Haha, goed voor je. Zoiets heb ik ook een keer uitgehaald in een kroeg, soms is het zo heerlijk om een beetje arrogant te doen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Cacciatore het volgende:
Het zat dus zo hea ik was weer op stsation vanochtend, mooi in de kleertjes haren weer gedaan je kent het wel tog maar op station staan altijd kk veel chicks te wachtten op de treintje die ik ook moet pakken dus ik loop altijd zo vanaf begin station na het einde van het staiton zodat zowiezo veel chicks mij zien en ik ze zo beetje kan checken
Ma aan het einde stond zo'n ekte chick echt mooi, marokaantje volgens mij met stijl haar en donkere grote ogen echt zo starend naar mij ik daar dus heen vroeg haar zo, Heey ik probeerde je te bellen maar ik heb je nummer niet...
Begint ze ineens te lachen zegt zachtjes: you wish... en loopt weg, ik kon alleen maar zo kijkenterwijl anderen begonnen te lachen..
Klacht: Chicks die doen alsof je aan bent maar je niet uit nemen omdat ze haar dag niet had vandaag
antiklacht: overmorgen krijg ik mun samsung qwerty
Dat krijg je als je met 10 kilo staal met een laagje bladgoud erop om je nek over het station loopt.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Ik mis trouwens het stuk waaruit blijkt dat de dame in kwestie boos was?
Ze wijst je gewoon af, the story of your life lijkt me zo. Infantiele diklip.
je had waarschijnlijk je mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Cacciatore het volgende:
Het zat dus zo hea ik was weer op stsation vanochtend, mooi in de kleertjes haren weer gedaan je kent het wel tog maar op station staan altijd kk veel chicks te wachtten op de treintje die ik ook moet pakken dus ik loop altijd zo vanaf begin station na het einde van het staiton zodat zowiezo veel chicks mij zien en ik ze zo beetje kan checken
Ma aan het einde stond zo'n ekte chick echt mooi, marokaantje volgens mij met stijl haar en donkere grote ogen echt zo starend naar mij ik daar dus heen vroeg haar zo, Heey ik probeerde je te bellen maar ik heb je nummer niet...
Begint ze ineens te lachen zegt zachtjes: you wish... en loopt weg, ik kon alleen maar zo kijkenterwijl anderen begonnen te lachen..
Klacht: Chicks die doen alsof je aan bent maar je niet uit nemen omdat ze haar dag niet had vandaag
antiklacht: overmorgen krijg ik mun samsung qwerty
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Dat krijg je als je met 10 kilo staal met een laagje bladgoud erop om je nek over het station loopt.
Ik word een beetje bang van jou.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:48 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Haha, goed voor je. Zoiets heb ik ook een keer uitgehaald in een kroeg, soms is het zo heerlijk om een beetje arrogant te doen.
nee ik heb nu zo'n gstar witte polo met zwarte streepjes, kraagje omhoog, gstar broekje en oozoo klokje, wel de nikes ja hahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:49 schreef wise het volgende:
[..]
je had waarschijnlijk je mooie zwarte G-star blouse aan, dieselbroekje, haren netjes gedaan, breitling klokje om en de nike's aan.
Dame in kwestie vroeg er misschien vertraging was, en jij werd rood en kon niet uit je woorden komen.
Ts dikke faalhaas
Hoeft niet hoor, ik kan ook lief zijn.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Ik word een beetje bang van jou.
Tevens goed topic,
TS is baas
Je bent best wel een mannetje wat linea recht tegen KLB ingaat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee ik heb nu zo'n gstar witte polo met zwarte streepjes, kraagje omhoog, gstar broekje en oozoo klokje, wel de nikes ja haha
ik heb het tegen jullie hoor ik blijf hier gewoon lekker zitten hoor NU WEER ONTOPIC EN DE HATERS EN JALOERZE MENSEN MOGEN WEGBLIJVEN!!!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:53 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
De eerste keer dat ik je iets zinnigs hoor zeggen. De mazzel hé
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee ik heb nu zo'n gstar witte polo met zwarte streepjes, kraagje omhoog, gstar broekje en oozoo klokje, wel de nikes ja haha
hoe bedoel jequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:54 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Je bent best wel een mannetje wat linea recht tegen KLB ingaat.
Maar geeft niet.
Vast wel.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:54 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor, ik kan ook lief zijn.
raap me opquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik heb het tegen jullie hoor ik blijf hier gewoon lekker zitten hoor NU WEER ONTOPIC EN DE HATERS EN JALOERZE MENSEN MOGEN WEGBLIJVEN!!!
Dat de gemiddelde KLBer jou niet echt kan waarderen.quote:
Die was ik van plan vanavond naar jou de PMen maar hoef ik dus niet te doen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:56 schreef griekjeee het volgende:
Ik probeerde je te bellen maar ik heb je nummer niet oh oh oh![]()
ik weet al precies hoe hier op gereageert gaat worden ma maakt niet uit ik doe MBO niveau 4 Administratie en JA daar zitten kk veel chicks en NEE ik ben geen nerd als je dat soms denkt...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Dat de gemiddelde KLBer jou niet echt kan waarderen.
Mag ik vragen wat voor opleiding je doet?
Nu is de verassing eraf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:57 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Die was ik van plan vanavond naar jou de PMen maar hoef ik dus niet te doen?
![]()
Oja shitquote:
Als je zo'n kansloos topic maakt, met VMBO breezertaal all-over the place + daarbij één "zie mijn getalkpoederde nivea billetjes eens shinen"-achtige inhoud verdien je het om afgezeken te worden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik heb het tegen jullie hoor ik blijf hier gewoon lekker zitten hoor NU WEER ONTOPIC EN DE HATERS EN JALOERZE MENSEN MOGEN WEGBLIJVEN!!!
Kraag omhoogquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Nou blijf jij maar lekker zitten knulletjequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
je bent in ieder geval eerlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:58 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
ik weet al precies hoe hier op gereageert gaat worden ma maakt niet uit ik doe MBO niveau 4 Administratie en JA daar zitten kk veel chicks en NEE ik ben geen nerd als je dat zoms denkt...
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:55 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:58 schreef Cacciatore het volgende:
NEE ik ben geen nerd als je dat soms denkt...
mattie denk je dat ik AM1 of classics draag???quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:59 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kraag omhoog
Gstar broek die ofwel prefabric kapot is ofwel op je knieen hangt, al dan niet allebei.
Nike air max
quote:
Mensen als jij maken Nederland kapot.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie denk je dat ik AM1 of classics draag???!!!!!!111 alleen stylo nikies voor mij
Er zijn nog genoeg foute openingszinnen over, though.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie denk je dat ik AM1 of classics draag???!!!!!!111 alleen stylo nikies voor mij
pas je op dat t straks niet over je monitor gaat? K heb m uit voorzorg ook al ff laten staan.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
whoooo buikpijn![]()
....ff koffie halen....dit wordt nog veel beter
Zal TS ff PMen of die er nog meer heeft.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg foute openingszinnen over, though.
oooh ja klopt mensen die er verzorgt uitzien en na school gaan maken dit land echt kapot, jullie kk nerds zeker niet he zo achter je beeldschermpje rof doen he nee neequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Mensen als jij maken Nederland kapot.
I'm only hatin' so you'll post more of your oral fartin'quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Cacciatore het volgende:
och och och kan ook nooit is een normale reactie komen he?HATERS blijf ma lekker weg hoor
goede raad...weet ik echt te waarderen...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Koepert het volgende:
[..]
pas je op dat t straks niet over je monitor gaat? K heb m uit voorzorg ook al ff laten staan.
Air max 1 vind ik eigenlijk wel stylo. Jongens met AM1, straight fit jeans en een mooi overhemdquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie je kan wel doen alsof het een cheesy zin is ma die werken echt wel hoor beter probeer je gewoon is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Zal TS ff PMen of die er nog meer heeft.
Had je op het station ook een mobieltje waar tupac keihard uit brulde?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
oooh ja klopt mensen die er verzorgt uitzien en na school gaan maken dit land echt kapot, jullie kk nerds zeker niet he zo achter je beeldschermpje rof doen he nee nee
Doe eens een pica posten danquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:00 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
oja jij was aan hequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Air max 1 vind ik eigenlijk wel stylo. Jongens met AM1, straight fit jeans en een mooi overhemd
Deze zin slaat werkelijk nergens op. De rest is ook niet bijster veel overigens.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
oooh ja klopt mensen die er verzorgt uitzien en na school gaan maken dit land echt kapot
je weet toch dat g-star niet meer in is he. het is nu meer een merk voor de minderbedeeldequote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:52 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Ik zie me al aankomen op het stationquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie je kan wel doen alsof het een cheesy zin is ma die werken echt wel hoor beter probeer je gewoon is.
Hey was het altijd schaduw want voordat ik jou zag scheen de zon nooit...
Je bent wel gek op het woordje "kk" kanker... he?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:43 schreef Cacciatore het volgende:
Het zat dus zo hea ik was weer op stsation vanochtend, mooi in de kleertjes
haren weer gedaan je kent het wel tog maar op station staan altijd kk veel chicks
te wachtten op de treintje die ik ook moet pakken dus ik loop altijd zo vanaf begin
station na het einde van het staiton zodat zowiezo veel chicks mij zien en ik ze
zo beetje kan checken![]()
Nee, dat heet, jij die denkt zo een antilliaanse 'player' te zijn ( je hele opbouw en tekstquote:Ma aan het einde stond zo'n ekte chick echt mooi, marokaantje volgens mij met
stijl haar en donkere grote ogen echt zo starend naar mij ik daar dus heen vroeg
haar zo, Heey ik probeerde je te bellen maar ik heb je nummer niet...
Begint ze ineens te lachen zegt zachtjes: you wish... en loopt weg, ik kon alleen
maar zo kijkenterwijl anderen begonnen te lachen..
Klacht: Chicks die doen alsof je aan bent maar je niet uit nemen omdat ze haar
dag niet had vandaag
Cool. Ik zie het wel tegemoet en zal er passend op reageren.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Zal TS ff PMen of die er nog meer heeft.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doe eens een pica posten dan
En wat voor broek is het, een gewone gstar of zo'n tot op de knieen preripped broek?
http://www.telegraaf.nl/v(...)peningszinnen__.htmlquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
mattie je kan wel doen alsof het een cheesy zin is ma die werken echt wel hoor beter probeer je gewoon is.
als je zouw lezen wist je dat ik overmogen de qwerty krijgquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Goofisch het volgende:
[..]
Had je op het station ook een mobieltje waar tupac keihard uit brulde?
Heb je er ook eentje speciaal voor kutweer?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
IPhone > Samsung n00b mobielquote:antiklacht: overmorgen krijg ik mun samsung qwerty
Wat een kutweer maar door mij ben je toch al natquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Heb je er ook eentje speciaal voor kutweer?
Nee je bent een buitenlandse nerd achter de computer met bril en dikke bierbuika ahahahahahahhhaaaaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:07 schreef Cacciatore het volgende:
mattie ik ben geen kaaskop hoor zoals jullie nerds achter de computers met brillen en dikke bierbuika ahahahahahahhhaaaa
die zin kan niet eensquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Ticker het volgende:
[..]
Nee je bent een buitenlandse nerd achter de computers met bril en dikke bierbuika ahahahahahahhhaaaa
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat een kutweer maar door mij ben je toch al nat
Jou kloon dus?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:10 schreef Life het volgende:
Wat een haters. TS geeft ons zoveel vermaak en hij wordt enkel afgekraakt. TS, ik vind je stoer hoor.
En dat.quote:
Waar ben je naar school gegaan dan? Zeker ergens waar ze geen Nederlands geven/gaven?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
oooh ja klopt mensen die er verzorgt uitzien en na school gaan maken dit land echt kapot, jullie kk nerds zeker niet he zo achter je beeldschermpje rof doen he nee nee
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:08 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Wat een kutweer maar door mij ben je toch al nat
Blijf jij maar lekker weg! Mijn forum!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:51 schreef Cacciatore het volgende:
och och och kan ook nooit is een normale reactie komen he?HATERS blijf ma lekker weg hoor
nee en jij kan niet eens lezenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:11 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Waar ben je naar school gegaan dan? Zeker ergens waar ze geen Nederlands geven/gaven?
sma,squote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:13 schreef Dj_unkie het volgende:
he TS!
Kan je ons "nerds + bierbuik" nog iets leren over het versieren van vrouwen...eehm pardon..chika's
Het lukt hem anders aardig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:13 schreef mr_vavavoom het volgende:
TS, wat probeer jij toch altijd te bereiken met je topics, irritante kut-trol.
Je moet je gewoon de ogen uit je kop schamen. Beheer de nederlandse taal en kom in godsnaam eens met een normaal onderwerp, dus niet over je blingbling, je chicka's en je mattie's.
Jij bent de digitale hangjongere waar normale nederlanders op spugen. Maakt dat je blij?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
nee en jij kan niet eens lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |