Ben ik benieuwd naar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:54 schreef Beessie-Jen het volgende:
hoe verhogen jullie eigenlijk jullie bed?
wij hebben een boxspring (nog maar aan half jaartje) en het lijkt me niet zo makkelijk om die te verhogen met klossen?
een bed huren is dat ook een optie en heeft iemand daar ervaring mee?
kweet het echt ff niet....
wij hebben een nogal grote boxspring (180 X 220 cm)... en ik wil eigenlijk ons nieuwe bed niet beschadigen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:59 schreef freecell het volgende:
Boxspring wil toch wel op klossen?
Anders misschien op bierkratjes? Ken ook wel mensen die dat doen
Ik heb dus nog nooit zwangerschapsgym gedaan. Leek me dus ook helemaal niks en ben er gewoon maar nooit aan begonnen...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:49 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ik heb vanavond weer zwangerschapsgymnastiek en geen zin... naja ik ga wel hoor, maar echt leuk vind ik het nog steeds niet...![]()
Je krijgt binnenkort toch wel de intake van de kraamzorg?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:02 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
wij hebben een nogal grote boxspring (180 X 220 cm)... en ik wil eigenlijk ons nieuwe bed niet beschadigen...![]()
en ik weet dus niet of dat wel kan op klossen??
vandaar mijn vraag of iemand daar ervaring mee heeft?
Klinkt alsof bierkratjes met een laken erover wel gaan werkenquote:foto Op dinsdag 27 oktober 2009 19:41 schreef Beessie-Jen het volgende:
nope we hebben geen ikeabed... zou wel een makkelijke optie zijn, maar onze boxspring heeft geen losse poten;
het hele bed steunt op het hoofdeind en voeteneind. (en dan natuurlijk wel wat steunpootjes in het midden en aan de zijkanten).
naja ik zal het morgen voorleggen aan de kraamzorg en eventueel volgende week aan de VK.
en anders huren we wel een bed ofzo...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop