quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef di0r1 het volgende:
en zet ze haar status op afwezig.
Kijk, een vrouw!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Esmerallda17 het volgende:
Ach gelukkig is het ook wederzijds he.
MASSA HYSTERIE.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Biels het volgende:
[..]
DE FUCKING HORROR. WAT EEN VOLLEDIGE PANIEK.
Precies. Nu doet ze ineens heel open omdat ik haar die aandacht niet - blijkbaar - heb gegeven...quote:
hahahahh ik vind hem best grappig!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Kijk, een vrouw!
Ik doe gewoon...maar zij gaat zich ineens heel vaag gedragen...
Is dat een soort 'onderlinge code' tussen vrouwen, hoe een vrouw op een bepaalde manier helemaal gestoord wordt en van het een op het andere moment opeens een compleet ander iemand is?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hahahahh ik vind hem best grappig!
Heel irritant. Zaterdagavond een leuke avond/nacht gehad, doet ze ineens dit...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:56 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Is dat een soort 'onderlinge code' tussen vrouwen, hoe een vrouw op een bepaalde manier helemaal gestoord wordt en van het een op het andere moment opeens een compleet ander iemand is?
Erg herkenbare klacht, TS. Niet alleen op MSN.
Je hebt haar waarschijnlijk verkeerd aangekeken. Of zij dacht dat op zijn minst. Genoeg redenen dus, onterechte klacht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef di0r1 het volgende:
Krijg ik net een sms van een meisje of ik online wilde komen op MSN. Prima. Dus ik denk, een leuk gesprek, is het één brok chagrijn!![]()
Dus ik praat normaal met haar, zegt ze ineens niks meer en zet ze haar status op afwezig.
Klacht vrouwen: je kan niet zonder ze, maar zo nu en dan kan je ook gek van ze worden!
Ik denk het niet. Ik was al op de computer toen ik dat smsje kreeg. Ik ga dus niet online komen als ik niet achter de computer zit...quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Heel irritant. Zaterdagavond een leuke avond/nacht gehad, doet ze ineens dit...
Het is wel waar bij de meeste, vrouwen die het niet doen praten niet zo veel denk ik danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
hahahahh ik vind hem best grappig!
pfffquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik was al op de computer toen ik dat smsje kreeg. Ik ga dus niet online komen als ik niet achter de computer zit...
Dan nog spring je wanneer zij het zegtquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Ik was al op de computer toen ik dat smsje kreeg. Ik ga dus niet online komen als ik niet achter de computer zit...
Ik dacht 'een leuk gesprek'; wat is daar dan precies mis mee?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Dan nog spring je wanneer zij het zegt
* Precizionist rent keihard weg, rent terug, pakt noodles, rent weg.quote:
Dat zit je juist onder de plak; ik stel haar geen vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef IHVK het volgende:
TS je moet nu vragen of er iets is en waarom ze chagrijnig doet. Ze zal eerst ontkennen, vervolgens blijf je aanhouden en vertelt ze wat er aan de hand is.
Waarschijnlijk gaat het nergens over.![]()
Succes!
lees: Zaterdagavond deed ze heel aardig, want dat is ze. Dus ik natuurlijk meteen denken dat ze ook wil neuken. Blijkt niet zo te zijn. Ik pissed! Dus ben ik op m'n pik getrapt door alwéer afgewezen te worden nadat ik alwéer dacht dat ik zou scoren. Dus ga ik doen alsof zíj zich nu stom gedraagd en alsof het mij niet intereseert.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Heel irritant. Zaterdagavond een leuke avond/nacht gehad, doet ze ineens dit...
Zo, stoer zeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Dat zit je juist onder de plak; ik stel haar geen vragen.
Wat is dat nou voor instelling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Dan nog ben je gewoon kankerhard gepussywhipped, al voor je het hebt gekregen. Je bent een schande voor het geslacht, jongen. Schaam je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef di0r1 het volgende:
[..]
Geef haar aandacht... De juiste aandacht (ghehehehe)...quote:
Ghehehehehehe, jij boefje. Wat probeer jij hier te insinueren. Toch niet iets seksueels he, ghehehehehehehe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Geef haar aandacht... De juiste aandacht (ghehehehe)...
Wacht maar tot ik dat bij jou doe. Dan is het huilen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef Biels het volgende:
[..]
DE FUCKING HORROR. WAT EEN VOLLEDIGE PANIEK.
Dat laatstequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef IHVK het volgende:
Was ze wel echt chagrijnig, of gewoon ergens mee bezig?
Wie weet, wie weet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik dat bij jou doe. Dan is het huilen.
Ik doe met je mee. Ik erken mijn fout.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |