Tsk, omdat het jou niet past is het maar meteen een trol-topic...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:58 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Hoe is het met je aarskloof trolkoning TS?
Wat doe je nu binnen dan?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef skattebaut het volgende:
En zoals ik al zei, ik moet buiten werken en wordt er gek van.
Oh? dan moet iemand ze heropvoeden, ik heb van SHH nl. geen last.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:56 schreef 2NutZ het volgende:
Vliegende luizen zijn dat. Die hebben een voorkeur voor schimmelhoofdhuid.
Terug gekomen van een klant, en nu factureren, hoezo?quote:
Nou jij moet wel vreemdere dingen verklaren aan je klantjes toch?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef skattebaut het volgende:
En nee, ik kan het niet aan mijn klanten verklaren als ik continu steekvlammen sta maken met deo en aansteker...
quote:Pesticides used for whiteflies control are nenonicotinoids. Products containing nenonicotinoid compounds have one of these four active ingredients: clothianidin (commercial), dinotefuran (over the counter and commercial), imidacloprid (over the counter and commercial) and thiamethoxam (commercial).
Kerel, zeg wat je moet, of tief aub op.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:03 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Nou jij moet wel vreemdere dingen verklaren aan je klantjes toch?
Hee, had idd net ook dit plaatje gezien in wiki.quote:
ja of je hebt bepaalde planten in huisquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:15 schreef skattebaut het volgende:
Toch wel gek dat ik er alleen last van heb...
Zou het kunnen dat alle andere bouwvakkervolk rookt???
Imperfect cell naar perfect cell. AMAGAWD CALL SUPER SAIYAN VEGETA!quote:
Hebben ze wel geen plek meer om te kruipenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef Esmerallda17 het volgende:
[..]
Als ze op TS hoofd zitten is het niet slim fikt je haar van af.
Blijkbaar ben jij net zo dom, omdat je het zelf niet eens weet, niveau is soms echt ver te zoekenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:42 schreef skattebaut het volgende:
Allemaal fokking dom hier...
Niemand die weet welke beestjes dat zijn?
Zal zo effe naar buiten gaan en aan paar macro-opnames maken van dat ongedierte.
Die beesten vliegen buiten rond.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef Misan het volgende:
[..]
ja of je hebt bepaalde planten in huis
Ik ben ook dom op het biologische kennisvlak, geef ik gewoon toe.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:44 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij net zo dom, omdat je het zelf niet eens weet, niveau is soms echt ver te zoeken
WTF?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |