abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74567037
Ik ga wel een vaccinatie halen met mijn kind. Wat Lily zegt omdat ik niet met een doodziek kind wil zitten, of het nou gewoon griep is, mexicaanse griep of van mijn part de kazachstaanse griep of what ever. Liefst zou ik willen dat er helemaal geen (kinder) ziektes zouden zijn en dat mijn kind nooit ziek hoeft te worden. Verder is de titel van het SC topic eigenlijk op mij van toepassing: 'gewoon omdat het kan'
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 10 november 2009 @ 11:16:35 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_74567048
In jouw geval zou ik het niet doen geloof ik Evenstar.
2 maanden later en ze zou hem sowieso niet gekregen hebben en voor haar is het wrsch echt wel zeker dat het middel erger is dan de kwaal. Dat zou ik haar niet aan willen doen, dan de gok nemen dat ze de griep krijgt, maar niet op zeker haar echt ziek maken.
pi_74567059
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 10:13 schreef GreatWhiteSilence het volgende:

[..]

Ja, en de 99,9% van de andere gevallen worden niet getest, dus weet je niet wat het is. Maar voor het gemak wordt alles maar even Mexicaanse griep genoemd. En de sterfgevallen die niet door de Mexicaanse griep komen, daar hoor je verder niets van, maar misschien zijn er door een 'normale' ziekte inmiddels al veel meer sterfgevallen in dezelfde periode.
Elk jaar overlijden mensen aan griep, maar aan de Mexicaanse griep zijn nu ook gezonde, jonge mensen overleden, dát is het verschil. En bij een 'gewone' griep zijn het mensen die al ouder zijn of al ziek waren die overlijden. Daarom haalt dat het nieuws niet.
pi_74567060
Evenstar in zou in het geval van Arwen ook niet doen. Precies om wat je zegt. Al ze al zo heftig reageert
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')