http://messages.fok.nl/pda/inbox.phpquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef Saffier het volgende:
bah. Ik moet even gal spuwen en mijn booszijn kwijt maar 1) ik kan vanaf mijn foon niet pm-en (het hoeft niet op inet) en 2) op msn is niemand aanwezig.
*insert scheldkanonnade*
TAARTquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef moussy het volgende:
Leuk Rocka! Ik wil ook nieuwe gympen...
BE, doe je toch alleen het middagprogramma, babietje bla bla enz, er is wel een excuus voor te vinden, het is ook belachelijk veel geld
Thuisbezorgd kent hier alleen de multivlaai
Dat vroeg ik me dus ook al afquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:28 schreef Zweefvliegje het volgende:
Leuk Oxy! November, dat is al bijna!
Nog 1 ding wat ik me afvroeg.. heb dus de voorwaarden gelezen, heb wat in mn mandje geplaatst, maar WAAROP moet ik om 19.00 klikken? Kan je wel nu al iets in je mandje doen?
damn! ik kom daar nu pas achter.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:22 schreef RockabeIIa het volgende:
Saffier: http://messages.fok.nl/pda/inbox.php
Probeer die link es
Gratis is goedquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef Pvoesss het volgende:
Om 19:00 komt er een extra optie bij bij de bestelling voor GRATIS!
Jammer voor je.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:31 schreef Chan het volgende:
Wat leuk Oxy! Ik wil ook graag kookles (en dan een cursus voor beginners, dat lijkt me het verstandigst) maar hier in de buurt kan ik alleen een kookcursus voor mannen vinden
ik weet nog niet wat weten.. maar ik ga ijs bestellenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:37 schreef miss_sly het volgende:
wij eten gewoon zuurkool met hema worst
ws. wel hoor...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:44 schreef E.T. het volgende:
Restaurants kunnen/mogen verlangen dat je minimaal een hoofdgerecht besteld.. alleen ijs zal waarschijnlijk niet lukken![]()
Ik ga voor de kapsalon
okay thanksquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:53 schreef Pvoesss het volgende:
Er staat bij thuisbezorgd .nl dat een kinder pizza alleen in combinatie met een grote pizza mag maar ik bestel altijd alleen maar kinderpizza's En bij de Desserts staat ook niet los te koop maar bij het ijs weer niet![]()
En huup 15 is echt de max.
minstensquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:59 schreef k_i_m het volgende:
Wat zou de bezorgtijd worden als iedereen gratis besteld heeft? 4 uur?.
Je betaald niet met ideal dus geen ideal kosten lijkt me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:58 schreef k_i_m het volgende:
Minder toch, aangezien je de bezorg en IDEAL kosten mee moet rekenen? las ik net even snel in zo'n topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |