Vanwaar die vraag en interesse?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Trouwens Bowa even terzijde hoeveel notes heb je al bij elkaar gescharreld?
Wat jij offtopic vindt, is niet bijster relevant, want jij bent geen mod meer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag en interesse?
Geen idee, boeit me niet zo.
Maar dit is offtopic.
dan nog is het offtopic want het gaat om thuisbezorgd en niet om notesquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat jij offtopic vindt, is niet bijster relevant, want jij bent geen mod meer.
Nee klopt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Wat jij offtopic vindt, is niet bijster relevant, want jij bent geen mod meer.
Dat was Justeat toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:17 schreef de_boswachter het volgende:
Thuisbezorgd was trouwens toch die site die gehacked was?
Omdat jij nogal gevleugelde uitspraken hebt. Ik hoef maar een scheet achter mijn pc te laten en Remlof of bio (hiervoor jij) note mij daarvoor.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanwaar die vraag en interesse?
Geen idee, boeit me niet zo.
Maar dit is offtopic.
Ja klopt, studenten hebben maandenlang gratis kunnen eten ofzoquote:
Maar was niet echt top eten helaasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja klopt, studenten hebben maandenlang gratis kunnen eten ofzo
Wat is het verschil dan tussen Just-eat en thuisbezorgd??quote:
Dus je bent nu bij je vriendin en je bent aan het fokkenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
20:15 uur besteld (of eigenlijk mijn vriendinik laat het werk doen jewaitz!)
21:15 gaat de bel... de spanning stijgt, zal ik moeten betalen? Is het goed overgekomen? Het is toch geen Sint-Maarten...?
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Portie spareribs met aardappelschijfjes, hawaii salade, knoflooksaus en een pepermuntje
[ afbeelding ]
Heerlijk maar fucking pittig! Zo pittig dat mijn vriendin haar sparerib niet op kon en zich maar storte op de cola light. Ik pak nog een biertje...
Eerst afgeven op alle voedsel dat vandaag gratis is besteld, en dan zelf de frituur aangooien en het culinaire hoogstandje bestaande uit restafval van paarden/varkens ingewanden verorberen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Oh kan.
Ik ga me eens even een lekker broodje kroket maken nu.
Zelf betaald en zelf voor gewerkt
Tabee.
Is het ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:23 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan tussen Just-eat en thuisbezorgd??
Dacht dat het alle 2 hetzelfde idee was met dezelfde afhaalshit
Samenwonen heet dat vriendquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:24 schreef Seam het volgende:
[..]
Dus je bent nu bij je vriendin en je bent aan het fokken
Geloofwaardig zeg
Pussy niggaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
21:15 gaat de bel... de spanning stijgt, zal ik moeten betalen? Is het goed overgekomen? Het is toch geen Sint-Maarten...?
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Portie spareribs met aardappelschijfjes, hawaii salade, knoflooksaus en een pepermuntje
[ afbeelding ]
Heerlijk maar fucking pittig! Zo pittig dat mijn vriendin haar sparerib niet op kon en zich maar storte op de cola light. Ik pak nog een biertje...
Hoe bevalt het tot nu toe?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Samenwonen heet dat vriendIk heb hier toch wel de broek aan
Mijn portie is op... zij kon het niet meer aan en zit nu nog steeds te zeuren dat heer bek in de fik staatquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:26 schreef IkBenOzan het volgende:
[..]
Pussy niggaHeb je als man vlees.. ga je zitten zeiken dat het pittig is en je kan het niet een op krijgen. Schaam je diep.
Waarom was het minder dan?quote:
Dat pepermuntjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Het resultaat:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Whehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Aestivate het volgende:
Ja hoor we hebben er één! Iphone met GPS aan.
TS woont hier:
http://maps.google.com/maps?f=q&q=52.217000,6.901500&t=k&spn=0.5,0.5
Mijn spareribs waren nog goed warm jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat spul nog wel warm als het thuis bezorgd wordt?
Niet zo'n lekker eten ? Wat kan een andere reden zijn ?quote:
Ohh je vond thuisbezorgd ook kut dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet zo'n lekker eten ? Wat kan een andere reden zijn ?
Haha, nog gebeld ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die teringleiers zijn mijn B&J's vergeten(m'n pa nam de bestelling aan bij de deur
)
Stond wel gewoon op het bonnetje enzo
Het leven is hard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die teringleiers zijn mijn B&J's vergeten(m'n pa nam de bestelling aan bij de deur
)
yes sirquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh je vond thuisbezorgd ook kut dus
Laat ze maar mooi sterven, overbevolkingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het leven is hard.![]()
En deze kinderen zijn het met je eens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het leven is hard.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Laat ze maar mooi sterven, overbevolking
dan hadden ze maar op tijd moeten bestellen hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het leven is hard.![]()
[ afbeelding ]
actie was verlengd iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan hadden ze maar op tijd moeten bestellen hoor
Gewoon bellen en om nabezorgen vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
)
Hmm?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:09 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van een doodgereden egel als ik met mijn ogen knijp.
te lui voerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die negers zijn daar toch te lui voer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |