Het klinkt misschien een beetje raar maar het is me nu al wel twee keer overkomen.
En eigenlijk maakt het me
behoorlijk onzeker.
Nl. het feit dat ik "leuke" vrouwen ontmoette die in hun gedrag naar mij (naar mijn idee) aan gaven dat ze "er" best wel zin in hadden.
Beide keren ging een eerste lichamelijk contact van
hun uit.
Toen ik een tegenactie maakte in de vorm van ook een hand leggen op bijv. heup, sloeg de sfeer door hun toedoen om als een blad aan een boom.
Beiden gingen (onafhankelijk van elkaar) de zwaar gepikeerde uithangen.
E.e.a. heeft me zo onzeker gemaakt dat ik nu maar van eender welk initiatief van mijn kant af zie.
Zijn vrouwen zo instabiel in hun expressiewijzen?
Of kan ik lichaamstaal niet goed aflezen?
Bijzonder gevaarlijk spel dit.
Oh ja, en laatst was ik in een zwembad waar er voor mijn neus 2 meiden met kleren en al in het water sprongen (2 badjuffrouwen)
Toen ze er weer uit kwamen leek het wel een miss wet t-shirt verkiezing, en beiden waren niet onderbedeeld, een behoorlijk geile aanblik.
Voor de grap zei ik tegen hun beide: O nice! een miss wet t-shirt verkiezing!
20 seconden later stond de directeur van het zwembad naast me met de vraag of ik effe mee wilde komen naar zijn kantoor...
Briesend vertelde hij me dat er klachten over mij waren.
Er waren 2 klachten tegen mij ingediend wegens het maken van seksuele toespelingen.
Dit jegens 2 van zijn medewerksters, en dat kon hij echt niet tolereren bladiebla.
Mijn zwemplezier was wel vergald op dat moment en sindsdien ben ik er ook nooit meer heen gegaan.
Aanvulling: Ik heb meneer de directeur toen nog verzocht dan maar de politie te bellen, zover wilde hij echter niet gaan... De lafaard.
Waar kan ik een cursus "handling dangerous women" volgen?
[ Bericht 2% gewijzigd door skattebaut op 18-10-2009 01:24:07 ]
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."