abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74113022
Ik heb even een korte vraag: Werk al een aantal maanden via Tempo Team, nooit te laat mijn salaris gehad.

Echter heb ik het vandaag nog niet ontvangen, terwijl het er altijd dinsdagochtend is (ING)

Jullie?

Sorry voor mijn faaltopic, maar er is in WGR geen slowchattopic, of een ander topic waar dit in past.
pi_74113135
Mijn weekloon is ook nog niet gestort.
pi_74113143
Bel Tempo Team om te vragen of het er aan komt?

Ps. Na het poepen veeg je met een verticale beweging de poepresten weg met een toiletpapiertje.
pi_74113165
Ja, ik.
Normaal altijd ook op dinsdag vroeg binnen, vandaag ook al.
Vorige week was het wel iets later, maar dat lag aan de bank denk ik.

edit: correctie, nee ook nog niet binnen hier
ik keek naar m'n overzicht van vorige week eerst
pi_74113206
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef mr_vavavoom het volgende:
Ps. Na het poepen veeg je met een verticale beweging de poepresten weg met een toiletpapiertje.
Van voor naar achter of andersom?
pi_74113217
quote:
Bel Tempo Team om te vragen of het er aan komt?
Dat doe ik heus wel hoor als het niet komt, maak je maar niet druk. Was alleen benieuwd of er meer mensen waren die het nog niet hadden.
pi_74113246
quote:
Doe je dat ook?
pi_74113558
Ja
pi_74116790
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 15:20 schreef kikoooooo het volgende:
maar er is in WGR geen slowchattopic,
[WGR][SC] Slowchat, dus zonder snelheidsoverschrijdingen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 19:18:15 #10
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_74122353
Ojee, loonbetaling overslaan is vaak het eerste teken van een naderend faillissement.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_74309486
Ik werk niet via het Tempo team, maar heb er wel ervaring mee.

Woensdag 21 oktober wordt ik gebeld door een medewerker van Tempo team, ze hadden een vacature voor me, secretaresse bij de gemeente voor de de duur van minimaal 1 maand. Dit leek me wel wat! Ze ging me voorstellen, en ik zou terug gebeld worden als er meer bekend was.

Een week later, op dinsdag 27 oktboer bel ik even op om te kijken hoe de zaken ervoor staan. De persoon die over de vacature ging was er die dag niet, en zou mij woensdag 28 oktober terugbellen.

De volgende dag wordt ik niet terug gebeld, en ik besluit om zelf maar even langs te gaan, eenmaal aangekomen moest ik een hele tijd wachten tot diegene 'tijd voor mij had'. De persoon die over de vacature ging kwam eraan, en vertelde dat deze vacature al ingevuld was. Ik vroeg waarom hij mij zelf niet even de moeite had genomen om mij hierover terug te bellen, de persoon in kwestie bleek van niets te weten, en mocht even meelopen om het uit te zoeken.

Hij ging bellen met de persoon die mij op woensdag 21 oktober had gebeld, volgens haar had ze mij op dinsdag 20 oktober gebeld, maar dit was niet zo (ik dacht, hebben ze alles op een rijtje?). De persoon die over de vacature ging bleek van niets te weten.

pi_74331583
Ik werk ook via Tempo-Team, maar ik ben er niet heel tevreden hoor.
Ze zijn vaak te laat en moet zelf achter mijn geld aan gaan om het uberhaupt te krijgen.
Tempo Team is in mijn geval niet geheel schuldig.
Mijn werkgever (waar ik werk via Tempo Team) geven hun uren door aan Randstad en voor degene die via Tempo Team werken, geven zij het door aan Tempo Team.
Aardig omslachtig. Ik krijg daardoor altijd mijn geld een week later, maar dat is van te voren toen medegedeeld.
pi_74333623
Ze zijn bij mij eigenlijk nooit laat, alleen vorige week dus. Aan het eind van de dinsdag stond mijn geld er gewoon. Denk dat het probleem bij ing lag.
Ik geef zelf altijd mijn uren door, dmv zon urenbriefje en krijg, wanneer ik het briefje donderdag inlever altijd dinsdags het geld van die week.
pi_74358071
ze worden steeds trager lijkt het wel
meer mensen die nu nog steeds geen loon hebben gehad vandaag? (van de vorige week werken dus)
pi_74358418
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ori het volgende:
meer mensen die nu nog steeds geen loon hebben gehad vandaag? (van de vorige week werken dus)
Ik had het rond 13 uur (ING)
pi_74359021
quote:
Op dinsdag 3 november 2009 18:31 schreef Ori het volgende:
Heb je tempo-team al gebeld, of vind je het leuker om lekker je beklag te doen zonder eerst informatie in te winnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')