abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74221326
Heel erg bedankt voor de tip
Nu is het helaas zo dat mijn moeder vandaag speciaal 5km is gaan fietsen om rennie's voor mij te halen.
Ik laat anders morgen wel wat anders halen bij de apotheek. Maar ik dacht omdat ik zwanger ben (ja duh, wat doe ik anders in dit topic hihi) dat je dan alleen rennie's mocht hebben.

En dat van die boterham ga ik vanavond meteen doen. Want 'hell' dit wil ik niet meer.
Herken jij ook die pijn in de linkerzij?
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:16:03 #227
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74221514
Ow, da's ook wel sneu ja Maar wellicht dat het al goed helpt om af en toe tussendoor even wat extra's te eten, ik heb nu om eerlijk te zijn nauwelijks nog tabletjes nodig, ik sta het mezelf niet meer toe om honger te hebben, zodra er maar íets knaagt, even wat eten (Wat overigens wel weer éxtra lastig is met die ijzerpillen, want die moeten weer op een nuchtere maag, maargoed ).. Pijn in je linkerzij, hmm.. Je bedoelt zoals wanneer je te lang achter elkaar hebt hardgelopen, maar dan op een wat andere plek? Die heb ik in elk geval ook, heel irritant. Vandeweek waren ze zo erg dat ik even niet meer verder kon lopen..
3!
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:16:18 #228
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_74221520
goedemiddag dames

Heb bijna 2 uur aan monitor gehangen.. maar alles goed met de baby en omdat de weeën afgezwakt waren hadden ze liever dat ik dus naar huis ging... zetten ze niet door dit weekend moet ik maandag weer aan de monitor...

dus ons meisje zit voorlopig nog warm in de buik...

sorry dat ik verder niet reageer... ga nu vlug iets eten... want heb honger
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:16:51 #229
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_74221543
Oh Luna, wat jammer.. Hopelijk gaat het nu toch snel op gang komen zeg!
3!
pi_74221672
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 13:16 schreef Incantrix het volgende:
Ow, da's ook wel sneu ja Maar wellicht dat het al goed helpt om af en toe tussendoor even wat extra's te eten, ik heb nu om eerlijk te zijn nauwelijks nog tabletjes nodig, ik sta het mezelf niet meer toe om honger te hebben, zodra er maar íets knaagt, even wat eten (Wat overigens wel weer éxtra lastig is met die ijzerpillen, want die moeten weer op een nuchtere maag, maargoed ).. Pijn in je linkerzij, hmm.. Je bedoelt zoals wanneer je te lang achter elkaar hebt hardgelopen, maar dan op een wat andere plek? Die heb ik in elk geval ook, heel irritant. Vandeweek waren ze zo erg dat ik even niet meer verder kon lopen..
Ja z'n pijn. Maar ik heb het nu met elke kleine beweging en vanacht dus ook in bed.
Naja, gaat ook wel weer over.

En nu zit ik met nog een dillema. Heb z'n witte steunbuikband gekregen, vanwege mijn rug enzo.
Maar hoe werkt dit ding joh (echt weer iets voor mij gewoon)
Het is met klittenband.
pi_74221697
Luna Jammer dat de weeen weer afgezakt zijn. Hopelijk zijn ze weer snel terug
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:24:23 #232
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74221808
jeuj wat een streepjesregen de laatste dagen! weer iemand erbij! welkom Clovertje en natuurlijk ook enorm gefeliciteerd met je zwangerschap!

@Ymme; maagzuur is echt enorm vervelend......

@Trix; jaaaaah 35 weken alweeer! en ik vind je buikfoto juist erg mooi! je ziet er mooi zwanger uit en wat fijn dat je nog even hebt kunnen slapen.
Ik heb ook nog een minitukje gedaan; maar wakker geworden met een migraineaanvalletje; dus net 2 paracetamolletjes op en een sloot water gedronken.. en hopen dat de vlekken wegtrekken voordat ik moet werken... (nog een uurtje te gaan.. dus denk dat dat wel lukt)....

en @ Leonieke; ik ga ook niets herhalen; maar luister naar je lichaam en denk aan je kleintje

@luna; jammer dat het niet doorzet... nog maar even weer afwachten dan
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 13:51:56 #233
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74222749
Zie allemaal streepjes voorbij gevlogen Gefeliciteerd aankomende mama's en papa's!

Zag ook weer heel wat mijlpalen

Verder heb ik het nog niet bijgelezen Kom heel aso nu net pas uit mn bed Heb zo rot geslapen vannacht, vriendlief aan het werk en ik was nog even terug gedoken Heb het de laatste tijd zo enorm benauwd!
Morgen bowlen met mn broers en hun vriendinnen (en mijn uiteraard ) Kijken of het lukt en anders ga ik toekijken
Zondag 25 weken zwanger!
Zondag komen als het goed is de babymeubelssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan niet meer wachten tot we alles kunnen inrichten!! Heb écht heel veel woezel en pip spul
Dinsdag weer een echo op de fontys school!!!
Woensdag naar de verloskundige, dus er staat weer een hoop te gebeuren

Hoe doen jullie het trouwens met huishoudelijke dingen zoals de was/boodschappen etc? Normaal deed ik het meeste in huis, maar ik merk dat ik er steeds meer moeite mee hebt en als ik dan wat doe in huis heb ik heel erg last van harde buiken..Boodschappen lukt helemaal niet meer!
Vind het heel vervelend om nu zo aanhankelijk te zijn van

Voor alle LLM'S
En iedereen die het kan gebruiken!
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74222974
Ik doe de boodschappen vaak wel zelf (met een karretje en dan direct in de auto kiepen), maar laat ze dan uit de auto naar boven sjouwen door TARA

Drukke beeb hier vandaag Tot nu toe toeterde ik steeds dat deze toch echt rustiger was, maar ik begin nu te twijfelen
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:04:37 #235
259489 mama_papa
Papa en Mama van Tessa
pi_74223179
Nu heb ik geen auto en ik woon 4 trappen hoog (nee er is inderdaad geen lift hier )
Fijn gevoel he, weet je dat de kleine hele dag bij je is hihihi
05-02-2010 00:58 is onze dochter Tessa geboren!!!
26-05-2010 gaan we trouwen!!!!!!!
pi_74223502
Toch wel gek om hier nu mee te posten, als eerste iedereen bedankt voor de felicitaties.
Zo gek om te lezen over drukke baby's enzo. Das echt nog zo'n ver van mijn bedshow. Het enige waar ik hier last van heb is pijnlijke borsten en wat steekjes in mijn buik. Gelukkig niet misselijk ofzo haha.

Ga me nu eerst even wat beter inlezen na een week vakantie
pi_74223958
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:13 schreef clovertje het volgende:
Toch wel gek om hier nu mee te posten, als eerste iedereen bedankt voor de felicitaties.
Zo gek om te lezen over drukke baby's enzo. Das echt nog zo'n ver van mijn bedshow. Het enige waar ik hier last van heb is pijnlijke borsten en wat steekjes in mijn buik. Gelukkig niet misselijk ofzo haha.

Ga me nu eerst even wat beter inlezen na een week vakantie
En voor je het weet... ben je ook rond en kun je niet meer alles aan, wat je graag zou willen.
En voel je ook steeds vaker je kindje.
Ik weet nog zo goed, dat ik het zelfde dacht als jouw met 6 weken. Maar echt, ondanks dat het soms niet zo lijkt, de tijd gaat echt hard.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:30:09 #238
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_74224138
nou de migraine wordt dus alleen maar erger... heb me ziek moeten melden en ga mijn bed maar weer in......

wat ontzettend NIET LEUK!!! en dan op het allerlaatste moment me ziek moeten melden....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_74224300
Knuffelbeestje en Clovertje: Welkom hier en vooral gefeliciteerd!

Leonieke: Een hele dikke voor jou! Laat alles even bezinken en misschien wordt het allemaal wat helderder in je hoofd. Is het misschien een idee om even een paar daagjes ziek te melden en dan te kijken hoe het gaat. Misschien kun je opladen, misschien wordt duidelijk dat er iets moet veranderen.
Je kunt ook met kleine stapjes rustiger aan doen he!

Oe, en de rest, sorry, beetje vergeten.
BJ en Inca slechte nachten: das balen.
Ymme maagzuur, heb ik soms last van, maar is goed te doen nog...
pi_74224676
Ik denk dat het toch ook tijd is geworden om eens echt mee te gaan babbelen... Ik lees al een tijdje mee, en jullie gaan hartstikke snel, maar het is ook wel erg leuk om al die verhalen van verschillende meiden te horen.

Ik ben vandaag precies 15 weken zwanger, ben uitgerekend op 23 april 2010. (Was eerst 16 april, maar ze vonden 't wurmpje iets te klein bij de termijnecho, dus ben een week terug gezet )
Ik geloof dat ik tot nu toe niets te klagen heb over m'n zwangerschap. Bijna geen pijntjes, amper misselijk (in ieder geval nog nooit overgegeven), ik ben alleen ontzettend moe. Niet te geloven dat zo'n wurmpje van amper 10 cm al zoveel energie kan gebruiken...

Zo... nu maar eens kijken of ik het allemaal bij kan houden hier.
pi_74224736
BJ, migraine zuigt! En zeker als je je dan ook nog moet ziekmeldn op het lastte moment... meid en nu lekker je bed in en proberen te slapen!

Clovertje, ook wij begonnen ook met 4 weken, niks voelend en "plat"... Maar het cliché is waar: het gaat allemaal snel en voor je het weet........ Geniet ervan, das het enige advies voorlopig

freecell drukke beeb... hier is ze echt geen dag rustig meer, de hele dag door gaat mijn buik alle kanten op... Maar stiekum is dat ook wel heel leuk. Mijn eigen kleine druktemaker.

Trix, fijn dat je nog ff hebt kunnen slapen! Ga ik zo ook maat even doen denk ik (of Bones kijken). Net een blije prenatal doos opgehaald... Voor de 2e keer schijnbaar heb ik hem per ongeluk 2 keer aangevraagd, maar vond dat er zoveel leuke en handige dingen in zaten dat ik hem toch maar weer heb opgehaald... Och, het meeste is toch promo-materiaal
pi_74224754
Gezellig nog een juli baby, gefeliciteerd clovertje
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 14:47:30 #243
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_74224755
Knuffelbeestje en clovertje,gefeliciteerd en welkom
Ook egg-bird welkom en gefeliciteerd

Ben vandaag nog thuis,volgens mij gewoon een buikgriepje erbij,bah bah
Ik maar me erg druk over de echo a.s woensdag,ben zo bang dat het niet goed is,geen kloppend hartje ofzo,heb ook al 2dgn last van zeurende buikpijn,maar ik weet niet of het nou mijn darmen zijn of iets anders.
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:00:58 #244
57497 happyme28
I'm so happy
pi_74225219
Shandaly, ook welkom! Het wordt steeds drukker onder ons

BJ, bummer! Migraine sucks! Hopenlijk zakt het af als je even gelegen hebt, maar kort van te voren ziek melden is inderdaad erg vervelend. Beterschap iig.

Guess, vervelend dat je je zo beroerd voelt. Buikgriep is echt niet fijn. En die angst over die echo is herkenbaar en heel begrijpelijk hoor. Die buikpijn kan ook bandenpijn zijn, het wordt van binnen allemaal flink opgerekt.

Qua huishoudelijke taken mag ik niet klagen. Alles lukt nog wel als ik het maar rustig aan doe en mijn man doet ook echt heel veel. Sowieso alles tillen, koken en de was meestal ook (maar dat was voor mijn zwangerschap eigenlijk ook al zo )
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:03:04 #245
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74225300
Wat zijner ineens veel nieuwe zwangere meiden. Leuk leuk!
Welkom allemaal en geniet!
pi_74225316
Jeu allemaal nieuwen! Welkom!

BJ, migraine Sterkte meissie

Davinia is 31 zwanger! Joepie!

De rest heb ik ook gelezen, maar geen puf om op te schrijven en of te reageren.. Sorry

De kinderkamer is er! En wat een werk om het in elkaar te zetten zeg! Het bedje staat inmiddels en de commode ook, alleen de kast nog niet want daar moet nog een extra plank en gaten in. Hij heeft nu 2 legplanken en 1 hangstok en ik wil er nog minstens 1 legplank bij. Dus we moeten nu nog gaten boren en plank op maat regelen. Dus ik ben helemaal gaar en op nu.
De nieuwe wasmachine is ook geleverd en de 1e was is al gedaan Een babywasje met het witte hydrofielspul en witte beddengoedjes De hele zolder hangt nu vol met was
Morgen doen we de gekleurde babybeddenwas. Met kleertjes wassen wachten we nog een maand ofzo

De brief voor mn zwangerschaps cursus is ook binnen. 12 november beginnen we! Spannend!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_74225335
quote:
Op vrijdag 30 oktober 2009 14:34 schreef DJRandall het volgende:
Leonieke: Een hele dikke voor jou! Laat alles even bezinken en misschien wordt het allemaal wat helderder in je hoofd. Is het misschien een idee om even een paar daagjes ziek te melden en dan te kijken hoe het gaat. Misschien kun je opladen, misschien wordt duidelijk dat er iets moet veranderen.
Je kunt ook met kleine stapjes rustiger aan doen he!
Het is waarschijnlijk ook voor een groot stuk de vermoeidheid die doorweegt, hoor. Voel me zoals een vaatdoek eigenlijk en dat helpt natuurlijk niet om het dipje weg te krijgen
Net met een paar collega's afgesproken dat we een uurtje vroeger stoppen op het werk (om 16u dus ) en dat we dan even iets gaan drinken op café. Kwestie van alles eens te kunnen loslaten Hopelijk vanavond dus met een beter gevoel mijn bed in
pi_74225454
Leonieke ik zal je besparen en niet herhalen wat de andere dames al hebben geschreven, maar als je ook nog wilt weten wat ik vind dan moet je Incantrix' verhaal twee keer lezen

mama_papa wij wonen ook 4 trappen hoog en die boodschappen til ik echt niet meer (niet dat ik het uberhaupt nog kan ofzo ). Stofzuigen gaat in meerdere delen (hij staat op dit moment ook naast me te wachten voor het vervolg van de kamer) en schoonmaken verdeeld over meerdere dagen. Dus de ene dag de badkamer en een andere dag de keuken en niet meer complete schoonmaakdagen. Ga jezelf niet voorbij, want de rekening komt gegarandeerd later. Je lichaam reageert nu al met harde buiken, dus gewoon naar luisteren. Hoe je het ook wendt of keert, jouw en je baby's gezondheid zijn het belangrijkste en een lege wasmand weegt daar, als het goed is, niet tegenop.

Jakkes BJ migraine, gauw weer beter worden!

En ook nog een buikgriep voor Guess. Lekker je bed in met een warme kruik en een kop slappe thee? Beterschap!

Alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd!

Ik ben ook nog met bolle buik, maar nu wel inclusief diploma! Gisteren eindexamen gehaald, dus nu helemaal absoluut niks anders belangrijks meer doen dan op de baby wachten
pi_74225722
voor Wupwup... Gefeliciteerd met je examen! Goed gedaan hoor.

Shandaly ook welkom, en ook voor jou natuurlijk een fijne zwangerschap gewenst.

Over het huishoudelijke werk: Ik ben niet degene in huis die het schoonmaken of opruimen aanslingerd (dat zit gewoon niet in mijn aard) maar als mijn lief begint, dan help ik altijd wel mee. Nu pak ik echter de wat rustigere klusjes op (achter de stofzuiger aanlopen, een lap over het aanrecht halen, vuilniszakken verzamelen). Was doet degene die er het eerst aan denkt, maar opruimen doen we meestal samen (zittend op bed met de stapel voor ons en de tv aan... wel zo gezellig). Koken doe ik en boodschappen samen (hij tilt de zware doos als we die hebben)... eigenlijk niet veel veranderd, behalve dat ik nu een goede smoes heb om het toilet en de vloer niet te doen.
  vrijdag 30 oktober 2009 @ 15:21:25 #250
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_74225955
Het gaat goed metmijn boxkleed:)
En ik hebzelfnog niks gedaan mijn tante doet alles.
nappiewrappie is ook bijna klaar:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')