Ohohoooo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan echt niet omgaan met dat door slotjes heen posten!
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zin in m'n doner, shoarma en cola.Jammer dat ik de bel niet hoor.
De eyeliner van je linkeroog is fucked-up.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet een banaanhij is reuzegroot.
[ afbeelding ]
Met deze foto gaan ze vast geen grappige dingen doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met deze foto gaan ze vast geen grappige dingen doen.
even paint opstartenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op de eerste die de flauwe inkopper maakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelde zeker zoiets:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja zo, maar dan net iets andersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens eyeliner op, het is gewoon een rare schaduw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De eyeliner van je linkeroog is fucked-up.
Boeiendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hoezo wordt er in eenkeer gratis voedsel verstrekt?
Heel duidelijkquote:
OMDAT HET KAN!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel duidelijk![]()
En nu duidelijk.
Ik wil ook painten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker zoiets:
[ afbeelding ]
En dat doen ze om solidair te zijnquote:
Lees jezelf nou eens in, fucker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat doen ze om solidair te zijn??
Godver, ik schoot in de lach.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:
Same.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
Heb uiteindelijk wel 2eu fooi gegeven, vond het toch te scare anders![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie wisselt haar hoofd en die banaan om?
Ik heb geen 2 euro.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef augurkenkoning het volgende:
"k heb ook al 2 euro klaar liggen (:
Lakitu, ik had je gewaarschuwd. Nu ben je de lul.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto's van jezelf, anders geloof ik het niet!
Jij snitcht hem niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lakitu, ik had je gewaarschuwd. Nu ben je de lul.
Asjeblieft, Allure_.
[ afbeelding ]
Gast, wtf. Verwijder dat NUquote:
Als je laconiek had gereageerd had niemand me geloofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wtf. Verwijder dat NU![]()
Heb een TR geplaatst
Jij kan dat ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Op de bank in slaap vallen, en dan wakker worden in de houding die een slangenmens aanneemt is niet zo comfortabel.
Je had gewoon beloofd niks met die pic te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je laconiek had gereageerd had niemand me geloofd.
Die TRquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wtf. Verwijder dat NU![]()
Heb een TR geplaatst
Sorry, ik ben niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je had gewoon beloofd niks met die pic te doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
AAAHHHH pearl harbor, ik moet nu al huilen![]()
![]()
.
Nee, ik ben aan het wachten op m'n etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schatje, kijk gewoon met mij mee, en doe niet zo quasi stoer.
Niemand haptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet te vertrouwen.
Je hebt net gegeten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het wachten op m'n eten. En ik heb hem al 3x gezien en hij is niet goed.
Ik kijk nog liever filmpjes op YouTube zoals "Bear kills tiger " en "Lion vs. Hyena" en "Elephant gets killed by 4 lions" dan die kutfilm.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt net gegeten.
En als je 'm al 3x hebt gezien, dan kun je 'm ook nog wel een 4e keer kijken, super gay.
Het is nog best lastig een geloofwaardige indo te vindenquote:
Sukkel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever filmpjes op YouTube zoals "Bear kills tiger " en "Lion vs. Hyena" en "Elephant gets killed by 4 lions" dan die kutfilm.
Die filmpjes zijn trouwens ook hard.
Bedenk je dat om jou te accepteren ze gewoon haar eigenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
Gaite heeft m'n invite van m'n nephyves geaccepteerd
We kijken wel een keer the Notebook samen.quote:
Tis niet mijn favo kat, maar ik was poesjes aan het kijken en toen bedacht ik ineens dat wolvendagen die Egyptische Mau zo mooi vond en dat er nog een ras was dat erop leek, maar wist niet precies welke, dus even opgezochtquote:
Ohhh god, het idee alleen alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedenk je dat om jou te accepteren ze gewoon haar eigenvinger
moet hebben gebruikt. Je hebt al bijna seks met haar gehad.
quote:
Ik kijk niks meer met jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We kijken wel een keer the Notebook samen.
Hij heeft wel bitches.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Lakitu het volgende:
Hahhah, die indo die je postte is 19Wtf, hij leek 13
![]()
Coca cola, 4 gratis sauzen en 2 broodjes.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We kijken wel een keer the Notebook samen.
Oh, je hebt alles al geleerd?quote:
Wie niet?quote:
Nee maar ik ben al op de helft!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oh, je hebt alles al geleerd?
Je maakt een grapje toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar ik ben al op de helft!
Dat zijn geen indo'squote:
Ik ben je bitch.quote:
Kan ik het nog goedmaken door wel te kijken?quote:
Wat slecht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Breathtaking het volgende:
Ik had voor m'n laatste deeltentamen een 5,88.
Nee sorry, ik kan het niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken door wel te kijken?
Ga dan leren of zo. Ik snap jou echt niet.quote:
Ehm.. nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kan ik het nog goedmaken door wel te kijken?
Ik moet nog driekwart voor m'n tentamen van morgen, plus de slides dus stfuquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ga dan leren of zo. Ik snap jou echt niet.
Vet goed, weer 70 % had onvoldoende. Ik pwn al die mensen hard en ik leer niet eensquote:
Joah zo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo is 90% van de studentenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zie, het komt allemaal wel goed met ons. Ik zou de slides ook moeten doen maar wtfquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik moet nog driekwart voor m'n tentamen van morgen, plus de slides dus stfu
Maar ik heb geen zinquote:
Hmm, dan ben je blijkbaar heel intelligent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Vet goed, weer 70 % had onvoldoende. Ik pwn al die mensen hard en ik leer niet eens!
[..]
Joah zo.
Nee joh, als je dat met mijn studie doet haal je een 2.quote:
Ik ik ik ik ik ik, dan zie je mij in levende lijve, 1,80 en 85 KGquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Binnenkort FoK!-meet in mijn huis, er mogen 5 mensen komen. Vechten maar.
Ik doe altijd alleen de slides.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zie, het komt allemaal wel goed met ons. Ik zou de slides ook moeten doen maar wtfwie doet dat nou.
Dittquote:
Toevoeging: Alleen mensen die de Nederlandse taal afdoende beheersen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Skylark. het volgende:
Binnenkort FoK!-meet in mijn huis, er mogen 5 mensen komen. Vechten maar.
Ooh, verbaal ben ik sterk genoeg hoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Toevoeging: Alleen mensen die de Nederlandse taal afdoende beheersen.
Koulo-toevoegingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik moest hard lachen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef Skylark. het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
Wtf, wat voor pretstudies doen jullie?
Pretstudie my assquote:Binnen de variant Bedrijfskunde verwerven de studenten kennis en vaardigheden om vraagstukken ten aanzien van het richten (strategie), inrichten (ontwerp) en verrichten (uitvoering) van activiteiten binnen profit en non-profit organisaties, hun bedrijfsprocessen en hun samenwerkingverbanden te analyseren en te helpen oplossen. De student leert daarbij onderkennen dat niet alleen organisaties en hun omgeving aan permanente verandering onderhevig zijn, maar dat daarmee ook de kennis en de vaardigheden nodig om deze organisaties te begrijpen en te managen om voortdurende innovatie vragen.
quote:Artikel 1: Soorten kussen:
1. kus op de hand --> ik vind je leuk
2. kus op de wang --> ik wil dat we alleen maar vrienden zijn
3. kus in de nek --> ik wil je
4. kus op de lippen --> ik hou van je
5. kus op het oor --> ik speel maar met je
6. een blik in de ogen --> kiss me!!
7. met je haar spelen --> zonder jou kan ik niet leven
8. handen om je taille --> ik hou veel te veel van jou om je te laten gaan
Artikel 2 : de drie stappen:
1. Girls: als een boy je brutaal probeert te versieren, sla hem
2. Boys: als je door een meisje geslagen word, zoen haar
3. Girls and boys : Ogen dicht bij het zoenen - wie kijkt mist iets...
Artikel 3 : de voorschriften:
1. De lippen niet te hard tegen elkaar persen.
2. Je mag niet om een zoen vragen. Zoen gewoon of laat het
3. Zoen Bij Elke Gelegenheid
__--*Denk er aan*--__
a peach is a peach, plum is a plum
a kiss aint a kiss without some tongue,
so open up your mouth, and
close your eyes,
and give you tongue some exercise!
__--* Nu de consequenties*--__
als je deze kettingbrief verbreekt, zal je pech in de liefde hebben.
Als je hem niet verbreekt, zal je veel geluk in de liefde hebben
__--* Gefeliciteerd!*--__
je wordt uitgekozen om aan de LANGSTE GELUKKIGSTE kettingbrief in het internet deel te nemen.
als je dit een keer gelezen hebt moet je die mail METEEN (en dat wil zeggen binnen het uur) aan 5 personen doorsturen.
nadat je dat gedaan hebt moet je je iets wensen en het zal dan binnen eenpaar dagen uitkomen,
afhankelijk van het uur dat je deze brief verstuurd. als je het bijvoorbeeld om 21:00 uur verstuurd dan zal hij binnen 21 dagen uitkomen.
JE MAG NIET TOT EEN BEPAALDE TIJD WACHTEN VOORDAT JE DEZE BRIEFVERSTUURT!
*denk er aan*: je moet hem binnen het uur versturen anders komt je wens niet uit.
__--*WAARSCHUWING*--__
als je deze brief niet doorstuurt naar iemand anders dan zal er iets ergs gebeuren.
en druk niet op doorsturen anders komen er dit soort tekens <<
dus gewoon kopiėren en verzenden
__--*LET OP*--__
Aan hoe meer mensen je deze brief verstuurd des te meer geluk zal je in de liefde hebben.
Als je deze kettingbrief verbreekt zal je 7 jaar lang ongeluk in de liefde hebben !
Hoe zit een meisje in mekaar?
Wanneer een meisje stil is, denkt ze aan een miljoen dingen.
Wanneer een meisje niet reageert, is ze diep aan het denken.
Wanneer een meisje met vol vragen naar je kijkt, is ze benieuwd hoelang je blijft.
Wanneer een meisje antwoord met: 'met mij is alles goed' is er iets goed mis.
Als een meisje naar je staart, is ze benieuwd waarom je liegt.
Wanneer een meisje met haar hoofd op je borst rust, wenst ze dat je voor altijd bij haar blijft.
Wanneer een meisje je elke dag wil zien, vind ze je leuk.
Als een meisje zegt: 'Ik hou van jou' meent ze dat.
Wanneer een meisje zegt: 'Ik mis je' is er niemand op de wereld die jou meer
mist dan zij. [You wish it was this easy]
Verzenden!
Zend dit door naar 10 mensen uit je lijst of je zult pech hebben
in de liefde....
Je zult op Vrijdag gekust worden, door iemand die van je houdt.
Breek deze brief niet!!
Kopieer deze tekst en plak hem in een nieuw bericht anders komen er allemaal
rare tekentjes voor de tekst en is het onleesbaar!
Enne ...
Je moet dit in de volgende 60 min sturen naar 15 mensen en als
je dan op F6 drukt dan staat de naam van je geliefde in grote letters
op je scherm het is raar maar het werkt niet!!!
dit is echt super stom en het werkt toch niet dus als je dit doorverstuurd
komt de dood langs met een zijs en als je slaapt snijdt ie je langszaam door je keel
dat wil je toch niet !!!!?
4. kus op de lippen --> ik hou van jequote:
Of doe juist alleen maar de slides.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zie, het komt allemaal wel goed met ons. Ik zou de slides ook moeten doen maar wtfwie doet dat nou.
Ik had ook nog niggervoedsel erbijquote:
Kern van waarheid:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
4. kus op de lippen --> ik hou van je
OBJECTION
Fuck, wat kun jij eten. Ik heb m'n doner kebab voor driekwart opgekregen en m'n shoarma weggegeven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik had ook nog niggervoedsel erbijNamelijk, kip van de domino's
Dit is zo'n beetje de aftermath, alleen de B&J is nog over.
[ afbeelding ]
Boodschappenlijstje:
1x [Specials] Chicken strippers, cayennesaus, bbq-saus ¤3,99
1x [Specials] Kick'n chicken, cayennesaus, bbq-saus ¤3,99
1x [Ben & jerry's ijs] Caramel chew chew (500ml) ¤6,35
1x [Bier] Heineken (blikje) ¤1,50
1x [Shoarma schotels] Shoarma kebab, salade en frites ¤11,00
Whehe, jij kan eten, gekquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschappenlijstje:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Jongens kunnen jullie me even wat relaxtips geven + sterkte inspreken want ik heb het ineens superdruk en ik trek het niet
Lakitu, dringende vraag; Ken je het spel Super Smash Bros Melee?quote:
Jij woont toch nog gewoon thuis?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Boodschappenlijstje:
Die ook. AHHH!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Allure_ het volgende:
Ik vind haar super knap. Die brunette dan.
Jaloers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
Wtf, wat voor pretstudies doen jullie?
Er staat trouwens een andere B&J op de foto dan dat er op je lijstje staat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fuck, wat kun jij eten. Ik heb m'n doner kebab voor driekwart opgekregen en m'n shoarma weggegeven.
Gastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:01 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lakitu, dringende vraag; Ken je het spel Super Smash Bros Melee?
Blijkbaar moet je bij Bedrijfskunde veel minder lezen. Bij Rechten kun je echt niet de dag van te voren de helft nog niet hebben gedaanquote:
We hadden het er gisteren overquote:
Ik zou 'm doen. In die film dan. Maar Josh hartnett ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Skylark. het volgende:
Ben Affleck.
In Armageddon was 'ie beter.
Ja, gvd.quote:
Ik ben wel benieuwd wie beter is, Otis of ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hadden het er gisteren over. Het kwam erop neer dat Maisnon supergoed is, ik erg goed, Biels goed en Otis en S_A sucken.
Waar sta jij in dit hele verhaal?
Ik sta op nummer 1, maar heb m'n Gamecube al een hele tijd niet aangeraakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We hadden het er gisteren over. Het kwam erop neer dat Maisnon supergoed is, ik erg goed, Biels goed en Otis en S_A sucken.
Waar sta jij in dit hele verhaal?
Bel hem op en vertel hem dat. Na Lopez en Paltrow wil hij vast eens een echte mannequin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:03 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zou 'm doen. In die film dan. Maar Josh hartnett ook.
Heel even vijf minuutjes op bed/op de bank gaan liggen, heel ontspannen muziekje aandoen, rustig in- en uitademen terwijl je je concentreert op puur en alleen je ademhaling.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:00 schreef Maisnon het volgende:
Jongens kunnen jullie me even wat relaxtips geven + sterkte inspreken want ik heb het ineens superdruk en ik trek het niet
Ik ben altijd Falcoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik sta op nummer 1, maar heb m'n Gamecube al een hele tijd niet aangeraakt.Ik ben altijd of Link of Ganon of Kirby
![]()
Kirby![]()
Wat zit je sarcastisch te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bel hem op en vertel hem dat. Na Lopez en Paltrow wil hij vast eens een echte mannequin.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Nou dankjewel Skylark iig voor het Gamecube plaatjeik kan er weer tegenaan
Sorry.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit je sarcastisch te doen.
Tillie is om de hoek hoor, dus pas maar op.
Kirby is een fucking held gastquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben altijd Falco. M'n >A pwnt je hard. Otis is ook Kirby
.
Kun jij wavedashen?
Tillie.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Wat zit je sarcastisch te doen.
Tillie is om de hoek hoor, dus pas maar op.
Ik heb nog een halve pizza voor jequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:05 schreef Maisnon het volgende:
Nou dankjewel Skylark iig voor het Gamecube plaatjeik kan er weer tegenaan
Kirby is niet snel genoegquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Kirby is een fucking held gast![]()
Is me wel eens gelukt, maar ik kan het niet echt![]()
Ik moet nu nog 75 blz lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Blijkbaar moet je bij Bedrijfskunde veel minder lezen. Bij Rechten kun je echt niet de dag van te voren de helft nog niet hebben gedaandan faal je keihard, hoe intelligent je ook bent.
Tilladelphia, Tilbourgeois.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tillie.Bijna net zo erg als Chillburg.
JA! Eindelijk iemand die dat met me eens is. En Hyrule Castle en Final Destination.quote:
Heb ik van BrauN geleerd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tillie.Bijna net zo erg als Chillburg.
Hmm, ik denk Josh. En jij?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:07 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry.
Wie zou je eerder geven, Ben of Josh?
Ik vooral B, dus z'n hamer-aanval en z'n baksteenaanval. Als je dan gewoon zorgt dat je uit de buurt blijft van de rest (en dat kan heel makkelijk met Kirby) kun je bijna niet verliezenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kirby is niet snel genoeg. Ik vecht op snelheid en arial combo's. Ik gebruik B haast nooit.
Ben, omdat ik het zielig vond in Armageddon.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Heb ik van BrauN geleerd.
[..]
Hmm, ik denk Josh. En jij?
Mijn opa en oma wonen in Boxtelle, dat vind ik leuker klinken.quote:
Baksteenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik vooral B, dus z'n hamer-aanval en z'n baksteenaanval. Als je dan gewoon zorgt dat je uit de buurt blijft van de rest (en dat kan heel makkelijk met Kirby) kun je bijna niet verliezen
Hyrule Temple bedoel je? Die is wel chill, maar iedereen gaat altijd naar dat stukje beneden waar je niet weggeslagen kan worden, en dan vecht je door tot de 200% ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
JA! Eindelijk iemand die dat met me eens is. En Hyrule Castle en Final Destination.
Dichtbij, gezellig, m'n vrienden gingen ook, goed aangeschreven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mijn opa en oma wonen in Boxtelle, dat vind ik leuker klinken.
Waarom ben je trouwens in godsnaam naar Tilburg gegaan?
Oh, dat moet wel lukken toch?quote:
Ja.quote:
Ja, je hebt hem nog steeds niet ?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik nog een keer naar New York Pizza bellen om te vragen of er nog wat komt van die bestelling? Belde een uur geleden voor het laatst.
Hehe, klopt jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Hyrule Temple bedoel je? Die is wel chill, maar iedereen gaat altijd naar dat stukje beneden waar je niet weggeslagen kan worden, en dan vecht je door tot de 200% ofzo
BRING ITquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:10 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Baksteen. Dan heb je zo'n hoge recoverytijd dat als ik hem ontwijk met 'R' ik je al heb gegrabbed.
Wat doet die halve banaan daar nog in beeldquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, je hebt hem nog steeds niet ?
En je vroeg om een fotosoep, las ik?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ben, omdat ik het zielig vond in Armageddon.
NOU?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:09 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik nog een keer naar New York Pizza bellen om te vragen of er nog wat komt van die bestelling? Belde een uur geleden voor het laatst.
Geef me een tijd, een plek en laat me m'n eigen controller gebruiken.quote:
Ik dacht dat je expres er niet op in zou gaan om m'n anticlimax te belonen maar ik moest hier ook wel even om giechelen.quote:
Ik wil niet dat je faalt, vandaar mijn soms bemoeizuchtige gezeur.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch ook net. Geen stress voor mij!
Die vind ik opzich wel oke. Ik weet eigenlijk niet wat ik meestal koos. Ook weleens Pokémon Stadium geloof ik, die vind ik wel handig.quote:
Je zult moeten oefenen om ons op de volgende KLB-meet de baas te zijn.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die vind ik opzich wel oke. Ik weet eigenlijk niet wat ik meestal koos. Ook weleens Pokémon Stadium geloof ik, die vind ik wel handig.
Hier kun je wel even mee vooruitquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Die vind ik opzich wel oke. Ik weet eigenlijk niet wat ik meestal koos. Ook weleens Pokémon Stadium geloof ik, die vind ik wel handig.
Okidoki baas, ik hou al op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
BT, kun je mensen die over games praten niet noten?
Die moest jij zo nodig op de foto zettenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat doet die halve banaan daar nog in beeld?
En nee!
In sperma zitten ook veel calorieėn, je zou ook wat minder kunnen slikken en weer normaal etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helpt me wel dit gewicht te behouden.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Handig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Hier kun je wel even mee vooruit:
http://www.gamefaqs.com/console/gamecube/game/516492.html
Doe maar 020quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens wanneer hebben we KLB-MEET? Zou leuk zijn als het in de Buurt van Zwolle kan.
Er is een KLB meet in Maastricht.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
Trouwens wanneer hebben we KLB-MEET? Zou leuk zijn als het in de Buurt van Zwolle kan.
Ben jij uitgenodigd dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Helpt me wel dit gewicht te behouden.
Wanneer en waar?quote:
Nee.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:15 schreef Allure_ het volgende:
Echt waar? Goh, daarom kom ik dus zo aan de laatste tijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:17 schreef Adolecens het volgende:
[..]
In sperma zitten ook veel calorieėn, je zou ook wat minder kunnen slikken en weer normaal eten
Owquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee.
En godverdegodverdegodver, bel ik net, hebben ze m'n bestelling niet doorgekregen!
Kan het niet dichterbij? En waarom ben ik hier niet van op de hoogte, en staat het ook ergens bevestigt?quote:
Ja ik maak verdomme wel een tostiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:20 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ow.
Eet dan lekker wat kaas en ham.
Maar dat is geen KLB SC meet.quote:
Er komen mensen uit Groningen die ik ook niet hoor klagen, hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Kan het niet dichterbij? En waarom ben ik hier niet van op de hoogte, en staat het ook ergens bevestigt?
Wij wel toch?quote:
Ik ga niet verder als 50 KM van me huis.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Er komen mensen uit Groningen die ik ook niet hoor klagen, hoor.
Ja, er was wel ergens een topic van, maar waar weet ik niet meer. Volgens mij is het vanaf 8 uur.
Willen jullie mij niet zien dan?quote:
Want? Binnen een straal van 50 km kan je niks gebeurenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niet verder als 50 KM van me huis.
Gastenlijst?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want? Binnen een straal van 50 km kan je niks gebeuren?
Ik zou gewoon gaan als ik jou was hoor. Echt super gezellig!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:24 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Want? Binnen een straal van 50 km kan je niks gebeuren?
Ik zou gewoon gaan als ik jou was hoor. Echt super gezellig!
Dus mij meeten in Deventer wil je wel? hihi.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik ga niet verder als 50 KM van me huis.
Remlof komt denk ik wel haha.. Maar er komen echt heel veel mensen, dus ik denk wel dat je veilig bent.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:25 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Gastenlijst?
En als Remlof komt kom ik niet hoor, volgens mij wil hij wel botjes van mij breken
Multi tasking, lieverd.quote:
Je haalt het nu toch niet meer dus blijf gewoon.quote:
Hmmz heb even je fobo gecheckt maar zie geen duidelijke foto. Maar ik wil de gok best nemen hoor, maar ben nog wel maagd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Dus mij meeten in Deventer wil je wel? hihi.
Succes.quote:
Alsof Remlof mij tegen houdt. Maar is er geen gastenlijst van wie er komt? En ik ken niemand, dus moet je gewoon zelf een gesprek aankaarten???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:27 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Remlof komt denk ik wel haha.. Maar er komen echt heel veel mensen, dus ik denk wel dat je veilig bent.
[..]
Multi tasking, lieverd.
Ja joh, gewoon lekker met iedereen ouwehoeren. Er zijn zoveel mensen die elkaar niet kennen, maar dat geeft toch nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Alsof Remlof mij tegen houdt. Maar is er geen gastenlijst van wie er komt? En ik ken niemand, dus moet je gewoon zelf een gesprek aankaarten???
IS goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het er ooit met Jos over gehad en hij zei dat het best een keer bij hem in de tuin een bbq mag zijn als iemand 10 euro dokt ofzo.
Liever een SC meetquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En ik ken niemand, dus moet je gewoon zelf een gesprek aankaarten???
M'n hometown valt er weer expres buiten.quote:
Nee ok. Maar is er geen random topic erover zodat ik me even kan inlezen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja joh, gewoon lekker met iedereen ouwehoeren. Er zijn zoveel mensen die elkaar niet kennen, maar dat geeft toch niet?
Jij woont in Dronten?quote:
Normaal wel altijd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ok. Maar is er geen random topic erover zodat ik me even kan inlezen?Heb wel wat prangende vragen.
Die scene van die neger net was weer zo fake.quote:
Oja, dat verhaal. De hele SC mocht bij hem BBQen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:23 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb het er ooit met Jos over gehad en hij zei dat het best een keer bij hem in de tuin een bbq mag zijn als iemand 10 euro dokt ofzo.
Wat is jouw definitie van meeten? Zeker net zoals Crack_ en ZH?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Hmmz heb even je fobo gecheckt maar zie geen duidelijke foto. Maar ik wil de gok best nemen hoor, maar ben nog wel maagd.
Nee man, dat is het oog van het Nederlandse konijnquote:
Ja, lekker boeiend. Ik wil die seks scene zienquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:31 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Die scene van die neger net was weer zo fake.Verschrikkelijk.
De halve SC komt uit eindhovenquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van meeten? Zeker net zoals Crack_ en ZH?
Ik ben de eerste die het konijn zietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee man, dat is het oog van het Nederlandse konijn
Jij woont wel vlak naast dronten, he?
O, verkeerd geļnterpreteerd, maar wij 2?? Of bedoel je gewoon met wat KLBers?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is jouw definitie van meeten? Zeker net zoals Crack_ en ZH?
Nee grapje.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
O, verkeerd geļnterpreteerd, maar wij 2?? Of bedoel je gewoon met wat KLBers?
Nee, ik ben redelijk autistisch wat dat betreftquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
je kan toch ook wel praten gewoon met vreemden trouwens, of is dat een zeldzame gave?
Dan moet dat dus wel. Heel goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De halve SC komt uit eindhoven![]()
[..]!
Ik houd me er even buiten..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee, ik ben redelijk autistisch wat dat betreft
Nee want hij heeft een hersentumor waardoor hij scheel naar achteren kijkt!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik ben de eerste die het konijn ziet
Heb je niet de Crack en ZH hete porno SC gezien?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet dat dus wel. Heel goed
En ik weet niets van Crack en Zh
Oke, ik zal het herformuleren. Ik ben nogal verlegen qua het praten met vreemden omdat ik vroeger gedurende een paar jaar nogal hevig gepest ben.quote:
Arm konijn...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want hij heeft een hersentumor waardoor hij scheel naar achteren kijkt!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan moet dat dus wel. Heel goed
En ik weet niets van Crack en Zh
Kut zeg. Meen ik echt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, ik zal het herformuleren. Ik ben nogal verlegen qua het praten met vreemden omdat ik vroeger gedurende een paar jaar nogal hevig gepest ben.![]()
HRRR.quote:
Ow, in dat geval vind ik het dubieus dat Groningen er ook bij hoort danquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:34 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Nee want hij heeft een hersentumor waardoor hij scheel naar achteren kijkt!
omgquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
OMGGGGGG![]()
![]()
![]()
http://fotoboek.fok.nl/Chai/49/25#2225482
Eigenlijk moeten we hem een spuitje gevenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Arm konijn...
ik moest lachen
Echt of echt?quote:
Zoiets doe je nou nooit voor mijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Skylark. het volgende:
OMGGGGGG![]()
![]()
![]()
http://fotoboek.fok.nl/Chai/49/25#2225482
Anders kreeg ik een note van Bt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ow, in dat geval vind ik het dubieus dat Groningen er ook bij hoort dan![]()
Neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niet de Crack en ZH hete porno SC gezien?
O, das niet zo mooiquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oke, ik zal het herformuleren. Ik ben nogal verlegen qua het praten met vreemden omdat ik vroeger gedurende een paar jaar nogal hevig gepest ben.![]()
Wij waren met onze eigen porno bezig, dus vermoed dat we dat even gemist hebbenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:35 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je niet de Crack en ZH hete porno SC gezien?
Echt. Ik vind het altijd kut als mensen gepest werden. Ik kwam er dan ook voor opquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten we hem een spuitje geven
[..]
Echt of echt?![]()
Dan verwijder ik die toch weer, da's machtsmisbruikquote:
Bij ons is het ook niet officieel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Zoiets doe je nou nooit voor mij.
Ze zijn godverdomme niet groenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bij ons is het ook niet officieel.
Ik wil dolgraag naar je toe om een verhaal te schrijven over het 'meisje met de groene ogen'.
Ja, je zou haar in haar slaap verassen toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Wij waren met onze eigen porno bezig, dus vermoed dat we dat even gemist hebben
Ja. Het was vooral in groep 7-8 en de eerste 2 jaren op de middelbare school. Daarna in de 2e in een andere klas terechtgekomen (blijven zitten) wat al een stuk beter ging, nog een beetje licht gepest, maar dat viel allemaal best mee. Nu zit ik alweer 3 jaar op een andere school wat ik in het begin nogal kut vond maar hier ben ik nooit echt gepest dus dat zit allemaal wel snor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Echt. Ik vind het altijd kut als mensen gepest werden. Ik kwam er dan ook voor op. Alles wel okay nu?
Wel groen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zijn godverdomme niet groen.
Bovendien is er al een kaskraker geschreven over mij hier op Fok!.
PROESTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kut tinypic
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
mn quote-knopjes enzo zijn weg
en wat is met Crack en Zh?
quote:
Ja snap ik. Wel heavy allemaal. Mja, zelfvertrouwen kun je herwinnen/faken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, je zou haar in haar slaap verassen toch?
[..]
Ja. Het was vooral in groep 7-8 en de eerste 2 jaren op de middelbare school. Daarna in de 2e in een andere klas terechtgekomen (blijven zitten) wat al een stuk beter ging, nog een beetje licht gepest, maar dat viel allemaal best mee. Nu zit ik alweer 3 jaar op een andere school wat ik in het begin nogal kut vond maar hier ben ik nooit echt gepest dus dat zit allemaal wel snor.
Maarja, je blijft enorme last hebben met zelfvertrouwen en je zelfbeeld.
Kascracker!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ze zijn godverdomme niet groen.
Bovendien is er al een kaskraker geschreven over mij hier op Fok!.
Ik heb er juist van geleerd en kan het daarom juist prima verbloemen, je wordt als het waren geėvalueerd door de pesters. Maar goed ik ben niet stelselmatig gepest.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja. Het was vooral in groep 7-8 en de eerste 2 jaren op de middelbare school. Daarna in de 2e in een andere klas terechtgekomen (blijven zitten) wat al een stuk beter ging, nog een beetje licht gepest, maar dat viel allemaal best mee. Nu zit ik alweer 3 jaar op een andere school wat ik in het begin nogal kut vond maar hier ben ik nooit echt gepest dus dat zit allemaal wel snor.
Ja, daar kwam die leuke TT vandaanquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Ja, kan ik me voorstellenquote:Ja. Het was vooral in groep 7-8 en de eerste 2 jaren op de middelbare school. Daarna in de 2e in een andere klas terechtgekomen (blijven zitten) wat al een stuk beter ging, nog een beetje licht gepest, maar dat viel allemaal best mee. Nu zit ik alweer 3 jaar op een andere school wat ik in het begin nogal kut vond maar hier ben ik nooit echt gepest dus dat zit allemaal wel snor.
Ow ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
[..]
Nou dan ben ik verliefd op je blauwe ogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:45 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat lijkt, ze zijn echt blauwer dan blauw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |