Sterker ik heb hem al op, 35 cm doorsnee pizza. MMMMMMMMMMMMMMMMM....
Geachte heer/mevrouw xxxxxxxxc,
Bedankt voor uw bestelling bij Thuisbezorgd.NL
Uw ordernummer is UEGXSB
Wij geven uw bestelling direct door aan New York Pizza. Als u vragen of opmerkingen heeft over de door u geplaatste bestelling willen wij u met klem vragen het restaurant zelf te bellen op xxxxxxxxxx. Voor minder spoedeisende vragen aan Thuisbezorgd.NL zelf kunt u hier klikken. Let op: u kunt niet per e-mail reageren!
De kans is aanwezig dat u door New York Pizza gebeld zult worden. Blijft u dus bereikbaar op het door u opgegeven telefoonnummer en houd ook u e-mail goed in de gaten.
Bezorging is (afhankelijk van het bezorgrestaurant!) meestal binnen 45-60 minuten. Op zon- en feestdagen kan dit helaas wat langer duren. Ook kunnen specifieke weersomstandigheden de bezorging lastiger maken. New York Pizza zal u echter meestal informeren als het wat langer duurt.
Thuisbezorgd.NL heeft helaas geen invloed op het tijdstip van de bezorging.
U heeft het volgende besteld:
1x [Create your own large (35cm) pizza] Basispizza large ¤11,50 Bezorging: GRATISTotale prijs: ¤11,50 Tijdstip bezorging: zo snel mogelijk
Gekozen betaalmethode: De Baas Betaalt
Gratis
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.