Ohohoooo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:02 schreef Breathtaking het volgende:
Ik kan echt niet omgaan met dat door slotjes heen posten!
quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:05 schreef Skylark. het volgende:
Ik heb zin in m'n doner, shoarma en cola.Jammer dat ik de bel niet hoor.
De eyeliner van je linkeroog is fucked-up.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
Ik eet een banaanhij is reuzegroot.
[ afbeelding ]
Met deze foto gaan ze vast geen grappige dingen doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Met deze foto gaan ze vast geen grappige dingen doen.
even paint opstartenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Wachten op de eerste die de flauwe inkopper maakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Je bedoelde zeker zoiets:quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja zo, maar dan net iets andersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker zoiets:
[ afbeelding ]
Ik heb niet eens eyeliner op, het is gewoon een rare schaduw.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De eyeliner van je linkeroog is fucked-up.
Boeiendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:08 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Omdat het kan!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:15 schreef phpmystyle het volgende:
Hoezo wordt er in eenkeer gratis voedsel verstrekt?
Heel duidelijkquote:
OMDAT HET KAN!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel duidelijk![]()
En nu duidelijk.
Ik wil ook painten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:11 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je bedoelde zeker zoiets:
[ afbeelding ]
En dat doen ze om solidair te zijnquote:
Lees jezelf nou eens in, fucker.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:19 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
En dat doen ze om solidair te zijn??
Godver, ik schoot in de lach.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
?quote:
Same.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Lakitu het volgende:
Heb uiteindelijk wel 2eu fooi gegeven, vond het toch te scare anders![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:23 schreef Broekpaling het volgende:
Nou, wie wisselt haar hoofd en die banaan om?
Ik heb geen 2 euro.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef augurkenkoning het volgende:
"k heb ook al 2 euro klaar liggen (:
Lakitu, ik had je gewaarschuwd. Nu ben je de lul.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Foto's van jezelf, anders geloof ik het niet!
Jij snitcht hem niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lakitu, ik had je gewaarschuwd. Nu ben je de lul.
Asjeblieft, Allure_.
[ afbeelding ]
Gast, wtf. Verwijder dat NUquote:
Als je laconiek had gereageerd had niemand me geloofd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wtf. Verwijder dat NU![]()
Heb een TR geplaatst
Jij kan dat ook?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Op de bank in slaap vallen, en dan wakker worden in de houding die een slangenmens aanneemt is niet zo comfortabel.
Je had gewoon beloofd niks met die pic te doenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Als je laconiek had gereageerd had niemand me geloofd.
Die TRquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:28 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Gast, wtf. Verwijder dat NU![]()
Heb een TR geplaatst
Sorry, ik ben niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je had gewoon beloofd niks met die pic te doen
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Allure_ het volgende:
AAAHHHH pearl harbor, ik moet nu al huilen![]()
![]()
.
Nee, ik ben aan het wachten op m'n etenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:33 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Schatje, kijk gewoon met mij mee, en doe niet zo quasi stoer.
Niemand haptquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:32 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben niet te vertrouwen.
Je hebt net gegeten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:34 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nee, ik ben aan het wachten op m'n eten. En ik heb hem al 3x gezien en hij is niet goed.
Ik kijk nog liever filmpjes op YouTube zoals "Bear kills tiger " en "Lion vs. Hyena" en "Elephant gets killed by 4 lions" dan die kutfilm.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je hebt net gegeten.
En als je 'm al 3x hebt gezien, dan kun je 'm ook nog wel een 4e keer kijken, super gay.
Het is nog best lastig een geloofwaardige indo te vindenquote:
Sukkel.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik kijk nog liever filmpjes op YouTube zoals "Bear kills tiger " en "Lion vs. Hyena" en "Elephant gets killed by 4 lions" dan die kutfilm.
Die filmpjes zijn trouwens ook hard.
Bedenk je dat om jou te accepteren ze gewoon haar eigenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef Lakitu het volgende:
Gaite heeft m'n invite van m'n nephyves geaccepteerd
We kijken wel een keer the Notebook samen.quote:
Tis niet mijn favo kat, maar ik was poesjes aan het kijken en toen bedacht ik ineens dat wolvendagen die Egyptische Mau zo mooi vond en dat er nog een ras was dat erop leek, maar wist niet precies welke, dus even opgezochtquote:
Ohhh god, het idee alleen alquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Bedenk je dat om jou te accepteren ze gewoon haar eigenvinger
moet hebben gebruikt. Je hebt al bijna seks met haar gehad.
quote:
Ik kijk niks meer met jou.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We kijken wel een keer the Notebook samen.
Hij heeft wel bitches.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Lakitu het volgende:
Hahhah, die indo die je postte is 19Wtf, hij leek 13
![]()
Coca cola, 4 gratis sauzen en 2 broodjes.quote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Skylark. het volgende:
[..]
We kijken wel een keer the Notebook samen.
Oh, je hebt alles al geleerd?quote:
Wie niet?quote:
Nee maar ik ben al op de helft!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
[..]
Oh, je hebt alles al geleerd?
Je maakt een grapje toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:47 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee maar ik ben al op de helft!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |