Puss in bootsquote:
zei net ook al tegen M.: ben benieuwd wanneer ze komenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
Hihi, grappig dit. Ik ben benieuwd wanneer ze komen. En of ik me zal beheersen. Ik heb namelijk al een zakje chococenten op net...
ik ookquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef LovelyLady het volgende:
Die strawberry is HEAVEN!
Daaag ijsHoi kilootjes
ik heb nog niet zolang geleden besteld...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Ticootje het volgende:
zou je nu nog steeds kunnen bestellen, dan laat ik het wel bij de buren komen.
Ja, ik, de papegaaien opvang bij Veldhoven!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Even een vraag tussendoor die niks met ijs te maken heeft.
Iemand bekend met het Historisch openluchtmuseum in Eindhoven?? Is dat leuk? Wij zitten komend weekend in het Vennebos en ik was iets in de buurt aan t zoeken om te gaan doen. Of iemand andere tips voor leuke dingen in die omgeving?
jaa dat is leuk!!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef freecell het volgende:
[..]
Ja, ik, de papegaaien opvang bij Veldhoven!
Je kan tussen de beesten lopen en het is echt een halve dierentuin, zo leuk!Met heel veel speeltuintjes en je kan zelf dieren voeren en er zijn kangoeroes en pinguïns! En hele idiote vogels
KOm je toch lekker bij mij een bakje ijs eten deze week!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:36 schreef oeke het volgende:
Was ik helemaal aangestoken door jullie, kwam ik er eindelijk doorheen, had ik het verkeerde restaurant. Word ik opgebeld, nee je kan niet alleen ijs bestellen bij ons. Grrrr
En nu is de actie afgelopen.![]()
Afijn, is maar beter ook.
had ik zeker net nog gelukquote:
Ik ben er -schandalig genoeg- nog nooit geweest, maar volgens mij is het leuk, ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Iemand bekend met het Historisch openluchtmuseum in Eindhoven?? Is dat leuk? Wij zitten komend weekend in het Vennebos en ik was iets in de buurt aan t zoeken om te gaan doen. Of iemand andere tips voor leuke dingen in die omgeving?
Ja, en nu kom ik dus bij jou spareribs eten...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
had ik zeker net nog geluk
hmm het staat er nog steeds hoor!!
En gezellig patroontjes uitwisselen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef miss_sly het volgende:
KOm je toch lekker bij mij een bakje ijs eten deze week!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja, en nu kom ik dus bij jou spareribs eten...
En die workshop monsters maken en die gratis ranja, waar is dat dan??quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:42 schreef MevrouwVanDalen het volgende:
[..]
Ik ben er -schandalig genoeg- nog nooit geweest, maar volgens mij is het leuk, ja!
Verder is het natuurlijk heel erg leuk om op die zondag een workshop 'Monsters maken' te gaan doen en je eigen animatiefilmpje te maken (4+) en daarna een kinderfilm te zien met gratis ranja in de pauze!
De parkieteninloopkooi is leuk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Vicky het volgende:
[..]
jaa dat is leuk!!
pindaatjes en nootjes geven! M.'s papagaai zit daar.
New York Pizza's. Als het nog werkt, kun je het daar proberen of bij Domino's.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:43 schreef oeke het volgende:
[..]
En gezellig patroontjes uitwisselen!![]()
Maar ik moet donderdag tot heel laat werken dus dat lukt niet.![]()
Misschien wel vrijdag of zaterdag...
Goed dat het je gelukt is!Bij welkes?
Het vennebos ben ik ook geweest en dat zwembad (als i het nog goed weet) is zo minii + saaiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef She-Wolf het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |