Sinds ze in Nederland meer dan een miljoen ghanezen hebben die geen pc hebben met internet en alles nog per post moeten versturen, gaat iets makkelijker zo denken zequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Sinds wanneer heeft TNT een filiaal in Ghana?
Couscous van de Unox?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:37 schreef Karzai het volgende:
Kouskous Couscous of niet bende was niet te vreten, was wel van UNOX
de spellingscontrole op FOK! zit in TTK. Je zag wat het deed met de opvolgende reacties.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:38 schreef Esmerallda17 het volgende:
nou ja zeg, ik geef een advies en hij word weg gehaald.
Ik ben vrij nieuw hier dus TTK afkorting ken ik nog niet!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Adelante het volgende:
[..]
de spellingscontrole op FOK! zit in TTK. Je zag wat het deed met de opvolgende reacties.
TeringTyfusKutwijf. en dat zegt een mod tegen je !quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben vrij nieuw hier dus TTK afkorting ken ik nog niet!
thuisbezorgd.nl?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:46 schreef Karzai het volgende:
Morgen neem ik een bakkie babi pangang mee naar het werk, heb ik nog over
ik voorspel Ghana bij de lotingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef Karzai het volgende:
Die Ghanezen kunnen wel goed voetballen, ik hoop niet dat we ze loten met het
WK
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
TeringTyfusKutwijf. en dat zegt een mod tegen je !
Waarom zeur je eigelijk over het rijst dat je op je werk kreeg??quote:
Mja, is toch andersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waarom zeur je eigelijk over het rijst dat je op je werk kreeg??
quote:Couscous is een zeer populair gerecht in Noord-Afrika. Het bestaat voornamelijk uit griesmeel van durumtarwe
wat de boer niet kent zal hem z'n reet roesten, zeg maar.quote:
Ik vroeg me het net al af waarom hij het over couscous had maar goed hij werkt op de schoonmaakafdeling van tnt dat zegt al genoegquote:
ts is een mongooltje en weet het zelf ook niet helemaal meerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef zovty het volgende:
Ik vraag het ook nog maar een keer.... wat heb je nou gegeten couscous of rijst?
Het leek wel op rijst, van die witte korreltjesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:08 schreef zovty het volgende:
Ik vraag het ook nog maar een keer.... wat heb je nou gegeten couscous of rijst?
Als het evenveel kost is het wel beter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat alles halal is in de kantine.
Wie zegt dat ik halal wil eten?
Zout?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het leek wel op rijst, van die witte korreltjes
Heb je iets tegen halal dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik geloof dat alles halal is in de kantine.
Wie zegt dat ik halal wil eten?
dan is het toch geen couscous achterlijke idiootquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het evenveel kost.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef Seam het volgende:
[..]
Als het evenveel kost is het wel beter.
Ik heb niet voldoende informatie over het verschil tussen normale slachting en halalslachting.quote:
De dieren worden geslacht op een diervriendelijk manier en ook zo behandeld in hun dierenleven enzquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het evenveel kost.
Waarom is het beter?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:17 schreef Karzai het volgende:
Ik had laatst griesmeelpap gegeten en dat zag er heel anders uit dan Coucous, dus volgens mij was het toch rijst.
Maar ik zei al het was van unox, dus misschien hadden zei het ook niet zo goed begrepen?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
De dieren worden geslacht op een diervriendelijk manier en ook zo behandeld in hun dierenleven enz
Het draait niet eens om slachting, halal gaat veel verder dan dat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb niet voldoende informatie over het verschil tussen normale slachting en halalslachting.
Dus ik kan hier niets over zeggen.
Couscousquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:12 schreef Karzai het volgende:
Oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef Seam het volgende:
[..]
De dieren worden geslacht op een diervriendelijk manier en ook zo behandeld in hun dierenleven enz
Hm oke.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:19 schreef zovty het volgende:
[..]
Het draait niet eens om slachting, halal gaat veel verder dan dat.
Er wordt op een natuurlijkere manier omgegaan met je eten. Simpel gezegd is het gewoon beter.
Jij moet niet zo bijdehand doen want ik heb al een heleboel brieven gemaakt voor mijn Ghaneze vrienden, om ze te helpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:18 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
![]()
Echt waar, dit topic verdient een slotje omdat je zo dom bent en nieteens rijst en couscous uit elkaar kan houden en vanwege je zei
ze verneuken alleen je patat/friet en een frikandelquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jij moet niet zo bijdehand doen want ik heb al een heleboel brieven gemaakt voor mijn Ghaneze vrienden, om ze te helpen.
Ligt aan je definitie van biologisch. Ze worden iig niet volgestampt met antibiotica en sheit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm oke.
Krijgen die dieren dan ook biologisch voer?
Jezus, is dat het enige wat je kwijt wilde in dit topicquote:
De rest boeit me niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef Seam het volgende:
[..]
Jezus, is dat het enige wat je kwijt wilde in dit topic![]()
?
Gemalen beendermeel door het voer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef zovty het volgende:
[..]
Ligt aan je definitie van biologisch. Ze worden iig niet volgestampt met antibiotica en sheit.
Hij zit bij de schoonmaakquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef beertenderrr het volgende:
TS, zit je bij de post of express divisie, en welk depot/locatie?
Je moet toegeven dat ze bij jou erg vooruitstrevend zijn met dat WFP programme![]()
Peter Bakker zal trots op je zijn
Ik zit in het westelijk haven gebied in A'dam, komt een heleboel shit binnen, ook veel waardevolle spullen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef beertenderrr het volgende:
TS, zit je bij de post of express divisie, en welk depot/locatie?
Je moet toegeven dat ze bij jou erg vooruitstrevend zijn met dat WFP programme![]()
Peter Bakker zal trots op je zijn
Goh westelijke haven gebied, ik had al zo'n vermoeden door je ghanezen verhaal.\quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik zit in het westelijk haven gebied in A'dam, komt een heleboel shit binnen, ook veel waardevolle spullen.
Ja maar jij werkt waarschijnlijk ook wel 16uur per dag om je cursus nederlands te kunnen onderhoudenquote:
Ja lache met jouw, ga je naar de jode zondag?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja maar jij werkt waarschijnlijk ook wel 16uur per dag om je cursus nederlands te kunnen onderhouden
Ja..... ga je me opwachten nu hahahaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja lache met jouw, ga je naar de jode zondag?
Nederlands heb ik niet nodig.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja lache met jouw, ga je naar de jode zondag?
Nederlands heb ik niet nodig.
Ik geef je wel een kusjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja..... ga je me opwachten nu hahaha
Zullen we ergens afspreken dan aangezien het nogal druk kan zijn a.s zondag.quote:
Ik vrees dat we een beetje te hard van stapel lopen, ik moet je eerst nog een beetje beter leren kennen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zullen we ergens afspreken dan aangezien het nogal druk kan zijn a.s zondag.
Drink je bier of mag je dat niet?
Huh correct nederlands....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:50 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik vrees dat we een beetje te hard van stapel lopen, ik moet je eerst nog een beetje beter leren kennen.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gemalen beendermeel door het voer.
Lijkt mij niet zo tof.
En die ghanezen thuis laten he!quote:
Die types zijn zo slecht nog niet achter een computer:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:40 schreef stevenmac26 het volgende:
Sinds ze in Nederland meer dan een miljoen ghanezen hebben die geen pc hebben met internet en alles nog per post moeten versturen, gaat iets makkelijker zo denken ze
quote:BRITISH TELECOMS PLC
show details 7:18 PM (6 hours ago)
You have been awarded 1,000,000,00 GBP (ONE MILLION POUNDS
STERLING) in the BRITISH TELECOMS PLC Satellite Software email lottery in
which e-mail addresses are picked randomly by Software powered by the
internet through the worldwide website.
file for your claim
1. Full Name: 2. Address:3. Marital Status:4. Age:5. Sex:6. Nationality:7.
Country of Residence:8. Occupation:9. Telephone Number:
Mr.Steve Marcus
Email:mrstevemarcus@gmail.com
Dat zijn nigirianenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 01:58 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Die types zijn zo slecht nog niet achter een computer:
[..]
Yo Esmeralda woon jij in Etten-Leur toevallig?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Ik ben vrij nieuw hier dus TTK afkorting ken ik nog niet!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:31 schreef Karzai het volgende:
een lekkere stevige maaltijd in de vorm van frikandellen met patat friet
Haha, nee er wel vlak bij !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:08 schreef Lil.Q94 het volgende:
[..]
Yo Esmeralda woon jij in Etten-Leur toevallig?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |