Ik weet hoe je je voeltquote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef TPS het volgende:
Oeh, nieuw topicNice..
Morgen AVDAaaahhh spannend!
Top! Gefeliciteerdquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:09 schreef DoMirvana het volgende:
[..]
Ja ben geslaagd![]()
kreeg maar 1 kritiek puntje te horen en dat was dat ik te hard reed maar voor de rest dikke prima
En ik 7.quote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Ik weet hoe je je voelt.. Alleen moet ik nog 4 dagen wachten
En en ?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 14:36 schreef TPS het volgende:
Oeh, nieuw topicNice..
Morgen AVDAaaahhh spannend!
Moet een week wachten maar is geen probleem heb toch nog geen motorrrquote:Op donderdag 29 oktober 2009 17:40 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Top! GefeliciteerdMorgen al je rijbewijs ophalen of kan je nog een week wachten ?
Went vanzelf.. je moet inderdaad wat meer tegelijk doen als in de auto. Achterwiel blokkeren gebeurt vrij snel bij een noodstop, maar is in een rechte lijn niet zo dramatisch, als je met je voorrem maximaal remt maak je bijna een stoppie en staat er dus nog maar weinig druk op je achterwiel)quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 15:42 schreef Meddo het volgende:
Tweede les gehad, nu vooral geremd. Gewoon stoppen en precisiestop. Toch wel lastig als je al die handelingen tegelijk uit moet voerenHeb nog wel een lijntje rubber achtergelaten op het terrein
![]()
Nu ook tot ongeveer 90 km/u gereden, das toch wel echt mooi![]()
Hoe zit het met het type motor waar jullie op gelest hebben? Ik heb nu op een lichte gereden, begin je daar altijd mee?
Ik had precies hetzelfde.quote:Op maandag 2 november 2009 19:26 schreef PeeJie_ het volgende:
Mijn eerste keer in de regen was meteen met AVB - examen, dat was wel even wennen, maar maakt haast geen verschil uit. Morgen AVD - examen, hoop dat ik het haal!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:20 schreef PeeJie_ het volgende:
Deze OP (openingspost) is hier terug te vinden. Klik op bewerken (bovenaan) en kopieer de post.
Wil je er ook in staan? Klik op bewerken (bovenaan) en sla de pagina op.
Na 48 uur kan ik het bericht niet meer wijzigenquote:Op maandag 2 november 2009 23:51 schreef Meddo het volgende:
[..]
Volgende topic pasOf TS of een mod moet het even aanpassen
Als je het ercht zo erg vind, mag je je rijbewijs wel (tijdelijk) bij mij inleverenquote:Op dinsdag 3 november 2009 00:25 schreef Bigguy het volgende:
Wat een baggerweer zeg de laatste paar dagen! Zondag moest ik helaas toch echt boodschappen doen, en om bij de grote weg te komen moest ik door een plas van 100 meter lang en enkele cm's diep. Water spatte op tot m'n knieën, leek wel varen
Haha ja vorige week begon het al een beetje te komen.. En als je bezig bent en je denk er niet aan... ok , maar zo snel als dat je stil zit en weer denkt: "Owja, motorrijbewijs!" dan krijg je toch wel een apart gevoelquote:Op maandag 2 november 2009 19:31 schreef Gauner het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde.
Succes! Zenuwachtig? Ik moet vrijdag en het begint een beetje te komen..
Ai, klote.quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:36 schreef PeeJie_ het volgende:
Shit, gezakt, reed te rustig volgens de examinator.
2 december pas weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |