M'n eerste paint. Het moest er een keer van komenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok best wel een tof verhaal, maar die paint is werkelijk waar kut
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon te stom voor worden, nice Job TS!
1. Meestal zijn die deuren groot genoeg voor 2 van die karretjes naast elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Oh help, iemand op het internet gelooft me niet. Nu heeft het leven geen zin meer
Dan moet je dus een nieuw, lemming, topic maken als RAM ipv dat verhaal hier neer te plempenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu wat er in werkelijkheid is gebeurd:
TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets tegen de muur en half voor de ingang van de apotheek.
Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden. Ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen, heeft TS er geen probleem mee dit toch te doen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.
LOD: sorry jongedame, maar je mag hier niet parkeren.
TS:![]()
![]()
![]()
LOD: *als een bang muisje* Ik kan er zo echt niet door. Er hangt daarom ook een bordje waarop staat dat je hier niet mag staan.
TS: Oh, die had ik niet gezien.![]()
(die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht).
TS: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot <Random ApotheekMedewerker> heldinhaftig ingrijpt*
RAM: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.![]()
TS: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
RAM: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
TS: Maar mijn voet doet zeer!![]()
RAM: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...
TS zet fiets weg maar scheldt RAM wel uit voor alles wat los en vast zit. RAM noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. TS kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt RAM voor haar hulp.![]()
Klacht: analfabete kutwijven die lieve oude dametjes in de kou willen laten wachten omdat ze te lui zijn hun fiets in de rekken te zetten.
Ik moet niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef Japsnars het volgende:
Dan moet je dus een nieuw, lemming, topic maken als RAM ipv dat verhaal hier neer te plempen
1. Deur was niet zo heel smal, maar de stoep is verhoogd, dus je moet als scootmobiel rijder pal voor de ingang staan om erdoor te kunnen rijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Meestal zijn die deuren groot genoeg voor 2 van die karretjes naast elkaar.
2. Hoe kan iemand zijn fiets nou in de deuropening plaatsen? Heeft deze supermarkt een roldeur?
3. Het is echt bullshit dat ze niet uitzichzelf even dat vrouwtje er door zou laten.
Hier geloofde ik het niet meer, ook al ben jij ook een ninja (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Lente_ninja het volgende:
TS: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk?
Is het geloof in helden dan echt weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Hier geloofde ik het niet meer, ook al ben jij ook een ninja ().
Neen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Is het geloof in helden dan echt weg?![]()
quote:
Zullen we samen over de apotheken in Nederland waken en lieve oude dametjes beschermen tegen fietsend gespuis?quote:
Dat zijn er nog al wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Zullen we samen over de apotheken in Nederland waken en lieve oude dametjes beschermen tegen fietsend gespuis?
Naar de Ninjagrot!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Dat zijn er nog al wat.
Nou, vooruit dan maar.
Bwhehe, TS is zelf een chick, dan ben je vast zo'n breed, mannelijk type.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
Jij bedreigt vrouwen met het breken van hun neus? Een man met klasse en stijl, ik zie het alweer.
Ook goed.quote:
Doen we allemaal.. Maar t leest gewoon leuk weg..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:01 schreef BlueMage het volgende:
Ik twijfel een beetje aan de echtheid van dit verhaal
Hoe kan die AKF jou zien terwijl jij Ninja bent?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Lente_ninja het volgende:
TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets netjes in de rekken (misschien twee en een halve meter van de ingang), maar als ze zich omdraait, ziet ze het volgende scenario:
[ afbeelding ]
Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden, maar een Analfabeet Kutwijf op Fiets heeft zojuist besloten dat ze daar haar rijtuig wil parkeren. Dit ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.
LOD: sorry jongedame, maar je mag hier niet parkeren.
AKF:![]()
![]()
![]()
LOD: *als een bang muisje* Ik kan er zo echt niet door. Er hangt daarom ook een bordje waarop staat dat je hier niet mag staan.
AKF: Oh, die had ik niet gezien.![]()
(TS: die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht).
AKF: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot TS heldinhaftig ingrijpt*
TS: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.![]()
AKF: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
TS: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
AKF: Maar mijn voet doet zeer!![]()
TS: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...
AKF zet fiets weg maar scheld TS wel uit voor alles wat los en vast zit. TS noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. AFK kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt TS voor haar hulp.![]()
Klacht: analfabete kutwijven die lieve oude dametjes in de kou willen laten wachten omdat ze te lui zijn hun fiets in de rekken te zetten.
Dit had de FiPo moeten zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:32 schreef Sattyagraha het volgende:
HELD!
http://www.sire.nl/
Met mensen zoals jij kunnen ze die campagne wel schrappen...
Go ninja!
yasunni_ is een analfabeet omdat hij/zij anders wel had kunnen lezen dat TS geen hij maar een zij is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:29 schreef yasunni_ het volgende:
TS is eigenlijk de analfabeet in het verhaal maar draaide de rollen om zodat hij er een heldentopic over kon maken.
Ze was dan ook niet erg snuggerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik twijfel eraan of die woorden echt zo spontaan eruit kwamen zoals je ze hier typt, want dat kutwijf heeft niets goeds te zeggen terwijl jij haal klaarblijkelijk helemaal dist.
Het werkte anders primaquote:Overigens vind ik dat gebroken neus stukje ook erg vaag voor een vrouw
Jij bent er zeker ook zo een die alleen maar boos gaat zitten staren i.p.v. wat te zeggen als iemand in de trein z'n MP3-speler op maximaal volume heeft staanquote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:08 schreef Remsjo het volgende:
Als ik AKF zou zijn zou ik echt niet mijn fiets in de rekken hebben gezet.
Ik zou wel de fiets op zo,n danige manier wegzetten dat iedereen met genoeg tussenruimte er langs kan maar zeker niet op de daarvoor bestemde plaatsen zetten omdat een of ander wijf mij dat bevelt. Het is jou probleem toch niet dat ik een boete of dergelijke krijg voor het plaatsen van mijn fiets op een niet-daarvoor bestemde plek.
Sterker nogm, ik zat gisteren in de bus op weg naar huis van me werk. De bus zat al aardig vol. Op een gegevene moment stond er een vrouwtje met een rolator. Toen ze de bus in kwam stond niemand op. Toen kwam ze langs mij gelopen en zei ik u mag hier wel zitten hoor. Gaf ze me een euro. Uiteraard heb ik deze niet aangepakt want het is gewoon iets wat je doet als er oude mensen de bus in komen.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:15 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Jij bent er zeker ook zo een die alleen maar boos gaat zitten staren i.p.v. wat te zeggen als iemand in de trein z'n MP3-speler op maximaal volume heeft staan![]()
Sommigen van ons laten nou eenmaal geen oude, gehandicapte dametjes kou lijden als ze ook in kunnen grijpen.
quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:21 schreef Remsjo het volgende:
maar als je je fiets zo neerzet zodat de mensen er wel langs kunnen, dan heeft er toch niemand last van.
Nee TS wilde perse dat de fiets in het fietsenrek geplaats moest worden omdat dat hoort. Maar stel ik zet m,n fiets voor de inging tegen een muurtje aan EN zodat er niemand last van heeft, dan hoeft dat ding toch niet alsnog in het fietsenrek. Er zijn mensen die haast hebben ofzoquote:
Ten eerste: als je zo'n haast hebt dat je niet even 2,5 meter kan lopen en daarom maar oude, gehandicapte dametjes in de kou laat wachten, dan wordt het tijd om je dagindeling eens kritisch te bekijken. Ten tweede: het is onmogelijk om je fiets daar tegen de muur te zetten, zonder de ingang te blokkeren voor scootmobielrijders. Het stuur zit dan namelijk in de weg (en aan de andere kant staan struiken en een hoge stoeprand). Die bordjes met "hier geen fietsen plaatsen" hangen daar echt niet voor niets.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee TS wilde perse dat de fiets in het fietsenrek geplaats moest worden omdat dat hoort. Maar stel ik zet m,n fiets voor de inging tegen een muurtje aan EN zodat er niemand last van heeft, dan hoeft dat ding toch niet alsnog in het fietsenrek. Er zijn mensen die haast hebben ofzo
TS wilde dat fiets aan de kant werd gezet omdat bejaarde er niet langs kon... en ja, dan is t logisch om te verwijzen naar t fietsenrek.. daar is het immers voor.. haast of geen haast.. de fiets in kwestie stond in de weg.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:26 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Nee TS wilde perse dat de fiets in het fietsenrek geplaats moest worden omdat dat hoort. Maar stel ik zet m,n fiets voor de inging tegen een muurtje aan EN zodat er niemand last van heeft, dan hoeft dat ding toch niet alsnog in het fietsenrek. Er zijn mensen die haast hebben ofzo
Hehe, iemand die het snapt.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:30 schreef Koepert het volgende:
[..]
TS wilde dat fiets aan de kant werd gezet omdat bejaarde er niet langs kon... en ja, dan is t logisch om te verwijzen naar t fietsenrek.. daar is het immers voor.. haast of geen haast.. de fiets in kwestie stond in de weg.
Ik hoopte stiekem wel een beetje dat het zover zou komen, maar ze droop af.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:33 schreef Quercia het volgende:
Gj LN!
Jammer alleen dat ze ook niet een gebroken neus verdiende
Ik snap het ook hoor. Als je je rijvoortuig ergens neerzet zodat er geen mensen meer langs kunnen dan ben je gewoon asociaal. Maar stel je wilt je fiets zo dichtmogelijk bij de ingang parkeren(als je fietsenstalling vol is moet het wel) zet hem dan zo neer dat mensen er geen hinder van hebben. Dat zou ik hebben gedaan en ik ben het ook met je eens dat dat wijf fout bezig is geweest maar er is niemand die bepaalt of jij je fiets verplicht in een fietsenstalling plaatst. Het is gewoon een advies. Niet meer en niet minderquote:
Ik vertik het om zo'n schijtluis te worden die snel de andere kant opkijkt als ik iets zie wat niet door de beugel kan. En ik wordt al helemaal giftig als zo'n schijnheilig mens zegt dat ze de bordjes niet heeft gezien, terwijl ze haar fiets pal ertegenaan zet. Als je dan toch schijt hebt aan de rest van de wereld, wees dan tenminste eerlijk.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 13:37 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Ik snap het ook hoor. Als je je rijvoortuig ergens neerzet zodat er geen mensen meer langs kunnen dan ben je gewoon asociaal. Maar stel je wilt je fiets zo dichtmogelijk bij de ingang parkeren(als je fietsenstalling vol is moet het wel) zet hem dan zo neer dat mensen er geen hinder van hebben. Dat zou ik hebben gedaan en ik ben het ook met je eens dat dat wijf fout bezig is geweest maar er is niemand die bepaalt of jij je fiets verplicht in een fietsenstalling plaatst. Het is gewoon een advies. Niet meer en niet minder
dat dus.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:18 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nou ik twijfel niet aan het verhaal op zichzelf maar meer aan de details.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |