Ik zat vanmiddag/vanavond in de trein en er zat iemand naast me, hij zat een filmpje te kijken. Nou oke, zou je denken, niks aan de hand. Maar wacht, er is meer! Op een gegeven moment keek ik even opzij, en begint hij opeens in zijn neus te graven! En veegt het daarna ook nog af aan de stoel voor hem Echt zo ranzig.. Zie de paints voor uitleg.
Klacht: mensen die uitgebreid in hun neus peuteren in het bijzijn van anderen, en het dan ook nog ergens aan afvegen
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende: GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Volgens mij is dat een van de laatste taboes van de mensheid
Want ik ben verzekerd, dat noch dood noch leven, noch engelen noch machten, noch heden noch toekomst, noch krachten, noch hoogte noch diepte, noch iets anders mij zal kunnen scheiden van de liefde van God.
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende: Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen. Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.