Ladiquote:
Selmaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:15 schreef Ratelslangetje het volgende:
Goedemorgen allemaal.Goh wat ben ik vroeg vandaag.
Jimquote:
Jimmmiieeeequote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:33 schreef SuperwormJim het volgende:
Ah, de baggerende crew is ook weer wakker.
werkzequote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:41 schreef Belly76 het volgende:
Goedemorgen (Ik mis Marijke)
Maar gelukkig zijn jullie er nog (ahum)![]()
* Belly76 is weg... naar het werk
kuukelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:42 schreef minkuukel het volgende:
Eze Erwin SWJ![]()
Ladi Ratel En Mutsje natuurlijk![]()
![]()
![]()
Erwinquote:
Chantalquote:
Pezuquote:
Kuukelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:42 schreef minkuukel het volgende:
Eze Erwin SWJ![]()
Ladi Ratel En Mutsje natuurlijk![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Erwin![]()
[..]
Chantal![]()
![]()
[..]
Pezu![]()
Tevens feli
[..]
Kuukel![]()
Dude je weet toch dat je broodje sjuwarma moet eten om acht uurquote:
Van de thuisbezorgd.nl actie van gister?quote:
Heb haast hetzelfde hoorquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:25 schreef TwyLight het volgende:
Eftelingal zeker 8 jaar niet meer geweest, en ben pas 19
Ik boycot MEN!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
baggerenom 300 posts te halen
Voor postopkrikken ga je naar MEN
Straks eindig je zo:quote:
dat willen we toch ook nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:27 schreef Snakey het volgende:
o.us, aso taal, maand weg.
Conquote:
Ez kan ookquote:
Megumiquote:
Ericquote:
Jij weerquote:
ja ik werd weer wakkerquote:
Mogguh Bartquote:
Koffie?quote:
Ja ik lust wel een bakkie met koekquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:48 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Koffie?![]()
Nu met gratis jodenkoek
quote:
JMquote:
Trev kerelquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef Trevland het volgende:
Morge Allemaal en Alleen![]()
Morge: Marijke![]()
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
Trev, fijne snuiterquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
Morge Bellyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:47 schreef Belly76 het volgende:
@Trev - Marijke is er niet![]()
Ik ben dus nu op mijn werk en moet constateren dat het helemaal niet zo'n goeie morgen is![]()
pfff... is het al middag??
Trevvieliefquote:
Moe, en ik zie op tegen vandaag, want ik moet natuurkunde leren. En ik snap er geen kut van.quote:
Zal ik anders jou kant op komen om je te helpen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Moe, en ik zie op tegen vandaag, want ik moet natuurkunde leren. En ik snap er geen kut van.
Jaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zal ik anders jou kant op komen om je te helpen?
Yippiequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JaKan je me dan ook helpen met scheikunde?
Rulerquote:
Heerschertquote:
Alle beetjes helpen he. En ik heb echt hulp nodig.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yippie![]()
alleen scheikunde weet ik niet zo veel van met natuurkunde had ik niet veel moeite
Trevquote:
Kuukelquote:
Bartquote:
Trevquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:16 schreef Trevland het volgende:
![]()
, Huppel
, Eze
, Kuukel
, Kaatjhuh
, DW
, Erwin
, Ratel
, Suikertaartje
, Ruler
, Ladi
, ajf
, CoNDoR
, Naatje
Mogguhquote:
Mogguh Wouterquote:
ajfquote:
Ericquote:
quote:
Is het echt zo erg?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alle beetjes helpen he. En ik heb echt hulp nodig.
Hoezo dat dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:21 schreef rulerofdeath het volgende:
zo, ik ben al goed bezig geweest vandaag
quote:
de oven heel gehouden hier.quote:
Ja. Ik heb al 2 jaar geen natuurkunde en scheikunde meer gehad (hell, scheikunde heb ik sowieso nauwelijks gehad want ik was er nooitquote:
Nee.quote:
geef eens wat dingen van natuurkunde dan?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al 2 jaar geen natuurkunde en scheikunde meer gehad (hell, scheikunde heb ik sowieso nauwelijks gehad want ik was er nooit), en moet ;t nu dus even zomaar doen. ;o
quote:
Das wel heel vervelend(niet dat ik het de afgelopen paar jaar wel gehad hebquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:26 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik heb al 2 jaar geen natuurkunde en scheikunde meer gehad (hell, scheikunde heb ik sowieso nauwelijks gehad want ik was er nooit), en moet ;t nu dus even zomaar doen. ;o
temperatuurregelaar ingebouwdquote:
Die er bij hebben is wel zo handigquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:28 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
temperatuurregelaar ingebouwd
Nouja de ene toets gaat over grafieken en snelheid en dat soort dingen, dat snap ik dan, maar dan die andere gaat over elektriciteit en automaten en automaten snap ik echt helemaal niks van want dat heb ik nooit gehadquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
geef eens wat dingen van natuurkunde dan?
* DevilsWhore huiltquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath geeft DW een knuffel
mja kinda.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Das wel heel vervelend(niet dat ik het de afgelopen paar jaar wel gehad heb)
Goedmorgenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef kaatjhuh het volgende:
weer terug van de fitness
iedereen die er nog meer bij is gekomen hier
een goeie morgen![]()
quote:
Eindelijk gelukt om te fitnessen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef kaatjhuh het volgende:
een goeie morgen![]()
Dat waren juist de dingen waar ik toen wel goed in was en leuk vondquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja de ene toets gaat over grafieken en snelheid en dat soort dingen, dat snap ik dan, maar dan die andere gaat over elektriciteit en automaten en automaten snap ik echt helemaal niks van want dat heb ik nooit gehad
* rulerofdeath troost DWquote:
Morge Kaatjhuhquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:34 schreef kaatjhuh het volgende:
een goeie morgen![]()
elektriciteit en automaten? wat moet ik me daar bij voorstellen?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:33 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nouja de ene toets gaat over grafieken en snelheid en dat soort dingen, dat snap ik dan, maar dan die andere gaat over elektriciteit en automaten en automaten snap ik echt helemaal niks van want dat heb ik nooit gehad
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Kaatjhuh![]()
Ik heb nog last van maandag van de fitness
whehe te fanatiek geweest?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Kaatjhuh![]()
Ik heb nog last van maandag van de fitness
de eerste 3 gaat ook wel, dat heb ik al eerder gehad. maar automaten.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat waren juist de dingen waar ik toen wel goed in was en leuk vond
Kuuk neemt HW ook op zijn zijn lijstje van fans.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mij mag je er voor wakker maken.
* DevilsWhore huilt uit op de schouder van rulerquote:
elektriciteit is stroom, spanning, weerstand, wet van Ohm en dat soort gelulquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:41 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
elektriciteit en automaten? wat moet ik me daar bij voorstellen?
Dat viel wel mee, heb soms nog last van een schouderblessure en doe daarom de meeste oefeningen met apparaten en maandag maar weer eens de fly met dumbells gedaan en dat was toch niet zoon succes, dus dat doen we ook niet snel nog een keer met het gewicht dat ik eerder altijd deed maar toch wat lichter.quote:
fly met dumbells zegt me niksquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, heb soms nog last van een schouderblessure en doe daarom de meeste oefeningen met apparaten en maandag maar weer eens de fly met dumbells gedaan en dat was toch niet zoon succes, dus dat doen we ook niet snel nog een keer met het gewicht dat ik eerder altijd deed maar toch wat lichter.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ben een kerel dus kan wel wat hebben
oo die dingenquote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:52 schreef Trevland het volgende:
[..]
En heb er ook bijna nooit last van
Dankje.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 06:56 schreef Ezechielk het volgende:
Degene die jarig zijn, gefeliciteerd allemaal
Gefeliciteerdquote:
U is jarig jobje?quote:
jetje, is vrouwelijk.quote: