Puss in bootsquote:
zei net ook al tegen M.: ben benieuwd wanneer ze komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, grappig dit. Ik ben benieuwd wanneer ze komen. En of ik me zal beheersen. Ik heb namelijk al een zakje chococenten op net...
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Die strawberry is HEAVEN!
Daaag ijsHoi kilootjes
ik heb nog niet zolang geleden besteld...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Ticootje het volgende:
zou je nu nog steeds kunnen bestellen, dan laat ik het wel bij de buren komen.
Ja, ik, de papegaaien opvang bij Veldhoven!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Even een vraag tussendoor die niks met ijs te maken heeft.
Iemand bekend met het Historisch openluchtmuseum in Eindhoven?? Is dat leuk? Wij zitten komend weekend in het Vennebos en ik was iets in de buurt aan t zoeken om te gaan doen. Of iemand andere tips voor leuke dingen in die omgeving?
jaa dat is leuk!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik, de papegaaien opvang bij Veldhoven!
Je kan tussen de beesten lopen en het is echt een halve dierentuin, zo leuk!Met heel veel speeltuintjes en je kan zelf dieren voeren en er zijn kangoeroes en pinguïns! En hele idiote vogels
KOm je toch lekker bij mij een bakje ijs eten deze week!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef oeke het volgende:
Was ik helemaal aangestoken door jullie, kwam ik er eindelijk doorheen, had ik het verkeerde restaurant. Word ik opgebeld, nee je kan niet alleen ijs bestellen bij ons. Grrrr
En nu is de actie afgelopen.![]()
Afijn, is maar beter ook.
had ik zeker net nog gelukquote:
Ik ben er -schandalig genoeg- nog nooit geweest, maar volgens mij is het leuk, ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Iemand bekend met het Historisch openluchtmuseum in Eindhoven?? Is dat leuk? Wij zitten komend weekend in het Vennebos en ik was iets in de buurt aan t zoeken om te gaan doen. Of iemand andere tips voor leuke dingen in die omgeving?
Ja, en nu kom ik dus bij jou spareribs eten...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
had ik zeker net nog geluk
hmm het staat er nog steeds hoor!!
En gezellig patroontjes uitwisselen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef miss_sly het volgende:
KOm je toch lekker bij mij een bakje ijs eten deze week!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en nu kom ik dus bij jou spareribs eten...
En die workshop monsters maken en die gratis ranja, waar is dat dan??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Ik ben er -schandalig genoeg- nog nooit geweest, maar volgens mij is het leuk, ja!
Verder is het natuurlijk heel erg leuk om op die zondag een workshop 'Monsters maken' te gaan doen en je eigen animatiefilmpje te maken (4+) en daarna een kinderfilm te zien met gratis ranja in de pauze!
De parkieteninloopkooi is leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
jaa dat is leuk!!
pindaatjes en nootjes geven! M.'s papagaai zit daar.
New York Pizza's. Als het nog werkt, kun je het daar proberen of bij Domino's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef oeke het volgende:
[..]
En gezellig patroontjes uitwisselen!![]()
Maar ik moet donderdag tot heel laat werken dus dat lukt niet.![]()
Misschien wel vrijdag of zaterdag...
Goed dat het je gelukt is!Bij welkes?
Het vennebos ben ik ook geweest en dat zwembad (als i het nog goed weet) is zo minii + saaiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Ja, nou ik was ook niet van plan om heel de dag in het zwembad te blijven hangen. Na een uurtje heb ik het daar so wie so wel weer gezien.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Het vennebos ben ik ook geweest en dat zwembad (als i het nog goed weet) is zo minii + saai
haha ja oke is ook zoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Ja, nou ik was ook niet van plan om heel de dag in het zwembad te blijven hangen. Na een uurtje heb ik het daar so wie so wel weer gezien.
Das nog een behoorlijke verlengtijd geweestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef oeke het volgende:
Hier werkt het niet meer. Er staat tot 20.30. Dus jammer.
die jongen van de spareribexpress zei dattie het stervens druk had..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Ticootje het volgende:
B&J doet goede zaken vandaag.
Idem!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Vicky het volgende:
[..]
die jongen van de spareribexpress zei dattie het stervens druk had..
hij bleef bij mij ff staan kletsenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Idem!
Gehaast mannetje, rende naar voordeur.
Ik: druk zeker?![]()
Hij: *knikt* *rent weer weg*
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef freecell het volgende:
[..]
Idem!
Gehaast mannetje, rende naar voordeur.
Ik: druk zeker?![]()
Hij: *knikt* *rent weer weg*
Alleen als ie ijs- en ijskoud is!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:04 schreef Vicky het volgende:
hmm wrom is dat ijs zo hard?? mijn lepel buigt dubbel
Hij is zeer dankbaar nu en belooft plechtig dat ie vanaf nu altijd netjes via hun site besteld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef Kleurdoos het volgende:
ik vraag me af of Urla's man nu ook een bedanktmailtje stuurt
Ik heb mijn explosieven iig afgedaan
Welnee, het is er al weer uitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef _evenstar_ het volgende:
ik moet nog steeds zo lachen om eerst al die lijn perikelen, en nu iedereen aan de B&J![]()
Overmorgen of misschien morgen wordt t weer berouw van alle zonden![]()
mijne gaat nu de vriezer inquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef Kleurdoos het volgende:
B & J in de vriezer gilt naar me, ik hoor het..door merg en been, zal ik ??
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef moussy het volgende:
niks berouw!
Mollige vrouwen zijn beter in bed
Ik heb de andere helft ook bewaard voor morgenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
mijne gaat nu de vriezer in
anders ga ik dalijk kotsen...
Nee, het is niet leuk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Zelfs geen multivlaai?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk.
Dit had ik dus ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef Spuuglokje het volgende:
Helaas, Thuisbezorgd.NL heeft nog geen aanbod bij u in de wijk.
We hebben hier wel een Limburgia. Ook met van die Limburgse vlaaien. Maar die zijn mooi niet open 's avonds.quote:
ja is leuk om te doen, maar je kunt ook naar nuenen naar dierenrijk europaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Bijnaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:34 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ik vind Best Zoo ook schattig.![]()
Zeg, is iedereen gestorven aan B&J?
Volgens mij wel!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:42 schreef miss_sly het volgende:
Best Zoo is dat het voormailige dierentuin de Vleut?
Ow, dat vond ik een hele leuke kleine dierentuin! Echt leuk voor kleinere kindjes, wat overzichtelijker en met een leuk speeltuintje. Wel al wat jaartjes geleden, maar ik begreep van mijn zusje dat het nog steeds leuk is.quote:
Ik heb ein-de-lijk een foto voor je gemaakt! Staat in het fototopicquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:43 schreef YPPY het volgende:
Dat dorp in Eindhoven ben ik ook eens geweest, in de vorige eeuw, tijdens het schoolkamp van groep 8. Vond het wel leuk toen.
Oh wat een leuke draagmoederquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, wij waren er pas nog en het is echt leuk! Kleinschalig, toch flink wat speeldingen inderdaad en ringstaartmaki's!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Dat is ook in Veldhoven? Want daar kan je ook bij de maki's in het hokquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:51 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, wij waren er pas nog en het is echt leuk! Kleinschalig, toch flink wat speeldingen inderdaad en ringstaartmaki's!![]()
![]()
[ afbeelding ]
Veel plezier !!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:15 schreef bodpa09 het volgende:
Morning! Wij gaan vandaag voor het eerst naar de Efteling met de kleine man! Paddestoelen here we come!
ik heb m gekregen van mijn vriend maar ik vind er niets aanquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:44 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Kleurdoos, heb jij deze al?
Of is dit juist helemaal niks, dit boek?
[ afbeelding ]
We krijgen toch amper sneeuwquote:Op woensdag 28 oktober 2009 07:39 schreef miss_sly het volgende:
Ik wil best sneeuw, maar niet nu al! Het is pas oktober! Doe maar over anderhalve maand ofzo
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:37 schreef Vivi het volgende:
Mogguh! Ik had om 7 uur al mijn mappen met administratie geordend(Kon weer eens iets niet vinden en dan krijg ik een soort opruimwaas
). Nog wel in PJ's though. Nu een treinbaan maken
.
Veel succes dan joh!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:44 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ja, shit, heb net mijn adidasjes aangedaan. Die zijn flitsend, ik dacht: dat helpt vast.
Doewie!
Zie fototopicquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:44 schreef freecell het volgende:
Klinkt spannend Rewimo
Rozijntjes zijn een geweldige uitvinding
Fijn dat ie weer beter is !! En die schoenendoos is een superidee !quote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:42 schreef Rewimo het volgende:
MoggeKind is weer opgeknapt gelukkig, en is blij naar school met een tot spookhuis omgetoverde schoenendoos, om te trakteren op chocolade heksen en spoken en oogballen
als ik mn schoenen aangetrokken heb ben ik al buiten ademquote:Op woensdag 28 oktober 2009 09:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Dat ging best goed! Ruim 30 minuten weg, waarvan zeker 25 gerend hardgelopen. Voor een eerste keer!
ja heb ikquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:34 schreef miss_sly het volgende:
ow ja, wii fit heb ik ook! toch weer eens aanslingeren
Ynske, heb je nog foto's van de draagdoekmeet in Amsterdam?
Nakend op straatquote:Op woensdag 28 oktober 2009 10:37 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Evenstar, dans je dan op straat?Of heb je geen gordijnen?
Ik prefereer de tuinquote:
O, sorry...quote:
Ik sop hooguit de douche mee uit als ik onder de douche staquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:01 schreef pinquit het volgende:
je leest wel eens van die dingen als: jaa als k dan alleen thuis ben ga k naakt soppen enzo.
zijn er seriously mensen die dat doen?*nieuwsgierig*
gnorf.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ligt eraan wat je met soppen bedoelt.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:03 schreef Spuuglokje het volgende:
Ligt eraan wat je met soppen bedoelt.
Ik denk het wel!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Ben ik de enige die dacht dat het een soort roddelfluistersmilie was?
nope, whateversmiliequote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Turnen, cool!
Wisten jullie dat deze smilie:'talk to the hand' betekent?
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:04 schreef miss_sly het volgende:
Spuug
Ik wist het wel, MvD, vind het een geniale smiley. Wil hem vaker gebruiken dan ik doe
[Theo Maassen modus]quote:
Whaaaahahahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:06 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
[Theo Maassen modus]
Dan ben ik zeker ook de enige die regelmatig vrouwenkleren aantrekt en zich aftrekt bij foto's van zijn vader? Ben ik zeker ook de enige?
[/Theo Maassen modus]
Euhm?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:12 schreef amaranta het volgende:
Hé MvD wat goed van je.
Bij de sportschool kun je trouwens 'judomaten' kopen. Ze hebben ze al vanaf 1 meter. Misschien wel leuk voor tijdens het rennen, kan ie je fles vasthouden ofzo.
Judo-mattenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:14 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat zijn judomaten, amaranta? Het lijkt alsof het een soort dwergen zijn die meerennen en je fles vasthouden. Maar ik denk dat het wat anders is?
das toch maar met 1 b???quote:Voor Uitgebreidde Informatie en Voorwaarden zie onze Baliefolder of vraag onze Medewerkers.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef trui het volgende:
haha ik zie 't helemaal voor me. en af en toe mag je ze omverwerpen of in de houdgreep nemen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Euhm?
Ik ben zeker ook de enige die bij judomaten denkt aan bonkige kerels van wat-meer-dan-1-meter die ik heel wat beters kan laten doen dan mijn fles (wtf?) vasthouden? Ben ik zeker ook de enige?
ja en ook maar met 1 dquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef amaranta het volgende:
van de site:
[quote]
Voor Uitgebreidde Informatie en Voorwaarden zie onze Baliefolder of vraag onze Medewerkers.
/quote]
das toch maar met 1 b???
Staat er toch ook.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:20 schreef amaranta het volgende:
van de site:
[quote]
Voor Uitgebreidde Informatie en Voorwaarden zie onze Baliefolder of vraag onze Medewerkers.
/quote]
das toch maar met 1 b???
Esbra, is dat midden in de stad vlakbij het (voormalige?) kantoor van E'hovens Dagblad?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:17 schreef amaranta het volgende:
[..]
Judo-matten
maar bij Essbra kennen ze niet zo goed spellen p ik weet dat het kunnen moet zijn, woordgrapje
Op de openingsflyer hadden ze zelfs de verkeerde postcode gezet
Valt tegen, ik weet nog steeds niet wat judomaten/-matten zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:19 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Spuug.![]()
[..]
Wat ben je toch pienter.
Niet meer. Het is nu tegenover mijn huisquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Esbra, is dat midden in de stad vlakbij het (voormalige?) kantoor van E'hovens Dagblad?
Er staat dus judomaten op het briefje bij de sportschool.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:23 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Valt tegen, ik weet nog steeds niet wat judomaten/-matten zijnHoe kunnen matten nou een fles vasthouden?
![]()
Dat dacht ik ook!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:02 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Turnen, cool!
Wisten jullie dat deze smilie:'talk to the hand' betekent?
leeg!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:03 schreef oeke het volgende:
Kleurdoos, je inbox is vol!![]()
Goedemorgen allen!
ik wil ook best een judomaat, in Eindhoven?![]()
Nee, contant, ik betaal nooit iets contant, Peet wel en die heeft het kreng gekocht en de bon dus niet opgeruimd in het blik waar al die troep in gaat. Net zoals de bon van zn eigen telefoon, zelfde dag gekochtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:25 schreef Rewimo het volgende:
Heb je een bankafschrift ervan Mous, daar staan die gegevens wel op. En wie weet helpen ze je met bankafschrift ook wel.
Als je de bon niet kan vinden kan je het altijd nog via de fabrikant proberen!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:20 schreef moussy het volgende:
BCC![]()
We hebben een printer, 9 mnd oud, dit model is nog geen anderhalf jaar op de markt, printer doet het niet, ben mn bon kwijt, ding op naam in een systeem laten zetten bij aankoop, willen ze me geen bon uitdraaien omdat ik de precieze tijd en het bedrag niet weetwáárom registreer je dat dan op naam?! Er zit 2jr garantie op, en toch, ondanks dat het ding nog geen 2 jr op de markt is moet ik een bon.. *verder kasten uit gaat spitten*
oh en mn eigen bonnen-opruimsysteemwerkt dus ook niet
![]()
Ook die willen een bon.. die vertelde me nml dat BCC wel erg moeilijk doet voor een produkt dat nog niet zo oud is.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:26 schreef Zweefvliegje het volgende:
[..]
Als je de bon niet kan vinden kan je het altijd nog via de fabrikant proberen!
Die weet ook wel dat jouw model nog niet 2 jaar op de markt is!
Ze kunnen me dus wel een bon geven, alleen als ik precies weet hoe laat dt ding gekocht is en wt hij precies heeft gekost anders is het jammer. Op naam weigeren ze te zoeken ivm privacyquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:32 schreef Books het volgende:
Moussy en als je nu eens belt naar het bedrijf dat je hem wilt verkopen en dat de verkopende kant een aankoopbon wilt zien. Laatst namelijk aan de hand gehad met een fiets (jajaja ik weet het iets heel anders dan een printer) maar die mensen wilde de originele bon zien en die was ook nergens te vinden dus even gebeld en de bon opgehaald en de fiets verkocht. Mensen wilde zeker weten dat hij niet gestolen was.
Peet heeft nu de BCC maar gebeld want ik was in staat om die printer daar bij een willekeurig iemand om zn hoofd te vouwenquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:36 schreef Books het volgende:
Wat vreemd joh en heel vervelend voor jou. Als het hun om de privacy is dan zou een paspoort toch ook moeten volstaan.
Ik zou hem denk ik eerder rectaal hebben ingebrachtquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:39 schreef moussy het volgende:
[..]
Peet heeft nu de BCC maar gebeld want ik was in staat om die printer daar bij een willekeurig iemand om zn hoofd te vouwen![]()
De dag wist ik wel, dat vond ik al heel bijzonder van mezelf!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik boos, ligt dat aan mij?(kan hoor, ik ben regelmatig onredelijk
)
Eensch.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:42 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik zou hem denk ik eerder rectaal hebben ingebracht
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:53 schreef freecell het volgende:
Waaaah
Ik ben net toch in een bizar telefoongesprek geweest (lang verhaal)Morgen terug bellen en andere klojo aan de lijn vragenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ben ik boos, ligt dat aan mij?(kan hoor, ik ben regelmatig onredelijk
)
maar ik vind niet dat het aan jou ligt. Heb je trouwens nog iets gehoord van die mevrouw die jullie ging helpen omdat jij moet stoppen met werken?
Gevonden, hoezeequote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef moussy het volgende:
de
tijd
staat
niet
eens
leesbaar
op
de
bon
![]()
Gevonden dus![]()
Rectaal was te veel werk
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef moussy het volgende:de
tijd
staat
niet
eens
leesbaar
op
de
bon
![]()
Gevonden dus![]()
Rectaal was te veel werk
Misschien niet zo'n gek idee.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:57 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Morgen terug bellen en andere klojo aan de lijn vragen
maar ik vind niet dat het aan jou ligt. Heb je trouwens nog iets gehoord van die mevrouw die jullie ging helpen omdat jij moet stoppen met werken?
hahahaquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:55 schreef moussy het volgende:de
tijd
staat
niet
eens
leesbaar
op
de
bon
![]()
Gevonden dus![]()
Rectaal was te veel werk
Peet gaat, ik ga niet, ik denk zelfs dat ik hem door een pisgaatje geduwd krijg op het moment, want de medewerker die hij als laatste gesproken heeft had wél de mogelijkheid om hem op naam op te vragen, achterlijke privacy regels daarquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
![]()
Maar wel fijn dat je de bon gevonden hebt! Ga die jongelui de oren maar eens wassen met dat ding!
gewoon hard doordouwen, evt ondersteund met een beetje vaseline om het jou wat gemakkelijker te maken...
Das het punt, hij heeft vast gelijk (dan nog vind ik dat naar de omstandigheden kijken wel een vrij goed idee is in dit gevalquote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:58 schreef Rewimo het volgende:
freecell, dat is #^%^#(%^#(_ zeg. Strikt genomen zal ie wel gelijk hebben maar dat ze dan totaal niet naar je willen luisteren is echt![]()
wat een gezeik daar, met jullie 300 euro onder het modaal kom je zelfs nog in aanmerking voor een voedselpakket..quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Das het punt, hij heeft vast gelijk (dan nog vind ik dat naar de omstandigheden kijken wel een vrij goed idee is in dit gevalWe zitten verdorie al jaren onder bijstandsniveau en dat gaat prima, maar dan moeten ze niet dit soort stunts uithalen)
onder modaal zou mooi zijnquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:02 schreef moussy het volgende:
[..]
wat een gezeik daar, met jullie 300 euro onder het modaal kom je zelfs nog in aanmerking voor een voedselpakket..
Wat ik trouwens best erg vind is dat produkten tot een jaar over de datum uitgedeeld worden in een voedselpakket..![]()
Pietenpetquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
wat mous zegt ja, met jullie inkomen zou er toch een en ander duidelijk moeten zijnwat een gezever.
Ik heb een pietenpetje gekocht voor mn meisje![]()
nu maar hopen dat ze het past rond sinterklaas
t is een roze
Ow, das in elk geval fijn!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 12:59 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien niet zo'n gek idee.
En ja, het is die mevrouw geluktNuja eigenlijk, ze heeft een collega gestrikt en die is nu mijn contactpersoon en hij heeft het helemaal voor me geregeld
Huup! Wat leuk! Waar?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
wat mous zegt ja, met jullie inkomen zou er toch een en ander duidelijk moeten zijnwat een gezever.
t is een roze
Niet doen, wie weet beschadig je iets/iemandquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga zo meteen smijten met een laptop!!
Mja, en hij is ook nog van het werk van manlief...quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Niet doen, wie weet beschadig je iets/iemand
over een paar wk hebben ze bij de etos vast ook rompertjes of pakjes, zeeman heeft die dingen ook meestal altijd, net zoals my first christmas enzoquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:09 schreef huuphuup het volgende:
t is een roze
Das niet goed voor ze!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Ik ga zo meteen smijten met een laptop!!
quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
over een paar wk hebben ze bij de etos vast ook rompertjes of pakjes, zeeman heeft die dingen ook meestal altijd, net zoals my first christmas enzo
De internetverbinding valt steeds weg. en dan kan hij wel 4 netwerken in de buurt vinden maar de modem die hier dan 2,5 meter vandaan staat, die is er opeens niet meerquote:
Maar dit is ook niet goed voor mij!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:23 schreef freecell het volgende:
[..]
Das niet goed voor ze!
Aaai!
Ik heb al ff een topic over dat gebeuren geopend in WGR
staat er toevallig Avast anti virus op?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De internetverbinding valt steeds weg. en dan kan hij wel 4 netwerken in de buurt vinden maar de modem die hier dan 2,5 meter vandaan staat, die is er opeens niet meer![]()
Dus ik heb echt al 10-tallen keren de laptop opnieuw opgestart...
(daarnaast is de C-schijf alwéér vol, terwijl die niet gebruikt wordt als opslag ofzo...)
Ik wil ook gewoon zo'n klein pc'tje en dan gewoon dat ie het doet enzo en en en...
Gelukkig komt Ca.ra zo met Thomas langs.Kunnen we lekker kwarktaart eten en knopen oefenen...
Dat is idd wel heel erg irritantquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:26 schreef Asyniur het volgende:
[..]
De internetverbinding valt steeds weg. en dan kan hij wel 4 netwerken in de buurt vinden maar de modem die hier dan 2,5 meter vandaan staat, die is er opeens niet meer![]()
Dus ik heb echt al 10-tallen keren de laptop opnieuw opgestart...
(daarnaast is de C-schijf alwéér vol, terwijl die niet gebruikt wordt als opslag ofzo...)
Ik wil ook gewoon zo'n klein pc'tje en dan gewoon dat ie het doet enzo en en en...
Gelukkig komt Ca.ra zo met Thomas langs.Kunnen we lekker kwarktaart eten en knopen oefenen...
Leukquote:Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef moussy het volgende:het is rond, vanavond ga ik op cursus ivm het schminken voor een musicalvereniging hier in de buurt
![]()
Eerst zou ik alleen bijspringen met raad en daad en nu willen ze me gewoon hebben voor de generale repetities en de voorstellingen, olé!
Ik ben gewoon goedquote:Op woensdag 28 oktober 2009 14:06 schreef freecell het volgende:
Mous, je timmert echt lekker aan de weg in dat wereldje hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |