Ik doe er niet zo veel aan, behalve olie en koelvloeistof bijvullen en af en toe wassen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:11 schreef 2cv het volgende:
Zo, OP aangepast.
Knox, waarom heb jij geen topic over jouw BX ? Het zijn en blijven tenslotte rijdende projecten.
Ja, in de schuur zekerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:31 schreef Alexxxxx het volgende:
Mijn Visa blijft toch een grotere babe magnet hoor
Ik zou hem inbouwen op je motorkap, da's pas stoerquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 22:19 schreef 2cv het volgende:
Ik weet het oude lijstje niet meerDaarbij ben ik een aantal zaken vergeten. En vergeten dingen zijn schijnbaar minder belangrijk
Maar wat ik mij nu herinner is het volgende:
- Reservewielrek vervangen
- Reservewielrekhaak vervangen
- Sierstrips aanbrengen/recht hangen
Ben je bereid naar Leeuwarden te gaan ?quote:Op donderdag 26 november 2009 07:49 schreef Erasmo het volgende:
Nu opzoek naar die monteur om daar mijn eend te laten keuren, als ie zelfs een bx in één keer doorlaat....
Dankjequote:
Heb je al een datum ?quote:Op vrijdag 27 november 2009 01:46 schreef Erasmo het volgende:
M'n nieuwe wordt met APK afgeleverd dus het duurt nog even voor ze weer mag.
Ik zal mijn BX eens bovenop je hoofd parkerenquote:Op vrijdag 27 november 2009 16:35 schreef mighty_myte het volgende:
fuck die rotte BX van je, die wijven zijn lekker!
meer pics van die chica's, 2CV!
Hopelijk tussen kerst en de jaarwisseling.quote:
Heb je geen Haynes van de BX? Als ik het zo snel google zit er een pakking tussen...quote:Op vrijdag 27 november 2009 18:31 schreef 2cv het volgende:
Vandaag met het kreng bezig geweest. Slangetjes er uit, draadjes aan de kant, koppelingsspul aan de kant (hefboom er even uit geschroefd), startmotor er af, olievulpijp gedemonteerd, alles schoon gemaakt, olievulpijp goed terug gezet (waarschijnlijk zat die er niet ver genoeg op), slangetjes weer aangesloten op de olievulpijp, startmotor terug gezet, koppelingsspul terug, slangetjes terug en klaar. Even naar en wasbox gereden om de vette troep van het blok af te spuiten en gelijk de rest van het ding maar even schoon te blazen (de limonadesirooptroep van een jaar terug is er nu ook af), en een klein rondje rijden (pa was chauffeur). Thuis even gekeken of er nu nog oliesporen te vinden zijn en ... helaas. Dat tyfusding lekt dus nog steeds olie. Heeft iemand enig idee of er iets van een ringetje tussen de olievulpijp en het blok hoort ? Want dat zit er nu niet. Ik was/ben namelijk in de veronderstelling dat het gewoon 'koud' op elkaar zit. Als er geen ringetje tussen hoort dan denk ik dat ik het met kit vast ga zetten. Want dit is niks.
Jij en alle PTA-lezers.quote:Op zondag 13 december 2009 20:20 schreef 2cv het volgende:
Ik begin nu echt een beetje moe te worden van die rot-BX.
Een complete Lada 111 kopen voor 1 ruitje vind ik ook weer wat overdreven.quote:
Je hoeft dit topic niet te openen hoor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |