Is dat een uitnodiging
Zou er graag een keertje naartoe willen maar dat zal niet gebeuren
Over 2 weken gaan we op vakantie naar Drenthe, ook mooi
Geen uitnodiging van ' ik betaal' maar wel van: ik ben er vaker geweest (en waarschijnlijk meer mensen hier).
Ik weet hoe het daar werkt, ik weet wat je nodig hebt. En ik weet helaas ook dat bepaalde organisaties het beter regelen dan andere..en dan ik ooit zou kunnen regelen (vanuit NL). Je bent wel afhankelijk van de mensen daar terplekke.
De meest mooie parken in het wildlife-gebied (masai mara kenya en serengeti Tanzania zijn bijv. eigenlijk 1 park) rekenen doodleuk een paar honderd euro per nacht in zo'n camp) rekenen een 10-voud meer dan campsites die net buiten het park zijn. En net buiten zo'n park zijn de accomodaties geweldig! Niet overcrowded en met veel persoonlijke aandacht.
En dan te bedenken dat zo'n park niet met hekken omgeven is..(bedenk dat zo'n park minstens even groot is als Nederland!). Dus een campsite buiten zo'n park kan veel geld schelen! En je kunt hetzelfde zien qua dieren!!! En ' s ochtends om 5 uur is de eerste game-drive in het park...of je nou overnacht in het park of er net buiten. Toegang is toegestaan vanaf zonsopgang...tot zonsondergang.
Wat parken binnen de gates voor hebben is dat je als toerist een uurtje later op mag staan. Maar dat scheelt je wel meteen 150 Dollar per persoon aan budget.
De keuze is aan jou...
Ik heb zowel in een eigen opgezette koepeltentjes geslapen als in huisjes en in zgn. tented camps (die heel luxe kunnen zijn in de bush, met eigen douche, vaste bedden etc).
Mocht er iemand vragen hebben, stel ze!!!!
[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 14-01-2010 23:11:11 ]
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"