M'n eerste paint. Het moest er een keer van komenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ok best wel een tof verhaal, maar die paint is werkelijk waar kut
Iemand moet het doenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sommige mensen zijn gewoon te stom voor worden, nice Job TS!
1. Meestal zijn die deuren groot genoeg voor 2 van die karretjes naast elkaar.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Oh help, iemand op het internet gelooft me niet. Nu heeft het leven geen zin meer
Dan moet je dus een nieuw, lemming, topic maken als RAM ipv dat verhaal hier neer te plempenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:36 schreef spijkerbroek het volgende:
En nu wat er in werkelijkheid is gebeurd:
TS is de kwaadste niet, dus ze gaat naar de apotheek om medicijnen voor haar moeder op te halen. TS parkeert haar fiets tegen de muur en half voor de ingang van de apotheek.
Een lief oud dametje wil met haar scootmobiel de apotheek inrijden. Ondanks dat de muren van het gebouw behangen zijn met bordjes waarop vriendelijk wordt verzocht om hier geen fietsen te plaatsen, heeft TS er geen probleem mee dit toch te doen. Een lopend mens kan zich misschien er nog net langswurmen, maar Lief Oud Dametje heeft nu een probleem.
LOD: sorry jongedame, maar je mag hier niet parkeren.
TS:![]()
![]()
![]()
LOD: *als een bang muisje* Ik kan er zo echt niet door. Er hangt daarom ook een bordje waarop staat dat je hier niet mag staan.
TS: Oh, die had ik niet gezien.![]()
(die dingen hangen op ooghoogte en de hele muur is er bezaaid mee. Als je het dan nog niet zien ben je óf stekeblind en mag je überhaupt niet fietsen, óf te dom om je veters te strikken zonder toezicht).
TS: Maarre... ik ben zo klaar hoor! U kunt toch wel even wachten?
LOD: *staat op het punt zielig af te druipen, tot <Random ApotheekMedewerker> heldinhaftig ingrijpt*
RAM: ten eerste ben jij helemaal niet zo klaar, want het is stervensdruk daarbinnen. Ten tweede staat daar duidelijk een bord dat jij hier niet zomaar je fiets mag neerpleuren, en ten derde: was jij nou echt van plan om deze mevrouw buiten in de kou te laten wachten omdat jij te lui bent je fiets twee en een halve meter verderop in de rekken te zetten? Dat gaat dus niet gebeuren.![]()
TS: Luister eens, schat, waar bemoei jij me mee?
RAM: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk? Nou, je hebt tien seconden om dat brik weg te halen en mevrouw erdoor te laten, of ik doe het zelf. Wat gaat het worden?
TS: Maar mijn voet doet zeer!![]()
RAM: als je kan fietsen, kan je die 2,5 meter ook nog wel lopen. Of denk je dat mevrouw in die scoot zit omdat ze zo goed ter been is? 10... 9... 8...
TS zet fiets weg maar scheldt RAM wel uit voor alles wat los en vast zit. RAM noemt haar een analfabeet kutwijf en waarschuwt dat ze nog één verwensing verwijderd is van een gebroken neus. TS kiest verstandig het hazenpad en LOD bedankt RAM voor haar hulp.![]()
Klacht: analfabete kutwijven die lieve oude dametjes in de kou willen laten wachten omdat ze te lui zijn hun fiets in de rekken te zetten.
Ik moet niks.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:38 schreef Japsnars het volgende:
Dan moet je dus een nieuw, lemming, topic maken als RAM ipv dat verhaal hier neer te plempen
1. Deur was niet zo heel smal, maar de stoep is verhoogd, dus je moet als scootmobiel rijder pal voor de ingang staan om erdoor te kunnen rijden.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:37 schreef Japsnars het volgende:
[..]
1. Meestal zijn die deuren groot genoeg voor 2 van die karretjes naast elkaar.
2. Hoe kan iemand zijn fiets nou in de deuropening plaatsen? Heeft deze supermarkt een roldeur?
3. Het is echt bullshit dat ze niet uitzichzelf even dat vrouwtje er door zou laten.
Hier geloofde ik het niet meer, ook al ben jij ook een ninja (quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:29 schreef Lente_ninja het volgende:
TS: met jou, lieverd. Ben je behalve analfabeet soms ook nog achterlijk?
Is het geloof in helden dan echt weg?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:42 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Hier geloofde ik het niet meer, ook al ben jij ook een ninja ().
Neen:quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:44 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Is het geloof in helden dan echt weg?![]()
quote:
Zullen we samen over de apotheken in Nederland waken en lieve oude dametjes beschermen tegen fietsend gespuis?quote:
Dat zijn er nog al wat.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Lente_ninja het volgende:
[..]
Zullen we samen over de apotheken in Nederland waken en lieve oude dametjes beschermen tegen fietsend gespuis?
Naar de Ninjagrot!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef InternetNinja het volgende:
[..]
Dat zijn er nog al wat.
Nou, vooruit dan maar.
Bwhehe, TS is zelf een chick, dan ben je vast zo'n breed, mannelijk type.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:21 schreef Biels het volgende:
Jij bedreigt vrouwen met het breken van hun neus? Een man met klasse en stijl, ik zie het alweer.
Ook goed.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |