TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets netjes in de rekken (misschien twee en een halve meter van de ingang

), maar als ze zich omdraait, ziet ze het volgende scenario:
![]()
Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden, maar een Analfabeet Kutwijf op Fiets heeft zojuist besloten dat ze daar haar rijtuig wil parkeren. Dit ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.
LOD: sorry jongedame, maar je mag hier niet parkeren.
AKF:
LOD: *als een bang muisje* Ik kan er zo echt niet door. Er hangt daarom ook een bordje waarop staat dat je hier niet mag staan.
AKF: Oh, die had ik niet gezien.
(TS: die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht

).
AKF: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot TS heldinhaftig ingrijpt*
TS: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.
AKF: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
TS: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
AKF: Maar mijn voet doet zeer!
TS: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...
AKF zet fiets weg maar scheld TS wel uit voor alles wat los en vast zit. TS noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. AFK kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt TS voor haar hulp.
Klacht: analfabete kutwijven die lieve oude dametjes in de kou willen laten wachten omdat ze te lui zijn hun fiets in de rekken te zetten.