abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:29:43 #1
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_74141164
TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets netjes in de rekken (misschien twee en een halve meter van de ingang ), maar als ze zich omdraait, ziet ze het volgende scenario:

Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden, maar een Analfabeet Kutwijf op Fiets heeft zojuist besloten dat ze daar haar rijtuig wil parkeren. Dit ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.

LOD: sorry jongedame, maar je mag hier niet parkeren.
AKF:
LOD: *als een bang muisje* Ik kan er zo echt niet door. Er hangt daarom ook een bordje waarop staat dat je hier niet mag staan.
AKF: Oh, die had ik niet gezien.

(TS: die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht ).

AKF: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot TS heldinhaftig ingrijpt*
TS: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.
AKF: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
TS: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
AKF: Maar mijn voet doet zeer!
TS: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...

AKF zet fiets weg maar scheld TS wel uit voor alles wat los en vast zit. TS noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. AFK kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt TS voor haar hulp.

Klacht: analfabete kutwijven die lieve oude dametjes in de kou willen laten wachten omdat ze te lui zijn hun fiets in de rekken te zetten.
pi_74141249
Gaat 't ?
 2011 13" i5 ...
pi_74141255
HELD!

http://www.sire.nl/

Met mensen zoals jij kunnen ze die campagne wel schrappen...

Go ninja!
Vrijheid kan je toch niet bewijzen!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:32:49 #4
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74141269
Analfabetisch*
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:32:51 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_74141270
Mits waar:
Ok stelletje hokboeren
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:32:58 #6
67405 tha_rizzo
Nu nog lekkerder!
pi_74141279
Verkapt kijk-mij-eens-goed-zijn topic?
Je weet toch dat ik gelijk heb en jij niet?
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:10 #7
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74141283
Sure.
pi_74141284
Ok best wel een tof verhaal, maar die paint is werkelijk waar kut
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:28 #9
164509 Banzaiaap
Tony Rocky Horror
pi_74141289
Geloof er geen hol van, sorry..
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:29 #10
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_74141291
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef AskMe het volgende:
Gaat 't ?
Het kwaad bestrijden is zwaar, maar het is dankbaar werk
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:33:57 #11
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_74141304
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok best wel een tof verhaal, maar die paint is werkelijk waar kut
M'n eerste paint. Het moest er een keer van komen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:34:34 #12
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_74141319
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:33 schreef Banzaiaap het volgende:
Geloof er geen hol van, sorry..
Oh help, iemand op het internet gelooft me niet. Nu heeft het leven geen zin meer
pi_74141348
Sommige mensen zijn gewoon te stom voor worden, nice Job TS!
Door GvsE: "Je bent een geweldig jong!"
pi_74141356
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef padlarf het volgende:
Mits waar:
Dit.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:36:13 #15
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_74141367
Kan me niet voorstellen dat je dat echt allemaal stoer gezegd hebt. Ondanks dat
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_74141368
Held
pi_74141370
En nu wat er in werkelijkheid is gebeurd:

TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets tegen de muur en half voor de ingang van de apotheek.

Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden. Ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen, heeft TS er geen probleem mee dit toch te doen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.

TS:
LOD: *als een bang muisje* Ik kan er zo echt niet door. Er hangt daarom ook een bordje waarop staat dat je hier niet mag staan.
TS: Oh, die had ik niet gezien.

(die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht ).

TS: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot <Random ApotheekMedewerker> heldinhaftig ingrijpt*
RAM: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.
TS: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
RAM: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
TS: Maar mijn voet doet zeer!
RAM: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...

TS zet fiets weg maar scheldt RAM wel uit voor alles wat los en vast zit. RAM noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. TS kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt RAM voor haar hulp.

Klacht: analfabete kutwijven die lieve oude dametjes in de kou willen laten wachten omdat ze te lui zijn hun fiets in de rekken te zetten.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:36:17 #18
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_74141371
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon te stom voor worden, nice Job TS!
Iemand moet het doen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:36:54 #19
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_74141394
Goed verhaal!

Mooi dat t ook zo kort is. Leest lekker weg.
Boeiend! Vertel ons meer! Hoe druk was het nu? Wat ging jij er doen? We willen meer!
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:37:20 #20
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74141406
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef Lente_ninja het volgende:

[..]

Oh help, iemand op het internet gelooft me niet. Nu heeft het leven geen zin meer
1. Meestal zijn die deuren groot genoeg voor 2 van die karretjes naast elkaar.
2. Hoe kan iemand zijn fiets nou in de deuropening plaatsen? Heeft deze supermarkt een roldeur?
3. Het is echt bullshit dat ze niet uitzichzelf even dat vrouwtje er door zou laten.
Haha Jap jonge trollgod
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:37:47 #21
183595 Lente_ninja
They never saw it coming
pi_74141410
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
*verhaal*
Die medewerkers doen niets, zeker bang dat ze klappen krijgen ofzo
pi_74141425
Pics or it didn't happen
  woensdag 28 oktober 2009 @ 10:38:24 #23
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_74141433
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu wat er in werkelijkheid is gebeurd:

TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets tegen de muur en half voor de ingang van de apotheek.

Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden. Ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen, heeft TS er geen probleem mee dit toch te doen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.

TS:
TS: Oh, die had ik niet gezien.

(die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht ).

TS: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot <Random ApotheekMedewerker> heldinhaftig ingrijpt*
RAM: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.
TS: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
RAM: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
TS: Maar mijn voet doet zeer!
RAM: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...

TS zet fiets weg maar scheldt RAM wel uit voor alles wat los en vast zit. RAM noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. TS kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt RAM voor haar hulp.

Dan moet je dus een nieuw, lemming, topic maken als RAM ipv dat verhaal hier neer te plempen
Haha Jap jonge trollgod
pi_74141447
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef Japsnars het volgende:
Dan moet je dus een nieuw, lemming, topic maken als RAM ipv dat verhaal hier neer te plempen
Ik moet niks.
Je doet het zelf maar
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_74141473
TS is tokkie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')