irreële hoop vind ik persoonlijk geen verbetering hoorquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:05 schreef Dave7 het volgende:
[..]
Dat is niet waar, de enorme angst voor een systeemcrash is weg. Dat is een hele GROTE verbetering!
Kun jij mij er wat over vertellen?quote:
Wat wil je weten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij mij er wat over vertellen?
Hoe het bevalt en dat soort dingen
zo voelt het wel een beetje jaquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:25 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Mmmm... is dit net als bij de hackers aanval op de DSB site?
Je kan beter naar todays brokers of interactive brokers overstappen, exact hetzelfde (je kan met je todays account zelfs inloggen bij lynx/interactivequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Kun jij mij er wat over vertellen?
Hoe het bevalt en dat soort dingen
Wat is het prijsverschil tussen Todays, lynx en IB?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:53 schreef edikt het volgende:
[..]
Je kan beter naar todays brokers of interactive brokers overstappen, exact hetzelfde (je kan met je todays account zelfs inloggen bij lynx/interactive) en volgens mij net even wat goedkoper qua transactiekosten.
Streaming koersen van aandelen AEX/AMX zijn gratis via CHI-X/Turqoise maar als je streaming koersen wilt van derivaten en wat meer informatie van die fondsen moet je euronext databundle nemen a 5 euro p/m.
Op die site van interactive vindt je een hoop info
http://interactivebrokers.com/en/p.php?f=products
http://interactivebrokers.com/en/p.php?f=marketData
Klopt, dat is ook de reden waarom ik er zelf niet bijzit. De reden waarom ze zo goedkoop zijn is dan ook omdat IB zo verschrikkelijke groot is. En groot is nu eenmaal lage kosten, het is van origine een Amerikaanse broker, de Nederlandse tak valt daar ook gewoon onder. Wat te denken van beleid?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:48 schreef edikt het volgende:
http://todaysbrokers.nl/nl/producten_01.aspx
Hier staat het een beetje. Interactive brokers zelf is iig het goedkoopste, alleen zit je dan wel bij een buitenlandse bank dat moet je ook maar net willen.
Java applicaties zijn idd een stuk trager maar wat is volgens jou een beter nederlands alternatief dan waarbij je ook op zo veel beurzen kan handelen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef massachusetts_avenue het volgende:
[..]
Klopt, dat is ook de reden waarom ik er zelf niet bijzit. De reden waarom ze zo goedkoop zijn is dan ook omdat IB zo verschrikkelijke groot is. En groot is nu eenmaal lage kosten, het is van origine een Amerikaanse broker, de Nederlandse tak valt daar ook gewoon onder. Wat te denken van beleid?
En gezien IB helemaal niks voor mij is, ben ik zeker niet geïnteresseerd in de Nederlandse tak, die als enige voordeel relatief goedkope transacties kan bieden. Ja, TWS van IB is goed, maar java ondersteunende applicaties voor beleggen vind ik persoonlijk gewoon onhandig, het hapert nogal.
Nou dat geeft mij wel een goed gevoel zeg die toezichthoudersquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef edikt het volgende:
[..]
De nederlandse tak valt er wel onder maar is voor de rest een nederlands bedrijf wat onder toezicht staat van DNB en AFM (volgens hun site dan).
quote:di 27 okt 2009, 15:17
Consumentenvertrouwen in VS flink gekelderd
NEW YORK (AFN) - Het consumentenvertrouwen in de Verenigde Staten heeft in oktober een flinke knauw gekregen. De index waarmee het onderzoeksbureau Conference Board het vertrouwen meet, daalde naar een stand van 47,7 punten van een herziene 53,4 punten in september. Dat werd dinsdag bekendgemaakt.
Java is tegenwoordig alleen nog traag bij het starten, verder merk je er niets van.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef edikt het volgende:
[..]
Java applicaties zijn idd een stuk trager maar wat is volgens jou een beter nederlands alternatief dan waarbij je ook op zo veel beurzen kan handelen?
De nederlandse tak valt er wel onder maar is voor de rest een nederlands bedrijf wat onder toezicht staat van DNB en AFM (volgens hun site dan).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |