abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76168757
Algemeen:
- 2010 wordt net zo deprimerend als de voorgaande jaren. Er is geen reden om te geloven dat 2010 wel voorspoed gaat brengen in tegenstelling tot bijvoorbeeld afgelopen jaar. Weer een jaar om snel te vergeten dus.

Maatschappij:
- In Frankrijk ontstaan er weer rellen in de voorsteden. Het verschil met de vorige rellen is dat deze keer de rellen zich verspreiden naar andere landen. Zeer waarschijnlijk vooral Engeland, Duitsland en Belgie. Het zal het einde betekenen van veel illusies.

Politiek:
- Kabinet gaat rakelings langs afgrond na de deprimerende gemeenteraadsverkiezingen, vooral voor de PvdA. Of het kabinet valt is nog maar zeer de vraag, zeker vanwege de peilingen.

Financieel:
- Beurs krijgt klappen en de economie gaat weer naar beneden. De economie repareren door als overheid geld in de economie te pompen blijkt toch niet zo goed te werken en vooral inflatie te creëren.

In opspraak:
- Geert Wilders wordt veroordeeld en wordt matelaar v/h vrije woord. In elk geval in de ogen van zijn aanhangers.

- Climate Gate gaat groter worden. De leugen "de klimaat verandering met als hoofdoorzaak de mens" valt langzaam uit elkaar.

Buitenland:
- Pakistan valt uit elkaar en trekt Afghanistan mee in zijn val in de afgrond in de vorm van een massale burgeroorlog. tipje van de sluier Iedereen verliest te illusie dat er van Afghanistan iets te maken valt.

- Het regime in Iran valt, het nieuwe regime / regering blijkt vervolgens erger te zijn dan het huidige en lokt een oorlog met een ander land uit om de interne onrust in de kiem te smoren. Iran breekt vervolgens daarna alsnog in een paar stukken. In een Perzisch deel, Buluchistan, Koerdistan en in het zuiden bij Irak een Arabische staat. Grote verrassing is dat Amerika er buiten blijft. In elk geval aan de oppervlakte.

Overig:
- Veel dingen waar niemand aan denkt.
pi_76183606
quote:
Op zaterdag 19 december 2009 02:07 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Gaat niet om de ozon an sich. Meer om het noordelijke en zuidelijke gedeelte van de aarde.
http://en.wikipedia.org/wiki/Equator
:/
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=oAVjF_7ensg" rel="nofollow" target="_blank">“We simply do not understand our place in the universe and have not the courage to admit it”</a>
pi_76184756
- Tsjernobyl-achtige kernramp in China
- Geert Wilders wordt veroordeeld, en maakte hem mateloos populair in de peilingen
- Kabinet dreigt te vallen, maar wordt op het nippertje op het pluche gehouden om te voorkomen dat Wilders premier kan worden.
- FC Twente kampioen
- Ajax pakt de KNVB-beker
- WK Darts finale gaat weer tussen Barney en Taylor, die wederom door Taylor gewonnen zal worden.
- Nederland vliegt er in de halve finale bij het WK uit, Duitsland pakt wereldbeker
- Paul McCartney overlijdt
- De Toppers gaan na de concertreeks weer met ruzie uit elkaar
- Meer extreem weer: januari en februari zullen gepaard gaan met flinke kou en sneeuwval. Juli en augustus hittegolf.
- Er wordt weer een elfstedentocht gereden eind januari.
pi_76185541
quote:
Ja stom, de evenaar natuurlijk. Was even een storing toen ik God aan de lijn had
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:24 schreef Urquhart het volgende:
Dit geen voorspelling, maar een aankomend feit

In 2011 komen ze dan weer bij elkaar
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 31 december 2009 @ 10:54:21 #80
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_76255419
De aanslag op Geert Wilders ,en de etnische rellen die daar op volgen.

de Irak-commissie heeft een extra jaar nodig om tot een conclusie te komen

Diverse zorgverzekeraars gaan de RFID-chip invoeren/inplanteren,onder het excuus korting op je polis.

Balkenende norm word opgetrokken naar drie ton,samen moeten we de kar trekken aldus onze premier.

Kamp Holland heeft zwaar te lijden onder het lente offensief,meer dan 200 doden aan Nederlandse zijde .

De musical :Balkenende word verboden

Dienstplicht een feit.

Wouter Bos verdwijnt als boegbeeld van het CDA en treed in dienst bij Gerrit Zalm

Tunnelramp in Amsterdam tijdens boren Noord Zuid lijn ,overstromingen en extra schadepost van twee miljard.

Yolanthe gaat vreemd ,Snyder "We hebben geen ruzie". :"Het ging al een tijdje niet meer, maar hoe maak je het openbaar?" aldus van Cashbergen.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
  vrijdag 1 januari 2010 @ 15:55:29 #81
154417 Mederiacvm
Wie sjoon ôs Limburg is.......
pi_76293592
quote:
Op donderdag 31 december 2009 10:54 schreef waterkip het volgende:
Wouter Bos verdwijnt als boegbeeld van het CDA en treed in dienst bij Gerrit Zalm

Bos als boegbeeld van het CDA?
The chances of anything coming from Mars are a million to one, they say.
The chances of anything coming from Mars are a million to one............. but still, they come.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:00:54 #82
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_76297481
*Hosselcopter*
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:38:03 #83
230418 waterkip
Klaar?Ik niet!
pi_76298675
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 15:55 schreef Mederiacvm het volgende:

[..]

Bos als boegbeeld van het CDA?
Wilde je hem dan nog PVDA noemen,trekpop van Balkenende
Wouter wikt,maar J.P beschikt

J.P: Wouter blijven we in Afghanistan?
Wouter : Ja ,meneer de president.
Ten Yellow Pointy Kities
Eleven Blue Egyptians
If it wern't so purdy I'd call it skin flute
pi_76318565
Het voorspellen van trends bevestigt trends.
Het voorspellen van gebeurtenissen bevestigt het gebeuren.

Wellicht is het interessant om meer een hoop 2010 te doen.

januari 2010; elfstedentocht wordt gereden, een nieuwe recordtijd, heerlijk weer met windstil en -2 plus een zonnetje.
Prachtig ijs, nergens klunen.

februari 2010; Lebbis wordt per referendum verkozen tot minister van geluk.
Per direct wordt hij daarmee ook de mental coach van ajax, om aan te tonen dat geluk werkt.

maart 2010; De mondiale geluksbarometer wordt uitgevonden.
Dit meet de geluktoestand van de wereld, en middels het nog te maken verdrag van Amsterdam wordt dat in de toekomst bezegeld. (eventueel met kinderpostzegels)

april 2010; feest in de wereld, met een extra gelukkige periode tussen 18 en 22 april.
Koninginnedag wordt dit jaar licht bewolkt, met een sterke zon en vreugde alom.
Opbrengsten voor kinderen in het vondelpark dit jaar met 20% geluk gestegen.

Er wordt vanuit de bevolking een initiatief gestart om de hartelijke glimlach vaker te gebruiken.

mei 2010; een doorbraak in het effectief gebruiken van zonne-energie wordt ontdekt.

Juni 2010; oliemaatschappijen proberen het nieuwe vrije energiebeleid de kop in te drukken, maar rouwvoet staat erop dat alle nederlanders de mogelijkheid krijgen om de voordelen van vrije energie te gebruiken en de olie lobby wordt in nederland een halt toe geroepen.
(uiteraard zonder shell er in te betrekken)

juli 2010; Dat is te ver vooruit.

Laten we eerst het gelukkig voelen in de eerste maanden een werkelijkheid maken, en dan zijn alle andere voorspellingen zowiezo onjuist, omdat we samen (Nederland 2.0) ervoor hebben gezorgd dat het gelukkiger gaat.

Echte voorspellingen doen is een vorm van Zwarte Magie.
Mogelijkheden schetsen is in mijn optiek veel verfijnder.
pi_76319571
Kijk, weer eens wat anders dan alle negatieve voorgaande voorspellingen . Waar komt toch die negativiteit vandaan als men vraagt iets te voorspellen. 2010 wordt gewoon kickass
Have fun...
  zaterdag 2 januari 2010 @ 14:01:44 #86
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_76323162
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 12:05 schreef Handschoen het volgende:
Kijk, weer eens wat anders dan alle negatieve voorgaande voorspellingen . Waar komt toch die negativiteit vandaan als men vraagt iets te voorspellen. 2010 wordt gewoon kickass
Hoezo? Mijn positieve voorspelling is dat het kabinet valt...
pi_76383173
[quote] Al snel zal blijken dat het jaar slecht begonnen is: een internationaal bekend persoon zal in de eerste 2 weken van Januari zijn/haar dood vinden.

In februari zal Tiger Woods weer met zn vrouwtje doorwinteren.

In de eerste drie maanden zal Alberto Stegeman in het nieuws komen, de beveiliging van KLM schiet weer tekort. Genoeg tijd voor Alberto om dit in een uitzending te behandelen....

Het zal zijn op een 23e, wanneer de wereld wordt geschokt door onbekende vormen: Buitenaards leven?

De PVV blijft populair en dit zal zorgen voor veel hysterie en bekende taferelen..

Een man van staal zal door spiegels lopen in de maand van de vrouw.
  maandag 25 januari 2010 @ 15:21:22 #88
96925 gunk77
pi_77250455
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:22 schreef gunk77 het volgende:

Eerste clubs in Jupiler League failliet.
http://www.telegraaf.nl/t(...)AILLIET__.html?p=1,1

Erg eigenlijk, jezelf quoten

Overigens wel erg lullig voor spelers, supporters etc..
pi_77253000
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 22:44 schreef poldergeist het volgende:
Er vind ergens in de wereld een aanslag plaats en een aardbeving, dat denk ik.
Verder sterft Maradona aan een hartaanval en krijgt een staatsbegrafenis en een eigen film 'Hand of God'.
Toch gelijk gehad Tijd voor deelname aan Live and Cooking.
'Wie in Mij gelooft! Zoals de Schrift zegt: Uit zijn binnenste zullen stromen levend water vloeien.’
pi_77854433
Eentje voor morgen al ?

Iran to deliver 'punch' against the West on Feb. 11

http://digitaljournal.com/article/287275
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_77864188
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 18:48 schreef UncleScorp het volgende:
Eentje voor morgen al ?

Iran to deliver 'punch' against the West on Feb. 11

http://digitaljournal.com/article/287275
Ze doen het erom hè . Ach ja, ze zullen wel weer een boze brief van de NAVO krijgen , meer zal er niet gebeuren
Have fun...
pi_77871984
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 21:37 schreef mien-moeke het volgende:
Gaan we weer.
januari:
de economie trekt aan.
Koud. Heel koud.

Februari.
Plotseling faillissement grote bank. Ik denk aan ing.
Nog steeds vreselijk koud.
Ligt aardig op schema.
pi_77889269
Ik voorspel dat (hoewel ik het niet hoop! ) er een aanslag komt op Obama.

Hij jaagt teveel republikeinen tegen zich in het harnas en zoals je weet is die partij
en diens aanhang nogal extreem conservatief en redelijk racistisch.
75 topics = FIN
pi_78044387
tvp !
pi_78048768
quote:
- Tsjernobyl-achtige kernramp in China
- Geert Wilders wordt veroordeeld, en maakte hem mateloos populair in de peilingen
- Kabinet dreigt te vallen, maar wordt op het nippertje op het pluche gehouden om te voorkomen dat Wilders premier kan worden.
- FC Twente kampioen
- Ajax pakt de KNVB-beker
- WK Darts finale gaat weer tussen Barney en Taylor, die wederom door Taylor gewonnen zal worden.
- Nederland vliegt er in de halve finale bij het WK uit, Duitsland pakt wereldbeker
- Paul McCartney overlijdt
- Meer extreem weer: januari en februari zullen gepaard gaan met flinke kou en sneeuwval. Juli en augustus hittegolf.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 17:08:30 #96
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_78063514
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 10:20 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Paul McCartney
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:38:18 #97
96925 gunk77
pi_78072613
quote:
Deze was dan weer ietsjes minder
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:40:39 #98
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_78072759
Het zal op 17 februari gaan sneeuwen. Er zal iemand te hard rijden voor het winterse weer en blikschade oplopen.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  dinsdag 16 februari 2010 @ 20:45:19 #99
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_78073040
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:40 schreef mazaru het volgende:
Het zal op 17 februari gaan sneeuwen. Er zal iemand te hard rijden voor het winterse weer en blikschade oplopen.
De inzending voor 2010 is gesloten. Niemand had trouwens de treinramp van maandag voorspeld.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_78073152
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 20:45 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

De inzending voor 2010 is gesloten. Niemand had trouwens de treinramp van maandag voorspeld.
Brians dreams
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')