Nee!, niet grandes lignes; bah wat een kut boek is datquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef o.us het volgende:
Welk boek voor Frans gebruiken jullie in hemelsnaam?
Grandes Lignes
Omnibusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:16 schreef pumpkineater het volgende:
Bij ons ging het altijd over Dieppe, één of ander plaatsje in Normandië.
D'Accordquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef o.us het volgende:
Grandes Lignes
Nee, maar hier gaat het erom dat er geen andere standpunten worden genoemd, het was gewoon allemaal Al Gore propaganda.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:21 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ben jij dan ook er zo eentje die zodra er economische termen in zo'n boek voorkomen, gaat brullen dat het kapitalistische propaganda is?
Zo nee, dan ben jij een fijne vieze hypocriet
Grandes Lignes gebruiken wij wel op school.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:14 schreef o.us het volgende:
Grandes Lignes
Wat een faggot, met zijn jus d' orangequote:
Are you serial???quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:24 schreef Your_mother_in_law het volgende:
[..]
Nee, maar hier gaat het erom dat er geen andere standpunten worden genoemd, het was gewoon allemaal Al Gore propaganda.
Btw, Al Gore
[ afbeelding ]
Jammer genoeg heb ik hem sinds vorig schooljaar niet meer gebruikt want geslaagd..quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:25 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Grandes Lignes gebruiken wij wel op school.
D. Naakt in de foetushouding liggen huilen in een hoekje van de badkamer.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef wazoomie het volgende:
Bij een toets op de computer, waarbij je vragen niet kon overslaan:
Wat doe jij voor een beter milieu?
A) Piekeren in mijn bed
B) Er over praten met mijn vrienden
C) Een actie starten voor een beter milieu
D: Patatjes jatten van dikke mensenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef wazoomie het volgende:
Bij een toets op de computer, waarbij je vragen niet kon overslaan:
Wat doe jij voor een beter milieu?
A) Piekeren in mijn bed
B) Er over praten met mijn vrienden
C) Een actie starten voor een beter milieu
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |