Ik werk niet via het Tempo team, maar heb er wel ervaring mee.
Woensdag 21 oktober wordt ik gebeld door een medewerker van Tempo team, ze hadden een vacature voor me, secretaresse bij de gemeente voor de de duur van minimaal 1 maand. Dit leek me wel wat! Ze ging me voorstellen, en ik zou terug gebeld worden als er meer bekend was.
Een week later, op dinsdag 27 oktboer bel ik even op om te kijken hoe de zaken ervoor staan. De persoon die over de vacature ging was er die dag niet, en zou mij woensdag 28 oktober terugbellen.
De volgende dag wordt ik niet terug gebeld, en ik besluit om zelf maar even langs te gaan, eenmaal aangekomen moest ik een hele tijd wachten tot diegene 'tijd voor mij had'. De persoon die over de vacature ging kwam eraan, en vertelde dat deze vacature al ingevuld was. Ik vroeg waarom hij mij zelf niet even de moeite had genomen om mij hierover terug te bellen, de persoon in kwestie bleek van niets te weten, en mocht even meelopen om het uit te zoeken.
Hij ging bellen met de persoon die mij op woensdag 21 oktober had gebeld, volgens haar had ze mij op dinsdag 20 oktober gebeld, maar dit was niet zo (ik dacht, hebben ze alles op een rijtje?). De persoon die over de vacature ging bleek van niets te weten.