abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74194618
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef TPS het volgende:
Oeh, nieuw topic Nice..

Morgen AVD Aaaahhh spannend!
Ik weet hoe je je voelt .. Alleen moet ik nog 4 dagen wachten
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_74194639
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef DoMirvana het volgende:

[..]

Ja ben geslaagd kreeg maar 1 kritiek puntje te horen en dat was dat ik te hard reed maar voor de rest dikke prima
Top! Gefeliciteerd Morgen al je rijbewijs ophalen of kan je nog een week wachten ?
pi_74194717
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Ik weet hoe je je voelt .. Alleen moet ik nog 4 dagen wachten
En ik 7.
pi_74202892
Gefeliciteerd geslaagden !

Na een tijdje een rustperiode gehad te hebben (examen 16-07 j.l. gezakt) ben ik gisteren weer met 2 uur lessen begonnen en heb ik volgende week donderdag weer examen. Rijden ging lekker, ookal was het een tijdje geleden. Ik was een beetje bang dat ik het allemaal verleerd zou hebben maar het viel me 200% mee.

Volgende week nog 2 lesjes en dan hopelijk ook slagen !

Succes morgen met afrijden!
Fingerspitzgefühl
pi_74219145
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef TPS het volgende:
Oeh, nieuw topic Nice..

Morgen AVD Aaaahhh spannend!
En en ? .. Of hoef je vanmiddag "pas"?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:08:31 #31
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_74223313
JAAAAAAAAA ben geslaagd Ging echt perfect! Ahahaha.. Was wel grappig: ik reed de les ervoor al hele tijd met erg weinig benzine.. Mijn instructeur zei nog: ach joh is geen probleem kan wel Toen op gegeven moment op de snelweg ik wou net uitvoegen ineens: 'pruttel pruttel' Ik dus ff op de vluchtstrook stoppen, reservekraantje open en weer gaan met die banaan Voor de rest ging alles perfect!

Maandag rijbewijs aanvragen @ gemeentehuis en dan paar daagjes wachten en dan heb ik em binnen
pi_74224030
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef PeeJie_ het volgende:

[..]

Top! Gefeliciteerd Morgen al je rijbewijs ophalen of kan je nog een week wachten ?
Moet een week wachten maar is geen probleem heb toch nog geen motorrr binnenkort maar ff naar duitsland uitrusting ophalen
Let's Hug it out ! Bitch !
pi_74253531
Tweede les gehad, nu vooral geremd. Gewoon stoppen en precisiestop. Toch wel lastig als je al die handelingen tegelijk uit moet voeren Heb nog wel een lijntje rubber achtergelaten op het terrein
Nu ook tot ongeveer 90 km/u gereden, das toch wel echt mooi

Hoe zit het met het type motor waar jullie op gelest hebben? Ik heb nu op een lichte gereden, begin je daar altijd mee?
You dream it, I live it.
pi_74254115
quote:
Op zaterdag 31 oktober 2009 15:42 schreef Meddo het volgende:
Tweede les gehad, nu vooral geremd. Gewoon stoppen en precisiestop. Toch wel lastig als je al die handelingen tegelijk uit moet voeren Heb nog wel een lijntje rubber achtergelaten op het terrein
Nu ook tot ongeveer 90 km/u gereden, das toch wel echt mooi

Hoe zit het met het type motor waar jullie op gelest hebben? Ik heb nu op een lichte gereden, begin je daar altijd mee?
Went vanzelf.. je moet inderdaad wat meer tegelijk doen als in de auto. Achterwiel blokkeren gebeurt vrij snel bij een noodstop, maar is in een rechte lijn niet zo dramatisch, als je met je voorrem maximaal remt maak je bijna een stoppie en staat er dus nog maar weinig druk op je achterwiel)

Dat wisselt, veel mensen hebben eerste les op een lichte motor, ff om de bediening door te krijgen. Wel gewoon zsm op zwaar gaan oefenen, op de fiets waar je op gaat afrijden.
pi_74257441
Vandaag twee uur in het zonnetje gereden, was echt heerlijk weer.
Ging echt super goed, had wel even op zo'n landweggetje even een momentje, ging door de bocht en
de motor slipte me er bijna uit, moest echt even corrigeren anders had ik op de grond gelegen.
Bleek dat er los grind in de bocht lag. Was ook het enige kritiekpuntje dat ik daar nog meer op moest letten en zoveel mogelijk de cleane lijn moet pakken als die er is.

Woensdag nog 2 uurtjes en dan is het vrijdag mijn feestje (hoop ik dan ).
  maandag 2 november 2009 @ 18:10:18 #36
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_74322460
Vandaag twee uur in de regen gereden :S Maar het ging toch super.
Langzame oefeningen gingen super, gas was goed constant.
Alleen bij de snelle oefeningen moet ik iets meer pit hebben zowel in het gas als de remmen.
Examen AVB komt dichterbij, alleen nog geen datum bekend.
pi_74324743
Mijn eerste keer in de regen was meteen met AVB - examen, dat was wel even wennen, maar maakt haast geen verschil uit. Morgen AVD - examen, hoop dat ik het haal!
pi_74324963
quote:
Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Mijn eerste keer in de regen was meteen met AVB - examen, dat was wel even wennen, maar maakt haast geen verschil uit. Morgen AVD - examen, hoop dat ik het haal!
Ik had precies hetzelfde.
Succes! Zenuwachtig? Ik moet vrijdag en het begint een beetje te komen..
pi_74325281
Vanochtend een behoorlijk FUUUU momentje gehad toen ik redelijk in de remmen moest in de modder. Achterkant gleed alle kanten op, vlak voor ik stil stond gleed mijn kont zelfs 50 graden naar rechts toe. Laarzen hadden amper grip op de grond.

Achteraf wel om gelachen, tof momentje.
  maandag 2 november 2009 @ 20:16:19 #40
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_74326985
Overigens mag ik weg bij de lessers WANT IK LES NIET MEER
  maandag 2 november 2009 @ 20:39:19 #41
117804 Miriampje
Little gurlie
pi_74328039
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef PeeJie_ het volgende:

Deze OP (openingspost) is hier terug te vinden. Klik op bewerken (bovenaan) en kopieer de post.
Wil je er ook in staan? Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op.

maandag 2 november 2009 @ 22:16:07 #42
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_74332648
quote:
Op maandag 2 november 2009 20:39 schreef Miriampje het volgende:

[..]

Cool, thx! Dat wist ik niet
  maandag 2 november 2009 @ 23:34:29 #43
166906 TPS
ouwe gniffelaar
pi_74335849
Huh, er veranderd niks
pi_74336330
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:34 schreef TPS het volgende:
Huh, er veranderd niks
Volgende topic pas Of TS of een mod moet het even aanpassen
You dream it, I live it.
pi_74336964
Wat een baggerweer zeg de laatste paar dagen! Zondag moest ik helaas toch echt boodschappen doen, en om bij de grote weg te komen moest ik door een plas van 100 meter lang en enkele cm's diep. Water spatte op tot m'n knieën, leek wel varen
pi_74339148
quote:
Op maandag 2 november 2009 23:51 schreef Meddo het volgende:

[..]

Volgende topic pas Of TS of een mod moet het even aanpassen
Na 48 uur kan ik het bericht niet meer wijzigen
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef Bigguy het volgende:
Wat een baggerweer zeg de laatste paar dagen! Zondag moest ik helaas toch echt boodschappen doen, en om bij de grote weg te komen moest ik door een plas van 100 meter lang en enkele cm's diep. Water spatte op tot m'n knieën, leek wel varen
Als je het ercht zo erg vind, mag je je rijbewijs wel (tijdelijk) bij mij inleveren

quote:
Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Gauner het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde.
Succes! Zenuwachtig? Ik moet vrijdag en het begint een beetje te komen..
Haha ja vorige week begon het al een beetje te komen.. En als je bezig bent en je denk er niet aan... ok , maar zo snel als dat je stil zit en weer denkt: "Owja, motorrijbewijs!" dan krijg je toch wel een apart gevoel
pi_74345837
Shit, gezakt , reed te rustig volgens de examinator.

2 december pas weer
  dinsdag 3 november 2009 @ 12:40:35 #48
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_74345956
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 12:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Shit, gezakt , reed te rustig volgens de examinator.

2 december pas weer
Ai, klote.

Te rustig als in niet aggresief bedoel je?
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_74346250
Balen
Heb je zelf ook het idee dat je te rustig reed? Wat houdt dat eigenlijk in, niet vlot genoeg optrekken of in de bochten enzo?
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_74347349
Neeeeee Peejie dat meen je niet

Wat zuur zeg.. verder had ie nix geen aanmerkingen/tips??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')