Ja hinderlijk hè, die doorgeslagen empathie. Had er zelf ook eentiende seconde last van.quote:
Jakkes, wat zielug.quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:28 schreef Gert het volgende:
Op een paar modjes na loopt het hier niet bepaald storm.
Toch kun je soms met je neus in de boter vallen, al wild turend in Afrika.
Hé tof zeg.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:10 schreef beequeen het volgende:
Ik heb er nog een Noek. Deze gasten maken dagelijks een rondje door de bush.
http://www.wildearth.tv/home
Geen RP voor nodig PP.
Och arme, mijn doorgeslagen empathie en arm arm diertje.quote:A sad morning
17th November 2009
On this mornings safari Patrick came across a fascinating but very distressing scene. Induna, one of our resident leopards, was playing with an Impala foal. Now as you know leopards and Impala do not usually play and this was no real exception. It looked like he was playing but in reality he was learning how to kill.
It was truly an incredible site as Induna and the impala rolled together in the grass. The impala mother looked on from the side making alarm calls. Nature can be very cruel sometimes and although watching it gives you a fascinating visual insight into nature, I must warn you that it is very sad
Gekkie, je krijgt toch opties. Jij hebt de optie om RP voor al je video/sound en whatever niet weggeklikt.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef pullup het volgende:
Ik dacht eigenwijs te zijn en die realplayer toch te laten downloaden.
Ik kreeg meteen geen enkel geluid meer bij ondermeer alle youtube filmpjes.![]()
Ok 1 uninstall en een systeemherstelpunt verder schijnt het allemaal weer te werken.
Die realplayerzooi komt er niet meer op
Is dat mijn schuld? Moet ik iets verwijderen ofzo?quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef pullup het volgende:
Ik dacht eigenwijs te zijn en die realplayer toch te laten downloaden.
Ik kreeg meteen geen enkel geluid meer bij ondermeer alle youtube filmpjes.![]()
Ok 1 uninstall en een systeemherstelpunt verder schijnt het allemaal weer te werken.
Die realplayerzooi komt er niet meer op
Nee hoor. Ik was gewoon wat te ongeduldig om uit te zoeken hoe ik het precies wel goed kon configureren.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:20 schreef Noek het volgende:
[..]
Is dat mijn schuld? Moet ik iets verwijderen ofzo?
Echt hè? Naar sommige dingen kan ik niet kijken hoor. Dieren die opgegeten worden en zulks. Maar Vic vindt dat allemaal prachtig. Ik heb mijn eigen Steve Irwin in huis.quote:Op dinsdag 17 november 2009 16:14 schreef Noek het volgende:
Och arme, mijn doorgeslagen empathie en arm arm diertje.
Vind ik ook, zomaar zo'n arme Impala opetenquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Echt hè? Naar sommige dingen kan ik niet kijken hoor. Dieren die opgegeten worden en zulks. Maar Vic vindt dat allemaal prachtig. Ik heb mijn eigen Steve Irwin in huis.
goed bezigquote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is mijn eerste cap ooit, ben nog in de ontdekkingsfase, nu nog leren om alleen de reiger
op de cap te krijgen.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
Dit is mijn eerste cap ooit, ben nog in de ontdekkingsfase, nu nog leren om alleen de reiger
op de cap te krijgen.
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
op de cap te krijgen.
[ afbeelding ]
Ik gebruik ook photoshop, maar voor het snelle cappen is gadwin echt ideaal. Je kunt ook tijdens de cap nog aangeven hoe groot je je kader wilt hebben!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt ook gewoon op de printscreen knop (rechts naast F12) van je toetsenbord drukken en dat dan in Paint plakken (Ctrl+V intoetsen)![]()
Dan kun je je cap ook uitsnijden zodat de rest van je beeld wegvalt.![]()
Dit werkt alleen niet bij Silverlight streams.
Ik gebruik zelf Photoshop, beter dan paint, maar iets ingewikkelder.
Hmm dat klinkt inderdaad nóg handiger! Ken ik niet, geïnteresseerd bij deze!quote:Op donderdag 19 november 2009 00:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben razendsnel in toetscombinaties, dus Photoshop is voor mij ideaal.![]()
Print Scrn -> Ctrl+N,V -> kader trekken -> Crtl+S,W.
Kan ik het ook meteen bewerken als het beeld te donker oid is
Je weet dat je reigers bij het lokale weiland bij jou in de buurt ook gewoon in actie kunt zien?quote:Op woensdag 18 november 2009 20:09 schreef tuinfluiter het volgende:
op de cap te krijgen.
[ afbeelding ]
ik doe het ook gewoon met mijn middelvingerquote:Op donderdag 19 november 2009 00:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kunt ook gewoon op de printscreen knop (rechts naast F12) van je toetsenbord drukken en dat dan in Paint plakken (Ctrl+V intoetsen)![]()
Dan kun je je cap ook uitsnijden zodat de rest van je beeld wegvalt.![]()
Dit werkt alleen niet bij Silverlight streams.
Ik gebruik zelf Photoshop, beter dan paint, maar iets ingewikkelder.
Ja bedankt voor de tip, zelfs in het meer voor ons huis staan er 3 reigers .quote:Op donderdag 19 november 2009 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je weet dat je reigers bij het lokale weiland bij jou in de buurt ook gewoon in actie kunt zien?
Dat kan met Gadwin Pro ook zie ik net, het gelijk bewerken, helderheid, contrast etc.quote:Op donderdag 19 november 2009 00:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik ben razendsnel in toetscombinaties, dus Photoshop is voor mij ideaal.![]()
Print Scrn -> Ctrl+N,V -> kader trekken -> Crtl+S,W.
Kan ik het ook meteen bewerken als het beeld te donker oid is
O ik snap 'm nu pas: het is geen extra APS-tooltje, maar je bewerkt gewoon ál je caps in photoshop.quote:Op donderdag 19 november 2009 02:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Hmm dat klinkt inderdaad nóg handiger! Ken ik niet, geïnteresseerd bij deze!
Ach gos.quote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef KRIBBET het volgende:
Dat kleintje tussen die grote beesten![]()
[ afbeelding ]
Is dat een uitnodigingquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:45 schreef capricia het volgende:
Wie van de fokkers wil er eigenlijk naar Afrika, om dit in real life te zien?
Geen uitnodiging van ' ik betaal' maar wel van: ik ben er vaker geweest (en waarschijnlijk meer mensen hier).quote:Op donderdag 14 januari 2010 22:48 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Is dat een uitnodiging![]()
Zou er graag een keertje naartoe willen maar dat zal niet gebeuren![]()
Over 2 weken gaan we op vakantie naar Drenthe, ook mooi
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |