Bij mij staat die tijd er dus niet, alleen het percentage. Is er een bepaalde service die daarvoor moet draaien?quote:Op zondag 8 november 2009 17:50 schreef Brainfish het volgende:
[ afbeelding ]
Tinypic to the rescue aangezien ik hem ook niet meer zie.
De topics die ik tegen ben gekomen vertellen mij dat het een HP-specifiek probleem/gebrek is. Geen idee of jij toevallig een HP hebt.quote:Op zondag 8 november 2009 17:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Bij mij staat die tijd er dus niet, alleen het percentage. Is er een bepaalde service die daarvoor moet draaien?
Welke versie draai je, want maar enkele versies ondersteunen het namelijkquote:Op zondag 8 november 2009 19:31 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Werkt niet voor mij, Bij mij is dat hele display language stuk er gewoon niet eens in!
Proff. dat staat erbij he bij mijn post.quote:Op zondag 8 november 2009 19:47 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Welke versie draai je, want maar enkele versies ondersteunen het namelijk
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:20 schreef RoW_0 het volgende:
Weet iemand hoe ik bij Windows 7 Professional een language pack kan installeren? naar NL dus.
Ik heb op internet gelezen:
Run CMD as administrator and type:
DISM /Online /Add-Package /PackagePath:(path to lp)
(Deze heb ik dus met succes voltooid, maar verder kom ik dus niet)
then:
bcdedit /set {current} locale (your locale)
(wat moet er dan staan bij current? en-us?)
and:
bcdboot %WinDir% /l (your locale)
Then in registry:
HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMCurrentControlSetControlMUIUILanguages
remove key en-US
Ik heb al gevonden, virtueel XP is dus sloom.quote:Op zondag 8 november 2009 17:26 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb een paar vragen voordat ik ga overstappen naar Windows 7
Is Windows 7 werkelijk sneller dan XP?
Een jaartje geleden zag ik ook mensen op forums zeggen dat Vista sneller is dan XP, maar dat was helemaal niet het geval voor mij. Nu hoor ik weer dat Windows 7 sneller is.
En over compatibiliteit, programma's die alleen met XP werken heb je Virtuale XP applicatie nodig als ik goed begrepen heb? En hoe werken weer die programma's? Slomer omdat er een virtueel XP vereist is?
Ik neem aan dat drivers van XP ook zullen werken (bijv TV kaart)?
Verder doe ik videobewerken met Vegas/VirtualDub en Photoshopen. Gamen doe ik niet, het enige spel dat ik zou willen proberen is GTA IV, op de XP viel het tegen.
Welke applicaties heb je dan die niet zouden werken met 7?quote:Op zondag 8 november 2009 20:34 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Ik heb al gevonden, virtueel XP is dus sloom.
Dat wordt dus weer een paar jaar XP
Ik weet niet precies, maar ik had een tijdje Vista toen ik mijn PC kocht.quote:Op zondag 8 november 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Welke applicaties heb je dan die niet zouden werken met 7?
Jazeker zit er Win7 erop..ik heb woensdag een nieuwe PC gekocht met Win7 erop..quote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar ik had een tijdje Vista toen ik mijn PC kocht.
En de ervaringen daaruit waren slecht, veel errors en te sloom (ik kon niet eens videobewerken).
Als ik een nieuw PC in de toekomst koop dan zal Win7 erop blijven.
LOLquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:33 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Linus Torvalds, de man achter de linux-kernel
MS had een booth opgezet tegenover linux symposium
HIermee kan je je PC scannen om te kijken of er problemen zullen zijn met windows 7quote:Op zondag 8 november 2009 22:36 schreef SonyTRV420E het volgende:
[..]
Ik weet niet precies, maar ik had een tijdje Vista toen ik mijn PC kocht.
En de ervaringen daaruit waren slecht, veel errors en te sloom (ik kon niet eens videobewerken).
Als ik een nieuw PC in de toekomst koop dan zal Win7 erop blijven.
Als het goed is komt m'n Family Pack morgen binnen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 11:59 schreef JohnLocke het volgende:
Ziet er naar uit dat het gelukt is. Clean, en geen Acer crap.
Zet er dan effe bij hoe je dat gedaan heeft.quote:Op zondag 8 november 2009 20:03 schreef RoW_0 het volgende:
Oh laatmaar, ik heb 'm al gefixt. Mijn W7 Pro is nu Nederlands
Of er is iets niet goed in je router configuratie. Geen optimale frequentie?quote:Op maandag 9 november 2009 11:25 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik hoop dat ik dat nog op kan lossen, het stomme is ik heb wel internet over dezelfde modem met een draadje dus het gaat ergens mis van modem naar draadloosnetwerk kaart
Hij heeft een goede connectie 100% bereik en ik kan gewoon draadloos bij mijn modem settings komen hij wil me alleen geen IP adres geven en blijft dus no internet connection geven.quote:Op maandag 9 november 2009 15:42 schreef harmenst het volgende:
[..]
Of er is iets niet goed in je router configuratie. Geen optimale frequentie?
Bedankt! Ik ga nu meteen kijken en laat jullie horen.quote:Op maandag 9 november 2009 06:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
HIermee kan je je PC scannen om te kijken of er problemen zullen zijn met windows 7
Tips & Tricks voor Windows 7
en
How to check software or hardware for Windows 7 compatibility online
Tips & Tricks voor Windows 7
Met die videokaart moet Aero zeker geen probleem zijn. Maar goed test het uit en dan kom je er zelf achter.quote:Op maandag 9 november 2009 16:34 schreef SonyTRV420E het volgende:
Ik heb gekeken en denk dat ik bij XP blijf.
Problemen met Toshiba Bluetooth, ATI Desktop Component, MultiRes, en Quicktime (oude versie)
Ik wil Quicktime op de oude versie houden, omdat de nieuwe versies problemen geven met Sony Vegas (codecs MP4 worden niet ondersteund)
Ondersteuning voor Windows Aero kan niet (ik geloof het niet, ik heb een 512MB videokaart, Ati Radion HD 2600 Pro)
En verder zouden wel meer dingen niet werken, hij heeft maar op 8 software programma's gekeken.
EDIT: Bluetooth nieuwe drivers zelf gevonden en Ati Tray Tools nieuwe Beta is uit, ik ga maar Win7 proberen.
Driver van je touchpad installeren.quote:Op maandag 9 november 2009 23:07 schreef galbrecht het volgende:
Zojuist geinstalleerd op mijn Vaio en werkt perfectEchter, het scrollen met het touchpad werkt niet meer (met gewone muis nog niet geprobeerd). Kon zo ook geen oplossing vinden en bij muisinstellingen staat niets over scrollen met het touchpad. Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |