Maakte die de lenzen niet schoon dan ofzoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef RodeNek het volgende:
Ik ken iemand die een maand lang non-stop d'r maand lenzen in had zitten, en vervolgens raar opkeek toen er allemaal etter en pus uit d'r ogen kwam, fokking oogonsteking.
Kredietcrisisquote:
Heb ik ook wel eens gedaan toen ik een jaar of 15 was. Nooit ergens last van gehad.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef RodeNek het volgende:
Ik ken iemand die een maand lang non-stop d'r maand lenzen in had zitten, en vervolgens raar opkeek toen er allemaal etter en pus uit d'r ogen kwam, fokking oogonsteking.
Ligt er ook aan welke lenzen, domme kneus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:23 schreef kikoooooo het volgende:
36 uur is ook dikke faal. Daar merk ik echt niets van als ik dat doe.
Mietje
Helemaal mee eens en ben ook zeer tevreden, heb ze 24/7 in en 1x per maand wisselen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:31 schreef Life het volgende:
Je hebt nu ook lenzen die je gerust een maand kan inhouden. Zijn alleen wel iets duurder. Deze laten veel meer zuurstof (als ik het goed herinner) door. Tevens werd mij verteld - door de opticiën - dat je ogen een lens schoner houden dan lenzenvloeistof doet.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:36 schreef Chapter_V het volgende:
[..]
Helemaal mee eens en ben ook zeer tevreden, heb ze 24/7 in en 1x per maand wisselen.
Nergens last van en bij controles altijd alles goed.
Zijn wel duurder inderdaad maar wel perfect, kan erzelfs onderwater mee kijken in het zwembad.
Om naar je computerscherm te kijken heb je ook geen lenzen nodig.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef deepart het volgende:
Lensloos al mijn hele fokking leven, dat is pas baas
Draag je serieus, zonder ze af en toe uit te doen, een hele maand je lenzen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik heb 'normale' maand lenzen, die in principe uit moeten bij het slapen.
Paar keer vergeten natuurlijk, nergens last van.
Dus draag ze nu (sinds 3 maanden) gewoon de hele maand en dan wissel ik ze om. Nog altijd nergens last van.
Alleen als ik ze uitdoe worden mijn ogen vuur rood, maar als ik dan de volgende ochtend wakker word en nieuwe in doe dan zijn ze alweer wit.
Kan prima dus.
Toch wel tof dan voor jou!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef Aethereal het volgende:
[..]
Om naar je computerscherm te kijken heb je ook geen lenzen nodig.
WWOWOWOOWWWOWOOWW mag ik je aanraken?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:40 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Ik heb 'normale' maand lenzen, die in principe uit moeten bij het slapen.
Paar keer vergeten natuurlijk, nergens last van.
Dus draag ze nu (sinds 3 maanden) gewoon de hele maand en dan wissel ik ze om. Nog altijd nergens last van.
Alleen als ik ze uitdoe worden mijn ogen vuur rood, maar als ik dan de volgende ochtend wakker word en nieuwe in doe dan zijn ze alweer wit.
Kan prima dus.
Ja.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Draag je serieus, zonder ze af en toe uit te doen, een hele maand je lenzen?![]()
Als ik een keer een uurtje slaap met m'n lenzen in heb ik al last van m'n ogen.
Verstandig joh. Ik snap echt niet dat je zomaar wat aanklooit met je ogen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:02 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Ja.
Tenzij ik een keer veel stof in mijn ogen krijg ofzo, had bijvoorbeeld vorige week dinsdag kreeg ik er zand in. Uitgedaan en in vloeistof gezet. Vorige week woensdag ochtend weer aangedaan en heb ze nu nog steeds in. En die heb ik al sinds 1 oktober.
Gaat prima, tot nog toe.
Zolang ik nergens last van heb maakt het me geen ruk uit.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Verstandig joh. Ik snap echt niet dat je zomaar wat aanklooit met je ogen.
Dat is ook een vreselijk tijdrovend karwei hèquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:30 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Zolang ik nergens last van heb maakt het me geen ruk uit.
Mijn opticien legde overigens uit dat dit bij iedereen verschillend is. Ik ken toevallig nog iemand die zijn maandlenzen lang draagt (3-4 weken) en die heeft ook nergens last van.
Maar een andere vriend van me heeft ook maand lenzen, maar als die er één avond mee slaapt kan ie de volgende dag zijn ogen al amper open doen omdat het licht pijn doet.
Is gewoon per persoon verschillend, zolang mijn ogen normaal wit blijven en ik verder ook nergens last van heb ga ik ze echt niet elke avond uit doen en 's ochtends weer in
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat is ook een vreselijk tijdrovend karwei hè
Dat niet. 's Ochtends in totaal (dus met schoonmaken en indoen) is het dan meestal zo'n 2-3 minuten. Ik maak mijn nieuwe lenzen ook altijd eerst even schoon dus.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:40 schreef Toempf het volgende:
[..]
Dat is ook een vreselijk tijdrovend karwei hè
Er was een chinees die na een paar weken slechter ging zien. Dus deed hij een nieuw setje in. Na een paar maanden moest de dokter 5 sets lenzen uit zijn ogen verwijderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef RodeNek het volgende:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er was een chinees die na een paar weken slechter ging zien. Dus deed hij een nieuw setje in. Na een paar maanden moest de dokter 5 sets lenzen uit zijn ogen verwijderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |