Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Zo nee, sluit die direct af. (je bent wel al te laat voor deze zaak, maar die verzekering is erg belangrijk!). Zo ja, ga naar het loket om hulp te vragen..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef djmynt het volgende:
Hoi, ik zal maar meteen me vraag stellen:
Mijn contract eindigt 20/04/2010 maar mijn werkgever heeft op dit moment tekort aan werk.
Nu kwam ie met het volgende voorstel:
Dat ik naar het uwv ga om te kijken hoelang ik 100% uitkering krijg en het tekort zou mijn werkgever dan opvangen tot mijn contract datum maar dan beeindigt mijn contract 31-12-2009
Nu is de vraag moet ik daar mee eens zijn en gewoon naar het uwv gaan en daar overleg plegen?
of rechtbijstand inschakelen? of iets heel anders doen?
alvast bedankt voor tips/hulp..
dat inderdaad, de werkgever probeert op slinkse wijze onder het contract uit te komen.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:50 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Doe je werkgever een tegenvoorstel:
Hij betaald jou uit tot einde contract en jij hoeft niet meer te komen.
Met niets minder genoeg nemen.
1. Je krijgt nooit 100% uitkering, WW is maar 70%quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:24 schreef djmynt het volgende:
Hoi, ik zal maar meteen me vraag stellen:
Mijn contract eindigt 20/04/2010 maar mijn werkgever heeft op dit moment tekort aan werk.
Nu kwam ie met het volgende voorstel:
Dat ik naar het uwv ga om te kijken hoelang ik 100% uitkering krijg en het tekort zou mijn werkgever dan opvangen tot mijn contract datum maar dan beeindigt mijn contract 31-12-2009
Nu is de vraag moet ik daar mee eens zijn en gewoon naar het uwv gaan en daar overleg plegen?
of rechtbijstand inschakelen? of iets heel anders doen?
alvast bedankt voor tips/hulp..
*zuchtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:27 schreef Bootje84 het volgende:
Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Zo nee, sluit die direct af. (je bent wel al te laat voor deze zaak, maar die verzekering is erg belangrijk!). Zo ja, ga naar het loket om hulp te vragen..
Welk beter antwoord kan je krijgen van een professioneel bedrijf ten opzichte van mensen op een forum..? Jij gaat toch ook niet naar jouw voetbalteam om te vragen of ze je willen helpen met het repareren van een computer.? dat laat je doen door mensen die er (meer) verstand van hebben..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 02:18 schreef r_one het volgende:
[..]
*zucht
TS vroeg om een inhoudelijk antwoord
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 29 oktober 2009 08:52 schreef Bootje84 het volgende:
Welk beter antwoord kan je krijgen van een professioneel bedrijf ten opzichte van mensen op een forum..? Jij gaat toch ook niet naar jouw voetbalteam om te vragen of ze je willen helpen met het repareren van een computer.? dat laat je doen door mensen die er (meer) verstand van hebben..
Mijn inhoudelijke antwoord stond er al, eentje hoger.quote:Verder is jouw antwoord nou ook niet bepaald inhoudelijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |