Hebben ze daar goede pakken ja? Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:31 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je kunt altijd naar de SuitSupply-outlet gaan.
Dezelfde als in de normale SS winkels, alleen dan van een vorig seizoen oid. Als je een beetje een gangbare maat hebt kun je daar een prima "standaardpak" kopen voor minder dan 200 euro.quote:Op donderdag 7 januari 2010 12:38 schreef synnath het volgende:
[..]
Hebben ze daar goede pakken ja? Bedankt voor de tip.
Idd leuke.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:04 schreef MervinMinky het volgende:
Waar kun je zo'n jasje halen zoals van Jude, staat hem echt geweldig![]()
[ afbeelding ]
Ik wil dat ook weten!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:04 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Wat heeft dat met fijnproeverij te maken? Niet elk pak is fijnproeversmateriaal en viceversa. Bovendien kun je zo'n jasje in praktisch elke (redelijke) herenzaak kopen, tot en met C&A toe.quote:Op donderdag 31 december 2009 18:04 schreef MervinMinky het volgende:
[ afbeelding ]
Dat!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:42 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Wat heeft dat met fijnproeverij te maken? Niet elk pak is fijnproeversmateriaal en viceversa. Bovendien kun je zo'n jasje in praktisch elke (redelijke) herenzaak kopen, tot en met C&A toe.
Heb je even een PM gestuurd.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:04 schreef Stansfield het volgende:
Ik zit met een probleempje. Ik heb een aantal jaar geleden een paar zwarte hugo boss schoenen gekocht. Deze had ik direct nodig ivm een trouwerij, maar kon daarvoor niks moois vinden behalve die dus (had toen nog niet echt inzicht in schoenen) Dus had die gekocht. Echter ze zitten erg aan de kleine kant. Dus ik heb ze ook al jaren niet meer aangehad. Behalve op een enkel feestje waar ik niet teveel hoefde te staan. Maar dat was ook al bloedende hakken en zere voeten. Ik vind het ook een beetje zonde om ze nu gewoon in de doos te laten liggen. Is er niet een mogelijkheid om de schoenen op te laten rekken bij een schoenmaker ofzo? Het lijkt me dat dat niet echt goed is voor de schoenen, maar dat maakt me niet zoveel uit eigenlijk. Het zijn geen hele bijzondere schoenen en nu gebruik ik ze toch niet. Dus dat risico wil ik wel nemen.
Ik vond Harrods altijd zo tegenvallenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:31 schreef Seam het volgende:
Harrods was weer geweldig om te bezoeken![]()
Helaas niet veel kunnen kopen.
Vind Harrods ook tegenvallen. Enige wat ik er ooit heb gekocht was een toque voor lacrosse. Ik zou dan zelf naar Turnbull & Asser gaan. Mits mn portemonnee het toelaat op dat moment.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Mylene het volgende:
[..]
Ik vond Harrods altijd zo tegenvallen.
Ik ben meer liefhebber van Harvey Nichols.
Harrods is vrij waardeloos, voornamelijk gericht op toeristen en rijke Russen/Arabieren. In Londen zijn de betere warenhuizen voor mij Liberty's en dan waarschijnlijk Harvey Nichols. Verder kun je altijd rustig shoppen rond Bond Street, Jermyn Street en Savile Row natuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 23:04 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Vind Harrods ook tegenvallen. Enige wat ik er ooit heb gekocht was een toque voor lacrosse. Ik zou dan zelf naar Turnbull & Asser gaan. Mits mn portemonnee het toelaat op dat moment.
Offtopic: 4 jaar alweer, doe je goedquote:Op maandag 11 januari 2010 09:28 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Harrods is vrij waardeloos, voornamelijk gericht op toeristen en rijke Russen/Arabieren. In Londen zijn de betere warenhuizen voor mij Liberty's en dan waarschijnlijk Harvey Nichols. Verder kun je altijd rustig shoppen rond Bond Street, Jermyn Street en Savile Row natuurlijk.
Maar goed, ook daar ga ik niet elke week heen natuurlijk, ook al woon ik hier alweer een jaar of 4.
South Kensington, lekker deftig. Waarschijnlijk blijf ik ook nog wel een tijdje, weinig redenen om terug te keren.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:12 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Offtopic: 4 jaar alweer, doe je goedWaar woon je als ik vragen mag?
Kensington ftw! Ik heb zeer dicht bij high street gewoond (lexham gardens). Good times.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
South Kensington, lekker deftig. Waarschijnlijk blijf ik ook nog wel een tijdje, weinig redenen om terug te keren.
Ik woon niet ver weg, meer richting South Ken tube vanaf Lexham Gardens.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Kensington ftw! Ik heb zeer dicht bij high street gewoond (lexham gardens). Good times.
Das redelijk dichtbij dus. Goede buurt, ik mis het wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:53 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik woon niet ver weg, meer richting South Ken tube vanaf Lexham Gardens.
Kan me voorstellen. Ga hier zodoende ook niet weg.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:58 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das redelijk dichtbij dus. Goede buurt, ik mis het wel.
Vooral de Boltons, da's hier om de hoek ergensquote:Op maandag 11 januari 2010 16:28 schreef Seam het volgende:
South Kensington is inderdaad ook prachtig ja
Pics?quote:Op maandag 11 januari 2010 14:41 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Zojuist mijn chocolade bruine suède Santoni's binnen gekregen van Frans Boone. Prima schoentjes en ze zitten als gegoten.
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 23:11 schreef Codho het volgende:
Aangezien het toch over Engeland gaat, waag ik het erop.
Ik woon nog zo'n twee weken in Engeland (Manchester) voordat ik terugga naar Nederland en aangezien de pond redelijk gunstig staat en kleding over het algemeen hier een stuk goedkoper is, vroeg ik mij af waar ik hier voor een redelijke prijs een pak kan halen? 400-500 euro of zo. (Desnoods in Londen, kost toch niks met de bus hier).
Vind je het gek?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:34 schreef FP128 het volgende:
[..]
[...] Hij zij zelf dat het de kwaliteit van Oger ontsteeg.
Ook ik woonde daar in de buurt in 2000. Pal naast het Thistle Kensington Park/Palace hotel.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
South Kensington, lekker deftig. Waarschijnlijk blijf ik ook nog wel een tijdje, weinig redenen om terug te keren.
Nah, vind 't niet storend. Ik heb ook nog een meer klassieke Stetson, deze is wat moderner.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:45 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Zonde van dat Stetson logo wat er pontificaal op pronkt.
Als je een avondje naar de jaren 30 gaat.quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef Seam het volgende:
Wanneer draag je zo'n hoed nu eigenlijk ?
ik draag dagelijks zo'n hoedquote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef Seam het volgende:
Neen, ik heb nog geen enkele verschijnselen van kaalheid.quote:Op donderdag 4 februari 2010 12:18 schreef rubje het volgende:
Omdat je kale kruin zich steeds meer uitbreidt?
En motief.quote:Op woensdag 3 februari 2010 19:45 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Zonde van dat Stetson logo wat er pontificaal op pronkt.
Ik heb geen ervaring met CT pakken, wel met hun overhemden. Ik draag eigenlijk sinds jaren enkel CT hemden voor werk, zijn namelijk vrij goedkoop, van enorm goeie kwaliteit (en dan bedoel ik voornamelijk dat ze erg lang mooi blijven en weinig slijten) en mijn pasvorm is okee. Het is alleen zo'n typisch Engelse pakken zaak die je aardig wat ziet hier in London, en je moet er eigenlijk enkel in de uitverkoop kopen - dat hebben ze namelijk 6 maand in het jaarquote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
Even een vraag voor de mensen die wat beter bekend zijn met de materie dan ik.
Zelf ben ik op zoek naar een nieuw pak (heb wel een aantal pakken, maar ik ben de laatste tijd een kleine vetzak geworden). Normaalgesproken koop ik mijn pakken altijd bij een grotere herenmodezaak in ons dorp, echter hebben deze helaas geen 3-delige pakken meer (welke sowieso zeldzaam schijnen te worden).
Mijn vraag is het volgende, kunnen jullie mij vertellen waar het nog wél mogelijk is om een 3-delig pak te verkrijgen (bruidswinkel is geen optie)? Normaalgesproken heb ik pakken van Boss, dus ik zoek iets wat qua kwaliteit vergelijkbaar is (maatpak voor vele duizenden Euro's zal er niet inzitten).
Op internet ben ik bij Charles Tyrwhitt 3-delige pakken tegen gekomen, is dat wat of is het qua kwaliteit een stuk lager dan Boss?
Alvast bedankt voor de hulp!
Da's meer een kwestie van smaak dan kwaliteit - persoonlijk vind ik Boss dus weer goedkoop aanvoelen. Iedereen zijn ding. Ik denk dat je het makkelijkst even naar Eduard Pelger op de Coolsingel moet (of naar de volgens mij grotere vestiging in Den Haag). Pelger heeft een vrij ruime collectie voor verschillende prijsklassen en heeft vaak traditionele, degelijke pakken. Daarom dus meestal ook wel 3-delig.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:36 schreef von_Preussen het volgende:
Rotterdam (studie) en Deventer (thuis), zit verder nog regelmatig in Noord-Duitsland (Oldenburg - Bremen - Hamburg).
Met mijn vraag naar kwaliteit probeer ik ook een beetje uit te zoeken of iets er niet goedkoop uitziet, dan liever iets meer betalen voor iets wat er goed uitziet en goed aanvoelt. Vandaar ook mijn vraag of je CT op die manier ook met Boss kan vergelijken (Boss is in veel dingen mijn referentiepunt).
In Den Haag was mijn ervaring altijd erg goed (wel weer jaren geleden) als student. Gewoon vriendelijke lui die hun neus niet ophalen voor een goedkoper pak en je goed adviseren.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:55 schreef von_Preussen het volgende:
Bedankt voor de info, ik ga er eens een kijkje nemen!
Boss heeft eigenlijk niet zulke goede pakken voor het geld dat je ervoor betaald. Er is nu bij Suit Supply een actie waarbij je voor 350 euro een pak geheel op maat en shirt op maat krijgt. Al heb je voor 350 wel beperkte stofkeuze, prijs hangt het meest van de stof af. Maar wel perfect passend dus en meer waar voor je geld. Nadeel is echter dat het leveren 10 weken duurt.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 10:21 schreef von_Preussen het volgende:
Even een vraag voor de mensen die wat beter bekend zijn met de materie dan ik.
Zelf ben ik op zoek naar een nieuw pak (heb wel een aantal pakken, maar ik ben de laatste tijd een kleine vetzak geworden). Normaalgesproken koop ik mijn pakken altijd bij een grotere herenmodezaak in ons dorp, echter hebben deze helaas geen 3-delige pakken meer (welke sowieso zeldzaam schijnen te worden).
Mijn vraag is het volgende, kunnen jullie mij vertellen waar het nog wél mogelijk is om een 3-delig pak te verkrijgen (bruidswinkel is geen optie)? Normaalgesproken heb ik pakken van Boss, dus ik zoek iets wat qua kwaliteit vergelijkbaar is (maatpak voor vele duizenden Euro's zal er niet inzitten).
Op internet ben ik bij Charles Tyrwhitt 3-delige pakken tegen gekomen, is dat wat of is het qua kwaliteit een stuk lager dan Boss?
Alvast bedankt voor de hulp!
Is dit aan te raden voor als eerste pak? En waaruit bestaat een 'pak' precies?quote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:22 schreef Ad_rem het volgende:
[..]
Boss heeft eigenlijk niet zulke goede pakken voor het geld dat je ervoor betaald. Er is nu bij Suit Supply een actie waarbij je voor 350 euro een pak geheel op maat en shirt op maat krijgt. Al heb je voor 350 wel beperkte stofkeuze, prijs hangt het meest van de stof af. Maar wel perfect passend dus en meer waar voor je geld. Nadeel is echter dat het leveren 10 weken duurt.
Een broek en een jasjequote:Op vrijdag 5 februari 2010 11:42 schreef synnath het volgende:
[..]
Is dit aan te raden voor als eerste pak? En waaruit bestaat een 'pak' precies?
http://www.leathershop.it/index.php?categoryID=224quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef Skv het volgende:
Niet echt een vraag over kleding misschien, maar ik ben op zoek naar een nieuwe portemonnee.
Zwart of bruin leder. Iemand een site waar ik wat chique exemplaren kan vinden?
Alleen dat vieze logo'tje erop is al reden genoeg om voor 'niet kopen' te gaan.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 19:10 schreef Skv het volgende:
Thanks!
Heb zelf deze gevonden, alleen ik weet niet of ik 'm mooi genoeg vind om er 130 euro voor af te tikken.
Stijlvol vind ik die van castelijn en beerens altijd wel, ook nog redelijk betaalbaar.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:39 schreef Skv het volgende:
Niet echt een vraag over kleding misschien, maar ik ben op zoek naar een nieuwe portemonnee.
Zwart of bruin leder. Iemand een site waar ik wat chique exemplaren kan vinden?
True. Vind dat leer er alleen wel mooi uitzien en al die vakjes enzo is precies genoeg voor wat ik wil.quote:Op vrijdag 5 februari 2010 20:50 schreef JaapTrekhaak het volgende:
[..]
Alleen dat vieze logo'tje erop is al reden genoeg om voor 'niet kopen' te gaan.
Het jasje is meestal 2/3 van de prijs van een pak, het duurste stuk dus.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:48 schreef NJlo het volgende:
Oh ik draag nooit pak-broeken, zoek gewoon blazers voor op jeans. Dan kom ik met SS MTM op? 150+ ofzo?
Ze verzenden ook naar Nederland. De prijzen op de site zijn inclusief verzenden binnen het UK. Voor verzendingen buiten het UK komen er nog verzendkosten bij.quote:Op zondag 7 februari 2010 18:35 schreef Drive-r het volgende:
Voor portefeuilles gebruik is altijd Sage & Brown. Geen idee of die ook in Nederland bezorgen, ik ga altijd naar hun winkel bij Jermyn Street. Vrij goed geprijsd en van een erg goeie kwaliteit. Daarbij een enorme grote collectie, dus altijd wel een leuke te vinden.
Waneer niet?quote:Op woensdag 3 februari 2010 20:00 schreef Seam het volgende:
quote:Op maandag 8 februari 2010 19:52 schreef Mylene het volgende:
[..]
Wandelstok erbij, leren handschoenen?
Voor 200 euro natuurlijk prima, dan krijg je altijd waar voor je geld...quote:Op zondag 14 februari 2010 17:38 schreef bear87 het volgende:
Kan iemand met verstand en ervaring ermee heel kort zeggen waar je het beste je eerste pak kunt kopen, met een vrij beperkt studentenbudget? (de aanbieding van 350 E van suit supply die ik hier zag staan is dus te duur)
200 euro zou leuk zijn..bieden de pakken van 199 euro van suit supply dan waar voor hun geld, of kijk ik beter verder? http://www.suitsupply.nl/#/collection/classics/P2516/ zoiets dus..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |