jeugd trauma?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Je doet het verkeerd gek. Uitkeringen alleen omlaag voor mensen die daar onterecht recht op denken te moeten hebben. Het type probleemwijk bewonersjuist de één ouder gezinnen met kinderen meer geld geven zodat die ook een keer nieuwe kleren kunnen kopen.
Neequote:
Wat dacht je van mensen die het echt nodig hadden, zoals WAJONG-ers, mensen die tussen wal en schip zijn geraakt met hun werkgevers, arbeidsongeschikten en mensen die moeite hebben met een baan te vinden, geen hulp krijgen maar wel vrijwilligerswerk doen?quote:Uitkeringssysteem op de schop. Uitkering blijft bestaan, maar véél lagere bedragen dan nu.
1500 euro? Wat? Daar kan wel wat vanafquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je dan op tv ziet hoe een moeder met 4 kinderen van 1500 euro per maand moet rondkomen.
En maar één keer in de maand onder de douche gaan en hopen dat je 's middags nog een stukje vlees bij je eten krijgt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Precizionist het volgende:
Let wel:
Daarbij hebben die omaatjes het niet zo slecht in hun 3x2 hoor.
Lekker bingo-avonden en rummikuppen
Perfectie
Dus datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
En maar één keer in de maand onder de douche gaan en hopen dat je 's middags nog een stukje vlees bij je restjes van het lokale restaurant krijgt.
Ik zou niet alleen op je stemmen, ik zou in de partij willen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik word onderhand echt schijtziek van die achterlijke politiek in Nederland.. wie zou er op mij stemmen als ik de volgende punten zou voeren:
- Volledige allochtonenstop. Enkel allochtonen die kunnen aantonen dat ze een waardevolle bijdrage aan de NL economie/samenleving kunnen leveren mogen nog naar binnen. (Soort green card systeem)
- Winkels, clubs, bars etc. mogen zelf hun openingstijden bepalen. Dus ook op zondag om 11 uur 's avonds open zijn.
- Legalisering van softdrugs, toevoegen van categorie 'mediumdrugs', waar de drugs invallen die beperkte schade doen aan mens en maatschappij zoals XTC. Sowieso decriminalisatie van alle drugs. (Check Portugal, daar gaat het perfect)
- Uitkeringssysteem op de schop. Uitkering blijft bestaan, maar véél lagere bedragen dan nu.
- Betere ouderenzorg. Niet wegrotten in een kamertje van 3x2.
- Kleine criminaliteit als tasjesroof of bedreiging is geen taakstrafje, maar gewoon een celstraf van een redelijke periode. Ernstige draaideurcriminelen verplicht in een sociale werkplaats.
Dit zijn een aantal punten die nu aandacht nodig hebben imo.
Zou jij op mij stemmen?
Laat de grote KLB-politiek-discussie losbarsten!
Ja, dat is een nieuw punt. Dit willen de andere partijen nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Hagelkaas het volgende:
...
...
omdat? iets meer toelichting zou het topic wel wat opleuken..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef Joooo-pi het volgende:
Ik zou nooit op je stemmen. Niks persoonlijks, maar je standpunten vind ik belachelijk.
Omaatjes die het geweld van WOII moesten meemaken.. omaatjes die in het verzet zaten..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef Precizionist het volgende:
Let wel:
Verhoog de WAO juist!
En haal al die duizenden of niet tienduizenden mensen die het FAKEN eraf, hou je opeens meer dan genoeg over, ook voor de JSF'jes.
Daarbij hebben die omaatjes het niet zo slecht in hun 3x2 hoor.
Lekker bingo-avonden en rummikuppen
Perfectie
Dan had ze maar geen 4 kinderen moeten nemen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar als je dan op tv ziet hoe een moeder met 4 kinderen van 1500 euro per maand moet rondkomen.
Ikweet precies hoe ze het hebben, dus niet te veel zelfverzekerdheid...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:49 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Omaatjes die het geweld van WOII moesten meemaken.. omaatjes die in het verzet zaten..
Omaatjes die het land hebben opgebouwd zodat jij lekker achter je pctje kan stappen en gaan gamen met je internetmatties. Van die mensen die nooit zeurden over het kabinetsbeleid, keihard door werkten tot hun tijd kwam en van het pensioen konden genieten. Van die mensen die gewoonweg iets over hadden voor anderen, terwijl ze zelf vrij weinig te makken hadden.
Alsof je ouderen moet benaderen als een stel randdebielen die nog maar amper herseninhoud hebben. Het is cru om een ouder die niet zelfstanding meer kan leven een ruimte te bieden, wat een celruimte evenaart.
Als alles nou zo makkelijk was.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dan had ze maar geen 4 kinderen moeten nemen.
Ja, dat lijkt me vrij makkelijk, gééń kinderen nemen. Gewoon als vrouw zeggen dat je geen zin hebt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Als alles nou zo makkelijk was.
condooms,pil,niet de hoer uithangen, geen surinamer zijn, abortus en ik kan nog wel zo doorgaan hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Wilders wil softdrugs juist verbieden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:36 schreef UncleErnie het volgende:
Je bent Wilders, maar dan iets minder extreem. Dat maakt de ideeën er echter niet beter op. Ik zie veel "oplossingen" die in de praktijk dingen alleen maar erger zullen maken.
Dus nee, ik zou niet op je stemmen.
Speciaal voor jou:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:48 schreef julian6 het volgende:
[..]
omdat? iets meer toelichting zou het topic wel wat opleuken..
TS verwoord precies zoals ik erover denk.
NU AL DRAAIEN HMMM!!!?!?!?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Een paar kleine aanpassingen zijn gemaakt.
quote:O.a. de uitkeringen en het koningshuis.
Ik heb de OP echt in 5 minuutjes in elkaar geflanst, dus veel vergeten enzo.
Dat kunnen we zien, ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik heb de OP echt in 5 minuutjes in elkaar geflanst
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Hagelkaas het volgende:
Ik word onderhand echt schijtziek van die achterlijke politiek in Nederland.. wie zou er op mij stemmen als ik de volgende punten zou voeren:
- Volledige allochtonenstop. Enkel allochtonen die kunnen aantonen dat ze een waardevolle bijdrage aan de NL economie/samenleving kunnen leveren mogen nog naar binnen. (Soort green card systeem)
Dit punt voegt niks toe aan de huidige politiek, meer populistisch geneuzel
- Winkels, clubs, bars etc. mogen zelf hun openingstijden bepalen. Dus ook op zondag om 11 uur 's avonds open zijn.
Ben ik het op zich wel mee eens
- Legalisering van softdrugs, toevoegen van categorie 'mediumdrugs', waar de drugs invallen die beperkte schade doen aan mens en maatschappij zoals XTC. Sowieso decriminalisatie van alle drugs. (Check Portugal, daar gaat het perfect)
Legalisering van de softdrugs, ok. Maar mediumdrugs? onzin.
- Uitkeringssysteem op de schop. Uitkering blijft bestaan, maar véél lagere bedragen dan nu.
Als je echt bent aangewezen op een uitkering, moet dit ook een redelijk bedrag zijn, vind ik. Je zou veel beter moeten kijken wie de uitkering krijgen en dus niet verlagen.
ik denk dat geen enkele andere partij het ermee eens is. Maar komt het geld vandaan om het te betalen?
- Kleine criminaliteit als tasjesroof of bedreiging is geen taakstrafje, maar gewoon een celstraf van een redelijke periode. Ernstige draaideurcriminelen verplicht in een sociale werkplaats.
ik ben meer voor preventie dan voor repressie. En daarbij vind ik eerder dat de maximum straffen voor de zwaardere delicten omhoog moeten. Doodslag en na 6 jaar weer vrij vind ik onbegrijpelijk
Dit zijn een aantal punten die nu aandacht nodig hebben imo.
Hoe ziet het financiele plaatje er uit? Wil je de staatschuld laten oplopen, of niet? Zo niet, hoe betaal je je standpunten?
Zou jij op mij stemmen?
Nee, dit is allemaal veel te kort door de bocht
Laat de grote KLB-politiek-discussie losbarsten!
Gore populist!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:58 schreef Hagelkaas het volgende:
Een paar kleine aanpassingen zijn gemaakt. O.a. de uitkeringen en het koningshuis.
Ik heb de OP echt in 5 minuutjes in elkaar geflanst, dus veel vergeten enzo.
Zo makkelijk is dat inderdaad niet. Maar het geeft wel te denken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:52 schreef Precizionist het volgende:
[..]
Mensen die dit gelovenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:32 schreef Hagelkaas het volgende:
- Afschaffing van het koningshuis. Nutteloze kolder die enkel geld kost.
verteltquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef griekjeee het volgende:
En hoe denk je dat te gaan realiseren dan?Anders ben je net een Wilders twee die zomaar wat roept maar niet verteld hoe hij het hard wilt maken.
Met álle respect, maar ik denk dat jij eerder naar school moet met je vage nietszeggende ideeën over hoe de politiek dient te werken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ga jij maar weer terug naar school
Feliquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |