Gedaan maar ik lees net na nog beter zoeken dat er meer mensen zijn die problemen hebben met wmp54g van linksys bij 64 bit systemen, en de oplossing blijkt te zijn een driver van chipmakers te gebruiken (ralink).quote:Op maandag 10 november 2009 10:49 schreef Netsplitter het volgende:
Drivers opnieuw installeren?
Dus apparaat wegknikkeren uit device manager en opnieuw laten ontdekken?
Ja, dat is mogelijk, maar het is zeer sterk af te raden. Doe gewoon een schone installatie.quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje..
Als je vista wilt upgraden naar 7, met een upgrade kit.. Is het dan ook mogelijk om alle programma's / bestanden / instellingen mee te nemen? Of duwt hij alle bestanden in een .old mapje en moet je alles opnieuw installeren.
Ultimate x64.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:44 schreef Netsplitter het volgende:
Welke printer en welke games?
Welke versie 7 had je draaien?
Handmatig IP adres toewijzen aan je WLAN interface als je dan wél internet hebt ligt het aan de DHCP op je router.quote:Op maandag 9 november 2009 15:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hij heeft een goede connectie 100% bereik en ik kan gewoon draadloos bij mijn modem settings komen hij wil me alleen geen IP adres geven en blijft dus no internet connection geven.
Online zegt men dat het aan de dhcp router van je modem kan liggen maar daar kan ik weinig aan veranderen.
Heb ik gedaan en dat werkte niet, ik ga vanavond die andere drivers proberenquote:Op maandag 10 november 2009 13:59 schreef harmenst het volgende:
[..]
Handmatig IP adres toewijzen aan je WLAN interface als je dan wél internet hebt ligt het aan de DHCP op je router.
Heb zelf geen breedbeeld staan, dus kan niet testen voor je qua spellen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:58 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ultimate x64.
Epson Stylus Office BX600FW
En bv Call of duty & Wolfenstein. Bij deze games gebruikte ie niet het hele scherm maar enkel het middelste vierkant. (widescreen)
Afhankelijk van je versie van Vista en afhankelijk van je versie van 7 die je erop wilt zetten. Google maar op "Windows 7 upgrade paths"quote:Op dinsdag 10 november 2009 10:17 schreef wc-eend het volgende:
Vraagje..
Als je vista wilt upgraden naar 7, met een upgrade kit.. Is het dan ook mogelijk om alle programma's / bestanden / instellingen mee te nemen? Of duwt hij alle bestanden in een .old mapje en moet je alles opnieuw installeren.
Heb je er ook goeie argumenten bij of roep je maar iets? Als het iemand drie dagen werk bespaart, dan zeg ik: upgrade lekker.quote:Op dinsdag 10 november 2009 13:12 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ja, dat is mogelijk, maar het is zeer sterk af te raden. Doe gewoon een schone installatie.
Zou moeten lukken denk ik. Mij is het gelukt om met enig gerommel met de rechten bij mijn bestanden van m'n schijf met XP erop te kunnen.quote:Op dinsdag 10 november 2009 16:31 schreef Luiheid het volgende:
Stel:
Ik heb nu windows vista ultimate 32bit
Ik heb ergens nog een HDD liggen van 80gb.
Ik haal mn vista HDD eraf en
ik sluit die lege 80gb HDD aan installeer windows 7 OEM ultimate 64bit
.
Alles goed en wel
Dan sluit ik de pc af en sluit mn oude HDD ook aan (Windows vista Ultimate 32bit)
ik boot van de Windows 7 HDD
kan ik dan mn mappen zien van de windows vista hdd?
Ik heb een HP/Compaq en ik heb wel gewoon die keuze zonder daar iets specifieks voor te hoeven doen.quote:Op zondag 8 november 2009 18:17 schreef Brainfish het volgende:
[..]
De topics die ik tegen ben gekomen vertellen mij dat het een HP-specifiek probleem/gebrek is. Geen idee of jij toevallig een HP hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |