abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74116850
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:02 schreef AQuila360 het volgende:
En zit hier iemand bij Lynx?
yes
pi_74116916
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:05 schreef Dave7 het volgende:

[..]

Dat is niet waar, de enorme angst voor een systeemcrash is weg. Dat is een hele GROTE verbetering!
irreële hoop vind ik persoonlijk geen verbetering hoor . Zeker niet aangezien er fundamenteel niets is verbetert.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:12:36 #28
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_74117066
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:06 schreef Dave7 het volgende:

[..]

yes
Kun jij mij er wat over vertellen?

Hoe het bevalt en dat soort dingen
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_74117336
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:
[..]

Wat wil je weten?
Je moet 4000 storting doen, en verder moet je voor euronext betalen per maand, ik geloof 5 euro ofzo.
Voor mij bevalt het super, aangezien ik voornamelijk u.s. handel, en dat werkt gewoon echt 20x beter! Daarnaast is Lynx superstabiel, nog nooit meegemaakt dat er een storing was!

En transactiekosten zijn goedkoper dan Binck.

Alleen is Lynx wel behoorlijk geavanceerd en dat kan wel even tijd kosten voordat je weet hoe het allemaal werkt, maar als je dat eenmaal doorhebt kan ik geen enkele reden bedenken om naar die zooi van Binck terug te keren.....

Maar alles op het handesplatform is in het engels en dat is dus gewoon even wennen. Volgens mij kan je op de site van Lynx een demo downloaden!
pi_74117444
Belangrijke mededeling: Handel in ING opgeschort door technische storing Euronext
Door een technische storing bij Euronext is de handel in het aandeel ING opgeschort. Het is niet bekend wanneer de handel wordt hervat. Door het stilleggen van de handel in ING door Euronext is er tevens geen handel mogelijk in Opties, Turbo's, Speeders en Sprinters met als onderliggende waarde het aandeel ING.

Mmmm... is dit net als bij de hackers aanval op de DSB site?
Dirty politicians, Dirty judges and Dirty cops...
Who's the real CRIMINAL?!
  Moderator dinsdag 27 oktober 2009 @ 17:31:16 #31
236264 crew  capricia
pi_74117663
Volgens mij is de AEX nog niet helemaal door het trendkanaal gevallen..komt dat nog deze week? Of blijven we gewoon weer omhoog gaan?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_74117733
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:25 schreef Rijk_zonder_werken het volgende:
Mmmm... is dit net als bij de hackers aanval op de DSB site?
zo voelt het wel een beetje ja
pi_74120289
I don't buy it. Eerst toenemende volatiliteit, dan crash.
pi_74120403
kletsverhaal

ING direct is kennelijk niet te verkopen en dat zat er ook wel in
mogelijk moet ING 10 miljard meenemen om het kwijt te raken
pi_74120705
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 17:12 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Je kan beter naar todays brokers of interactive brokers overstappen, exact hetzelfde (je kan met je todays account zelfs inloggen bij lynx/interactive ) en volgens mij net even wat goedkoper qua transactiekosten.
Streaming koersen van aandelen AEX/AMX zijn gratis via CHI-X/Turqoise maar als je streaming koersen wilt van derivaten en wat meer informatie van die fondsen moet je euronext databundle nemen a 5 euro p/m.
Op die site van interactive vindt je een hoop info
http://interactivebrokers.com/en/p.php?f=products
http://interactivebrokers.com/en/p.php?f=marketData
pi_74122864
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 18:53 schreef edikt het volgende:

[..]

Je kan beter naar todays brokers of interactive brokers overstappen, exact hetzelfde (je kan met je todays account zelfs inloggen bij lynx/interactive ) en volgens mij net even wat goedkoper qua transactiekosten.
Streaming koersen van aandelen AEX/AMX zijn gratis via CHI-X/Turqoise maar als je streaming koersen wilt van derivaten en wat meer informatie van die fondsen moet je euronext databundle nemen a 5 euro p/m.
Op die site van interactive vindt je een hoop info
http://interactivebrokers.com/en/p.php?f=products
http://interactivebrokers.com/en/p.php?f=marketData
Wat is het prijsverschil tussen Todays, lynx en IB?
pi_74124027
http://todaysbrokers.nl/nl/producten_01.aspx
Hier staat het een beetje. Interactive brokers zelf is iig het goedkoopste, alleen zit je dan wel bij een buitenlandse bank dat moet je ook maar net willen.
pi_74128560
DJ Transport vandaag bijna -2%, semisoxx -2,5%. Vaak voorlopers op andere beursindices.
pi_74130141
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 19:48 schreef edikt het volgende:
http://todaysbrokers.nl/nl/producten_01.aspx
Hier staat het een beetje. Interactive brokers zelf is iig het goedkoopste, alleen zit je dan wel bij een buitenlandse bank dat moet je ook maar net willen.
Klopt, dat is ook de reden waarom ik er zelf niet bijzit. De reden waarom ze zo goedkoop zijn is dan ook omdat IB zo verschrikkelijke groot is. En groot is nu eenmaal lage kosten, het is van origine een Amerikaanse broker, de Nederlandse tak valt daar ook gewoon onder. Wat te denken van beleid?

En gezien IB helemaal niks voor mij is, ben ik zeker niet geïnteresseerd in de Nederlandse tak, die als enige voordeel relatief goedkope transacties kan bieden. Ja, TWS van IB is goed, maar java ondersteunende applicaties voor beleggen vind ik persoonlijk gewoon onhandig, het hapert nogal.
Trotse mensen verdwalen liever dan de weg te vragen
Winston Churchill
pi_74130197
Lees ik dit nu goed...ze gaan de drempel verlagen voor starters?

Earlier gains in equities also came after home prices climbed for a third consecutive month. The S&P/Case-Shiller home-price index increased 1 percent in August from the prior month on a seasonally adjusted basis. U.S. Senate leaders moved closer to agreement to replace an expiring $8,000 tax credit for first-time homebuyers with a smaller one that expands access to more borrowers, two people familiar with matter said.

http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aLBoq88X2FS8
http://www.mrwonkish.nl Eurocrisis, Documentaires, Economie
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:00:22 #42
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74130244
Gaan we nu echt down, of is dit de zoveelste stuiter naar beneden die weer gewoon opgevangen wordt? Ik krijg toch zin om nu dan maar in te stappen rond de 305-310.
The End Times are wild
pi_74131259
Ik blijf zitten, ik koop niet bij, maar ga ook niet short.
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 22:23:52 #44
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_74131311
Ik was helemaal liquide, ben dat nu nog voor 85%, dus mogelijkheden genoeg.
The End Times are wild
pi_74133409
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 21:58 schreef massachusetts_avenue het volgende:

[..]

Klopt, dat is ook de reden waarom ik er zelf niet bijzit. De reden waarom ze zo goedkoop zijn is dan ook omdat IB zo verschrikkelijke groot is. En groot is nu eenmaal lage kosten, het is van origine een Amerikaanse broker, de Nederlandse tak valt daar ook gewoon onder. Wat te denken van beleid?

En gezien IB helemaal niks voor mij is, ben ik zeker niet geïnteresseerd in de Nederlandse tak, die als enige voordeel relatief goedkope transacties kan bieden. Ja, TWS van IB is goed, maar java ondersteunende applicaties voor beleggen vind ik persoonlijk gewoon onhandig, het hapert nogal.
Java applicaties zijn idd een stuk trager maar wat is volgens jou een beter nederlands alternatief dan waarbij je ook op zo veel beurzen kan handelen?
De nederlandse tak valt er wel onder maar is voor de rest een nederlands bedrijf wat onder toezicht staat van DNB en AFM (volgens hun site dan).
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:28:04 #46
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_74134029
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef edikt het volgende:
[..]
De nederlandse tak valt er wel onder maar is voor de rest een nederlands bedrijf wat onder toezicht staat van DNB en AFM (volgens hun site dan).
Nou dat geeft mij wel een goed gevoel zeg die toezichthouders

Die hebben ook opgelet bij Dirk
pi_74134965
Nouja je valt iig onder NL depositogarantiestelsel dat is in ieder geval iets.
pi_74135437
tvp
pi_74135581
Dit is geen herstel
Vooruitzichten zijn beroerd, ook voor het euro gebied
En zeker voor de gehavende financials
quote:
di 27 okt 2009, 15:17
Consumentenvertrouwen in VS flink gekelderd
NEW YORK (AFN) - Het consumentenvertrouwen in de Verenigde Staten heeft in oktober een flinke knauw gekregen. De index waarmee het onderzoeksbureau Conference Board het vertrouwen meet, daalde naar een stand van 47,7 punten van een herziene 53,4 punten in september. Dat werd dinsdag bekendgemaakt.
  Redactie Frontpage woensdag 28 oktober 2009 @ 01:07:04 #50
4530 crew  Crazy Harry
pi_74136532
quote:
Op dinsdag 27 oktober 2009 23:11 schreef edikt het volgende:

[..]

Java applicaties zijn idd een stuk trager maar wat is volgens jou een beter nederlands alternatief dan waarbij je ook op zo veel beurzen kan handelen?
Java is tegenwoordig alleen nog traag bij het starten, verder merk je er niets van.
Binck is trouwens ook Java
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')