abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74148119
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:39 schreef mediaconsument het volgende:
Het mooie is dan ook dat ik vaak het idee heb dat Bassos post zoals je praat. Communicatief vind ik hem dan ook erg sterk. Hij heeft zelfs zijn eigen stijl ontwikkeld.
Is niet per definite een eigen stijl. Posten vanuit een bepaald oogpunt + persoonlijkheid.
pi_74148131
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:38 schreef Dragorius het volgende:
Bassos ophemelen vanwege zijn houding.

Sorry hoor, sinds wanneer is misplaatste arrogantie een bewonderenswaardige houding?
Dat jij hierover valt, zegt mijns inziens genoeg. Het mooie is dan ook dat als je echt iets wil leren van hem, hij daarvoor altijd openstaat. Daarom vind ik deze assertiviteit zeker niet misplaatst.

Daarom denk ik ook dat arrogantie bij mij een andere betekenis heeft dan bij jou. Wat arrogantie is namelijk niet ongezond.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74148148
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:39 schreef mediaconsument het volgende:
Het mooie is dan ook dat ik vaak het idee heb dat Bassos post zoals je praat. Communicatief vind ik hem dan ook erg sterk. Hij heeft zelfs zijn eigen stijl ontwikkeld.
Ja communicatief is Bassos heel sterk. Zo sterk dat hij niet reageert in zijn 'eigen' topic
pi_74148172
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat jij hierover valt, zegt mijns inziens genoeg. Het mooie is dan ook dat als je echt iets wil leren van hem, hij daarvoor altijd openstaat. Daarom vind ik deze assertiviteit zeker niet misplaatst.

Daarom denk ik ook dat arrogantie bij mij een andere betekenis heeft dan bij jou. Wat arrogantie is namelijk niet ongezond.
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Trippii het volgende:

[..]

Is niet per definite een eigen stijl. Posten vanuit een bepaald oogpunt + persoonlijkheid.
Jullie kennen hem persoonlijk?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_74148222
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Trippii het volgende:

[..]

Dat is het bericht dat hij geeft, niet zijn stijl van communiceren, al kan ik je hier wel gelijk in geven. Je kunt dan ook posten alsof je praat, of posten zoals je een brief schrijft bijvoorbeeld.
As your walls tumble down, they crack into a smile, and the illumination of self shines through.
pi_74148229
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Dragorius het volgende:
Waar maak je dat uit op?
pi_74148263
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:40 schreef Trippii het volgende:

[..]

Een verhaal waar jij geen touw aan vast kan knopen. Misschien is dat ook helemaal niet nodig?
Dat is waar, misschien mag ik nog niet eens in de búúrt van Bassos komen, laat staan commentaar hebben op Zijne Doorluchtige Verlichtheid , iets te hoog gegrepen voor mij
pi_74148296
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:45 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat is het bericht dat hij geeft, niet zijn stijl van communiceren, al kan ik je hier wel gelijk in geven. Je kunt dan ook posten alsof je praat, of posten zoals je een brief schrijft bijvoorbeeld.
Dat is niet echt van belang, dat is hoe jij het ervaart .
pi_74148300
Omdat jullie er heilig van overtuigd zijn dat hij is zoals jullie zeggen dat hij is.
Dat zou je alleen kunnen doen als je hem ook echt kent.

Zo zien users mij hier ook nog steeds als iemand die niet in complotten gelooft. Maar mensen die mij kennen weten wel beter. Alleen geloof ik niet in alle complotten.

Net zoals met TRU-zaken, mensen zien mij als pure debunker. Maar dan wel heel gek dat ik al tijdjes bezig ben met Reiki en binnenkort (moet nog afspreken, sorry ToT ) ook geinitieerd ga worden.

Snappez-vous?
Mr. Prolapse 2009
pi_74148321
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:46 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat is waar, misschien mag ik nog niet eens in de búúrt van Bassos komen, laat staan commentaar hebben op Zijne Doorluchtige Verlichtheid , iets te hoog gegrepen voor mij
Je bent een vrouw. 'Nuff said.

En nu ben ik even weg

grapje!
Mr. Prolapse 2009
pi_74148327
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:44 schreef Dragorius het volgende:

[..]

[..]

Nope, heb alleen zowat al zijn posts en de reacties daarop gelezen. Ben het dan ook met een aantal ideeën van hem oneens, echter geeft dat juist ruimte voor een gezonde discussie. Voor de rest komt hij oprecht over en zit zijn assertiviteit wel snars.
pi_74148349
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:
Omdat jullie er heilig van overtuigd zijn dat hij is zoals jullie zeggen dat hij is.

Zo zien users mij hier ook nog steeds als iemand die niet in complotten gelooft. Maar mensen die mij kennen weten wel beter. Alleen geloof ik niet in alle complotten.

Net zoals met TRU-zaken, mensen zien mij als pure debunker. Maar dan wel heel gek dat ik al tijdjes bezig ben met Reiki en binnenkort (moet nog afspreken, sorry ToT ) ook geinitieerd ga worden.

Snappez-vous?
Ik snap je, maar dat doet er helemaal niet toe.
pi_74148374
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:47 schreef Dragorius het volgende:

Snappez-vous?
Dat heeft allemaal te maken met hoe je overkomt, daar hebben we het dan ook al vaker over gehad. En kan ik ook zeggen dat ook jij vooruit gaat hiermee.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:50:44 #64
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74148408
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:43 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ja communicatief is Bassos heel sterk. Zo sterk dat hij niet reageert in zijn 'eigen' topic
Ja mooi is dat aan zijn topics he
Hij zet de mensen aan het denken en discusseren en als het weer even stil is... doet ie het gewoon weer!
The truth was in here.
pi_74148444
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:50 schreef Bastard het volgende:

[..]

Hij zet de mensen aan het denken en discusseren en als het weer even stil is... doet ie het gewoon weer!
Het is ook zoiets als dat hij ook een leven heeft, niet iedereen post hier full-time. Ik wacht iig geduldig af.
pi_74148475
quote:

[..]

Het is alleen niet het denken wat men voor ogen heeft, maar goed
Mr. Prolapse 2009
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:52:38 #67
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74148481
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:51 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Het is ook zoiets als dat hij ook een leven heeft, niet iedereen post hier full-time. Ik wacht iig geduldig af.
Tot de goeroe weer van zijn berg komt om ons te helpen verlichten.
The truth was in here.
pi_74148501
edit: laat maar
Mr. Prolapse 2009
pi_74148502
quote:

[..]

Já, het is een kunstje!
Wel knap though
pi_74148526
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:52 schreef Bastard het volgende:

[..]

Tot de goeroe weer van zijn berg komt om ons te helpen verlichten.
Zoiets. Of hij moet wel een erg sterke discipline hebben om niet te reageren, of dood zijn ofzo. Het kan allemaal.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:54:37 #71
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_74148549
Zo zie je maar dat er elke dag iets bij te leren valt; vandaag heb ik een nieuw TRU-eufemisme geleerd
Iets posten waar geen touw aan vast te knopen valt heet "mensen aan het denken zetten" !
zzz
pi_74148575
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Zo zie je maar dat er elke dag iets bij te leren valt; vandaag heb ik een nieuw TRU-eufemisme geleerd
Iets posten waar geen touw aan vast te knopen valt heet "mensen aan het denken zetten" !
Zo zullen de Egyptenaren ook wel nagedacht hebben, toen ze de hiërogliefen bedachten.
  woensdag 28 oktober 2009 @ 13:56:12 #73
8372 Bastard
Persona non grata
pi_74148602
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:54 schreef _Led_ het volgende:
Sja, dat is inherent.
The truth was in here.
pi_74148631
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:49 schreef mediaconsument het volgende:

[..]

Dat heeft allemaal te maken met hoe je overkomt, daar hebben we het dan ook al vaker over gehad. En kan ik ook zeggen dat ook jij vooruit gaat hiermee.
Ik wist niet dat ik op cursus zit/zat bij jou?
Mr. Prolapse 2009
pi_74148671
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 13:57 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik wist niet dat ik op cursus zit/zat bij jou?
Niet bij mij, op het fok forum. Ik houd alleen mijn ogen open.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')