ja, je weet het maar nooit met Radio 5, zeker niet als de luisteraars mogen stemmenquote:Op dinsdag 3 november 2009 12:39 schreef bukgeit het volgende:
Of zou het van die Mooie Pinksterdag/Rijtuigie-shit wezen?
nummer 7quote:Op dinsdag 3 november 2009 12:46 schreef iggyinthehouse het volgende:
brandend zand van anneke gronloh
Nummer 4 inderdaad.quote:Op dinsdag 3 november 2009 13:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb alleen nog Spanish eyes van Al Martino onthouden. Zal ook wel met zijn overlijden te maken hebben dat die zo hoog staat.
BeterLeuker dan de top 2000 zo'n beetje, dit is een echte nostalgie lijst terwijl de radio 2 lijst vervuild is met Radiohead, Coldplay en andere shit.quote:
mwah....quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:04 schreef ranja het volgende:
[..]
BeterLeuker dan de top 2000 zo'n beetje, dit is een echte nostalgie lijst terwijl de radio 2 lijst vervuild is met Radiohead, Coldplay en andere shit.
Ach, zulke lijstjes haal ik ook met gemak uit de top 2000quote:Op dinsdag 3 november 2009 14:10 schreef schaap001 het volgende:
[..]
mwah....![]()
990 Wilma - Een Klomp Met Een Zeiltje
884 Marinierskapel & Dutch Swing - College Band Swanee
858 Reinhard Mey - Uber Den Wolken
853 Augustus De Laat - Breng Eens Een Zonnetje Onder De Mensen
831 Ramblers - Bel Me Even Op 77777
823 Hildegard Knef - Ich Hab' Noch Einen Koffer In Berlin
662 Amboina Serenaders - Klappermelk met Suiker
etc. etc. etc.
nou ja, "over smaak..." und so weiterquote:Op dinsdag 3 november 2009 14:15 schreef ranja het volgende:
Ach, zulke lijstjes haal ik ook met gemak uit de top 2000
quote:Hailing from Preston, Lancashire's first claim to fame was as Ringo Starr's successor in Rory and the Hurricanes. He then recorded with the Artwoods before getting the gig as Mick Fleetwood's replacement in John Mayall's Bluesbreakers.
The Artwoods were a hard working R 'n' B band who mixed covers of Chicago blues standards with their own original material. The band also included Arthur (Art) Wood, elder brother of Ronnie Wood on vocals and Jon Lord, later of The Flowerpot Men and Deep Purple on organ.
Influenced by big band drummer Buddy Rich,went on to form his own 'little big band': The
Band.
same herequote:Op dinsdag 3 november 2009 15:14 schreef iggyinthehouse het volgende:
opgezocht en nog nooit van gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |