Waarom was het minder dan?quote:
Dat pepermuntjequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:22 schreef FCZwolleZuid het volgende:
20:15 uur besteld (of eigenlijk mijn vriendinik laat het werk doen jewaitz!)
21:15 gaat de bel... de spanning stijgt, zal ik moeten betalen? Is het goed overgekomen? Het is toch geen Sint-Maarten...?
Het resultaat:
[ afbeelding ]
Portie spareribs met aardappelschijfjes, hawaii salade, knoflooksaus en een pepermuntje
[ afbeelding ]
Heerlijk maar fucking pittig! Zo pittig dat mijn vriendin haar sparerib niet op kon en zich maar storte op de cola light. Ik pak nog een biertje...
Whehequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:44 schreef Aestivate het volgende:
Ja hoor we hebben er één! Iphone met GPS aan.
TS woont hier:
http://maps.google.com/maps?f=q&q=52.217000,6.901500&t=k&spn=0.5,0.5
Mijn spareribs waren nog goed warm jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:31 schreef phpmystyle het volgende:
Is dat spul nog wel warm als het thuis bezorgd wordt?
Niet zo'n lekker eten ? Wat kan een andere reden zijn ?quote:
Ohh je vond thuisbezorgd ook kut dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:35 schreef Seam het volgende:
[..]
Niet zo'n lekker eten ? Wat kan een andere reden zijn ?
Haha, nog gebeld ofzo?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die teringleiers zijn mijn B&J's vergeten(m'n pa nam de bestelling aan bij de deur
)
Stond wel gewoon op het bonnetje enzo
Het leven is hard.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Die teringleiers zijn mijn B&J's vergeten(m'n pa nam de bestelling aan bij de deur
)
yes sirquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:36 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ohh je vond thuisbezorgd ook kut dus
Laat ze maar mooi sterven, overbevolkingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het leven is hard.![]()
En deze kinderen zijn het met je eens:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het leven is hard.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:59 schreef Seam het volgende:
[..]
Laat ze maar mooi sterven, overbevolking
dan hadden ze maar op tijd moeten bestellen hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:57 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Het leven is hard.![]()
[ afbeelding ]
actie was verlengd iddquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:03 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dan hadden ze maar op tijd moeten bestellen hoor
Gewoon bellen en om nabezorgen vragen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:51 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
)
Hmm?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:09 schreef Smolderbeard het volgende:
[..]
Het heeft wel wat weg van een doodgereden egel als ik met mijn ogen knijp.
te lui voerquote:Op woensdag 28 oktober 2009 00:23 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Die negers zijn daar toch te lui voer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |