abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:25:58 #1
195140 skattebaut
Qur'an:9:5 "Fight an
pi_73794060
Het klinkt misschien een beetje raar maar het is me nu al wel twee keer overkomen.
En eigenlijk maakt het me behoorlijk onzeker.
Nl. het feit dat ik "leuke" vrouwen ontmoette die in hun gedrag naar mij (naar mijn idee) aan gaven dat ze "er" best wel zin in hadden.
Beide keren ging een eerste lichamelijk contact van hun uit.
Toen ik een tegenactie maakte in de vorm van ook een hand leggen op bijv. heup, sloeg de sfeer door hun toedoen om als een blad aan een boom.
Beiden gingen (onafhankelijk van elkaar) de zwaar gepikeerde uithangen.
E.e.a. heeft me zo onzeker gemaakt dat ik nu maar van eender welk initiatief van mijn kant af zie.
Zijn vrouwen zo instabiel in hun expressiewijzen?
Of kan ik lichaamstaal niet goed aflezen?
Bijzonder gevaarlijk spel dit.

Oh ja, en laatst was ik in een zwembad waar er voor mijn neus 2 meiden met kleren en al in het water sprongen (2 badjuffrouwen)
Toen ze er weer uit kwamen leek het wel een miss wet t-shirt verkiezing, en beiden waren niet onderbedeeld, een behoorlijk geile aanblik.
Voor de grap zei ik tegen hun beide: O nice! een miss wet t-shirt verkiezing!

20 seconden later stond de directeur van het zwembad naast me met de vraag of ik effe mee wilde komen naar zijn kantoor...
Briesend vertelde hij me dat er klachten over mij waren.
Er waren 2 klachten tegen mij ingediend wegens het maken van seksuele toespelingen.
Dit jegens 2 van zijn medewerksters, en dat kon hij echt niet tolereren bladiebla.
Mijn zwemplezier was wel vergald op dat moment en sindsdien ben ik er ook nooit meer heen gegaan.

Aanvulling: Ik heb meneer de directeur toen nog verzocht dan maar de politie te bellen, zover wilde hij echter niet gaan... De lafaard.

Waar kan ik een cursus "handling dangerous women" volgen?

[ Bericht 2% gewijzigd door skattebaut op 18-10-2009 01:24:07 ]
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:30:04 #2
17061 mvt
blame Canada
pi_73794142
Voortaan misschien even wachten tot het bloed weer terug is in je hersenen. Dus gewoon tot 10 tellen voordat je jezelf voor lul zet.
We were to understand there would be pie and punch?
  zondag 18 oktober 2009 @ 00:49:47 #3
195140 skattebaut
pi_73794482
Oh ja, en ik heb momenteel een relatie en die loopt perfect.
Daar heb ik gelukkig geen rare toestanden in meegemaakt.
Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
pi_73800426
PM van TS gehad met verzoek tot heropening van topic omdat TS er serieus mee zit.

We kijken het even aan dus, nachtbagger verwijderd en topic weer open

[ Bericht 1% gewijzigd door Adolecens op 18-10-2009 12:03:10 ]
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
  zondag 18 oktober 2009 @ 13:37:11 #5
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_73803142
Dan zul je vast wel wat verkeerd doen.
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:25 schreef skattebaut het volgende:
Beide keren ging een eerste lichamelijk contact van hun uit.
Wat voor lichamelijk contact kwam er van hun uit dan?
All she wants and needs is just a little taste..
pi_73803898
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 13:37 schreef Luxuria het volgende:
Wat voor lichamelijk contact kwam er van hun uit dan?
Dat dus. Met die info kan men er wat zinniger op ingaan die reactie in het zwembad van dat personeel klinkt zwaar overdreven, gezien het verhaal dat jij hier post. Dus ik zou me er óf niet teveel van aantrekken, óf je moet het verhaal nu behoorlijk onschuldig vertellen terwijl het dat niet was (als je met een paal in je broek naar hun borsten stond te staren toen je het zei kan ik me voorstellen dat ze er niet zo blij mee waren).
  Licht Ontvlambaar zondag 18 oktober 2009 @ 14:27:03 #7
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_73804809
Kickje R&P dan?
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_73805399
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:01 schreef Sandoval het volgende:

[..]

Dat dus. Met die info kan men er wat zinniger op ingaan die reactie in het zwembad van dat personeel klinkt zwaar overdreven, gezien het verhaal dat jij hier post. Dus ik zou me er óf niet teveel van aantrekken, óf je moet het verhaal nu behoorlijk onschuldig vertellen terwijl het dat niet was (als je met een paal in je broek naar hun borsten stond te staren toen je het zei kan ik me voorstellen dat ze er niet zo blij mee waren).
Nou ja als je als meisje zijnde zo het zwembad in springt en er staan jongens bij, dan kun je er zeker van zijn dat zij naar je gaan kijken als je het water uit komt en dan kan het zijn dat je ziet dat ze het geil vinden - moet je daar al een klacht voor indienen? Voor alleen kijken omdat je n nat shirt hebt en n opmerking maken? Klagen ze ook alle straatwerkers aan als ze langslopen?

(er van uitgaand dat je inderdaad alleen maar zegt dat je t vind lijken op een wet tshirt wedstrijd he )
pi_73805473
Raar verhaal dat van die wet-tshirt opmerking.

En verder is het natuurlijk onmogelijk een reactie te geven als TS niet even uitlegt welk contact er precies van de vrouwen uit kwam, of dat romantisch/erotisch of vriendschappelijk was en hoe hij daar op reageerde
pi_73805587
schouderklopje = neukuh!!
pi_73806435
die zwembadjuffen zijn gewoon uptight bitches en zullen dat soort opmerkingen al zo vaak te horen hebben gekregen dat ze het kotsbeu zijn.
dan in een cafe/club/oid is een questie van oefenen, rome is ook niet in 1 dag gebouwd.
the chase is as much fun as the catch!!!
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:22:48 #12
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_73806797
Hmm, als je een relatie hebt, wat doe je dan met die vrouwen?
Be dance |Be real| Be You
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:28:23 #13
119890 KopieerMachine
Alles is te koop!
pi_73807007
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:22 schreef Loodje het volgende:
QFT.
Ja... echt!
pi_73807243
Sprongen ze in het water om een kindje te redden? En was dat mislukt en kwamen ze met het lijkje het water uit? Of waren ze aan het kirren en grappen en grollen?

Nogal verschil nl.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_73807603
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 14:27 schreef Sjeen het volgende:
Kickje R&P dan?
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_73807720
Hmm is TS niet gewoon een trollert?

Zeer vervelend intiem probleem.
pi_73807728
TS,

Je moet uit liefde opgepakt worden door de politie dat is cool uit lust opgepakt worden is niet cool. Gewoon lam als je vier borsten ziet en er dan wat naar gaat roepen.
UITGESCHREVEN
pi_73807836
Eerlijk is eerlijk, er zijn ook van die onnozele grietjes die er als sletjes bijlopen om maar wat aandacht te krijgen, en zodra de mannen in actie komen, is het 'fuck off'

Hoe oud zijn die 'vrouwen' waar we het over hebben? En wat voor signalen gaven zij af waardoor jij dacht dat ze 'er' wel zin in hadden?
  zondag 18 oktober 2009 @ 15:53:35 #19
259412 Seven.of.Nine
Seven volstaat. :*
pi_73807848
Hoe oud is TS? Edit: 28.
Resistance is futile
  zondag 18 oktober 2009 @ 16:57:21 #20
120364 Electrocute
Girls don't poop
pi_73810076
Als ik lichamelijk contact wil met een vent en actie onderneem, betekent dat nog niet meteen dat ik ook met hem wil neuken.
Legally, it's questionable. Morally, disgusting. Personally, I like it.
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 17:33:07 #21
236264 crew  capricia
pi_73811393
TS: wat voor lichamelijk contact hadden die vrouwen dan met je?
En waarom denk je dat ze 'gewillig' zijn? (Zie TT)
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73818141
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:49 schreef skattebaut het volgende:
Oh ja, en ik heb momenteel een relatie en die loopt perfect.
Daar heb ik gelukkig geen rare toestanden in meegemaakt.
Waarom ga je dan lichamelijk contact zoeken met andere vrouwen die er volgens jou wel 'zin in hebben'?
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 20:37:38 #23
236264 crew  capricia
pi_73818421
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:31 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Waarom ga je dan lichamelijk contact zoeken met andere vrouwen die er volgens jou wel 'zin in hebben'?
NIet eens gewoon 'wel zin hebben', maar vrouwen die volgens TS 'gewillig zijn'...
Gewillig tot wat?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73820188
Misschien iets meer geduld?
  zondag 18 oktober 2009 @ 21:11:57 #25
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_73820497
Het is heeeeeeel makkelijk om dat soort signalen verkeerd op te pikken.
  zondag 18 oktober 2009 @ 23:55:53 #26
195140 skattebaut
pi_73829371
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:11 schreef Sander het volgende:
Het is heeeeeeel makkelijk om dat soort signalen verkeerd op te pikken.
Dat is ook mijn ervaring tot nu.
Ik zal hieronder de situaties een beetje toelichten.
Schijnbaar schetst mijn probleemstelling het beeld dat ik een soort ubergeile aanrander en gluiperd ben.
Dat is naar mijn idee beslist niet zo.
pi_73829403
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Schijnbaar schetst mijn probleemstelling het beeld dat ik een soort ubergeile aanrander en gluiperd ben.
Maar je hebt nog steeds niet mijn vraag beantwoord.
pi_73829428
Dus je praat met een vrouw en ze raakt je even aan, een klapje op je schouder en jij denkt dan meteen dat ze sex met jou wil?
Nou dat freezen wat ze doen betekend dus echt een vette NEE!
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  Moderator zondag 18 oktober 2009 @ 23:58:00 #29
236264 crew  capricia
pi_73829433
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:55 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik geloof je op je blauwe ogen!
Maar wat waren de insinuaties van die vrouwen dan waardoor jij dacht dat ze gewillig waren?
Vertel het ons, want we kunnen er allemaal van leren!
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:04:15 #30
195140 skattebaut
pi_73829615
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 21:07 schreef Den_Haag het volgende:
Misschien iets meer geduld?
Het was initieel überhaupt niet mijn bedoeling ook maar iets met enig van deze betrokken vrouwen te beginnen. Dus waarop zou ik moeten wachten?
Mijn gevoelens werden echter pas langzaam aangewakkerd door de gedragingen en houding van de vrouwen toen ter plekke.
Als je een week lang in iemands woning hebt gewerkt en je raakt op het laatst opgewonden van het ene geile verhaal na het andere, dan noem ik dat nu niet bepaald ongeduldig?

Van de meiden in het zwembad wou ik ook in het geheel niets, dat was puur en alleen als grap bedoeld.
Met geduld heeft het dus ook in dit geval niets van doen.
Ik kan bovendien best wachten als ik iets wil.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 00:05:25 #31
236264 crew  capricia
pi_73829641
Maar TS, nog steeds geen antwoord!!
Wat was het dan waardoor jij dacht dat ze gewillig waren???
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:06:02 #32
259412 Seven.of.Nine
pi_73829657
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:04 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Het was initieel überhaupt niet mijn bedoeling ook maar iets met enig van deze betrokken vrouwen te beginnen. Dus waarop zou ik moeten wachten?
Mijn gevoelens werden echter pas langzaam aangewakkerd door de gedragingen en houding van de vrouwen toen ter plekke.
Als je een week lang in iemands woning hebt gewerkt en je raakt op het laatst opgewonden van het ene geile verhaal na het andere, dan noem ik dat nu niet bepaald ongeduldig?

Van de meiden in het zwembad wou ik ook in het geheel niets, dat was puur en alleen als grap bedoeld.
Met geduld heeft het dus ook in dit geval niets van doen.
Ik kan bovendien best wachten als ik iets wil.
Als een vrouw je geile verhalen vertelt, dan zit je eerder in de friendzone. . Zwembadchicks: niks van aantrekken. Die hebben elkaar gewoon op lopen stoken, als ze alleen waren geweest hadden ze er misschien nog wel om kunnen lachen.
Resistance is futile
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:06:10 #33
195140 skattebaut
pi_73829660
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:56 schreef Snowcold het volgende:

[..]

Maar je hebt nog steeds niet mijn vraag beantwoord.
Euhm, ik had problemen met inloggen de gehele middag vanwege een geïnstalleerde add-on in FF
Ben nu bezig een voor een de vragen te beantwoorden.
De jouwe komt ook aan de beurt..
Effe geduld.
pi_73829829
Die met dat wet t-shirt sukkel.
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:32:27 #35
195140 skattebaut
pi_73830280
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Als een vrouw je geile verhalen vertelt, dan zit je eerder in de friendzone. . Zwembadchicks: niks van aantrekken. Die hebben elkaar gewoon op lopen stoken, als ze alleen waren geweest hadden ze er misschien nog wel om kunnen lachen.
Een vriend van me die er bij was in het zwembad, was helemaal perplex van de aantijgingen.
In eerste instantie richtte de woede van de directeur zich nl. tegen hem en hij begreep niet waar het over ging.
Ik heb het gesprek toen overgenomen en tegen die man gezegd dat het vermoedelijk iets te doen had met wat ik had gezegd.
Hij (vriend) is niet mee geweest naar de kamer van directeur.
Ik had het idee dat die man pas achteraf besefte (toen ik de politie erbij wilde hebben) dat hij misschien toch beter even had kunnen vragen wat mijn kant van het verhaal was en waar het nu allemaal over ging en zo.
Waar ik wel van schrok was de eenvoud waarmee zulk soort beschuldigingen worden geuit.
En ook hoe waanzinnig fel mensen daarop reageren zonder geheel het verhaal te kennen.

Nog even over de vrouw waar ik aan het werk was voor een weekje. (ze was vrijgezelle, net als mij toen)
Ze stond continu naast me. en verwende me behoorlijk met koffie etc.
Vertelde bijv. verhalen over hoe lekker het was om te ... op haar waterbed.
Vroeg me of die van mij even dik was als de slang van mijn stofzuiger....
Maakte gestes met de slang in haar hand.
Leek beteuterd te kijken als de dag om was en ik naar huis ging.
Bleef dan maar doorkletsen over allerhand zaken uit haar leven waardoor het leek alsof ze gezelschap zocht, waardoor ik soms pas om 23h naar huis ging.
Op een bepaald moment stond ik op een ladder aan het plafond te boren en zij stond op de grond met de stofzuiger bij mijn boorwerk te assisteren.
Met haar gezicht stond ze zo''n 30 cm van mijn ... af en op een gegeven moment kreeg ik toch een behoorlijke bobbel in mijn broek die ze ook duidelijk waar nam.
Na een bepaalde tijd liep ik zowat continu met een bult in mijn broek.
Toen ze weer eens om me heen liep te dralen en vertellen dacht ik echt zoiets van als ik nu niks doe denkt ze dat ik een homo ben.
Ik heb me over mijn schaamte heen gezet en toen ze naast me stond heb ik een hand om haar heen gelegd ter hoogte van haar heup/kont, en haar gezegd dat ze me behoorlijk op wond.
Ze duwde mijn hand weg en vroeg om dat niet meer te doen.
Daarop kon ik wel door de grond zakken.
Ik ben met een heeeeel dubbel gevoel naar huis gegaan.
De dag erna moest ik er weer heen en heb 's morgens gevraagd erover te praten.
Ik heb mijn excuses aangeboden en gezegd dat ik eea dan toch echt fout had geïnterpreteerd.
Gaande weg het gesprek werd ze echter steeds bozer, hoe meer ik me verontschuldigde, hoe bozer ze werd.
Ik kon het op een bepaald moment niet meer rijmen.
Heb mijn boeltje gepakt en ben gegaan.
Dat was zowat het verhaal van geval 1.
Hoop dat het nu wat duidelijker is.
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:40:22 #36
195140 skattebaut
pi_73830419
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:06 schreef Seven.of.Nine het volgende:

[..]

Oh ja,

Heel vervelende bijkomstigheid toen, was dat een collega-bedrijf/opdrachtgever van mij, op dat moment werkzaamheden in het zwembad aan het uitvoeren waren.
Ze kregen de commotie zijdelings mee en wilden naderhand van mij weten waar e.e.a. over ging.
Dat was behoorlijk k.t om uit te leggen.
Zeker omdat ik in de beveiligingsbranche werkzaam ben.
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:42:55 #37
259412 Seven.of.Nine
pi_73830452
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:32 schreef skattebaut het volgende:

[..]

-knip-
Attention whore.
Resistance is futile
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:55:18 #38
195140 skattebaut
pi_73830647
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 23:57 schreef zhe-devilll het volgende:
Dus je praat met een vrouw en ze raakt je even aan, een klapje op je schouder en jij denkt dan meteen dat ze sex met jou wil?
Nee, zo was het niet.
In het 2e geval bijv. was ik werkzaam in een Grieks restaurant.
In een van de keukenkastjes onder de teek was ik elektra aan het monteren.
De zaak was nog dicht en opeens zat de serveerster van dat restaurant naast me gehurkt op de grond.
Daarbij legde ze haar arm om me heen en vroeg of een en ander lukte.
Ik deed hetzelfde bij haar en ze werd acuut boos.
Ze zei me dat niemand haar mocht aanraken omdat ze nog niet getrouwd was en dergelijke kul.
Ook zei ze me dat als haar broer of familie het zou horen ik een groot probleem zou hebben...
Ze deed alsof ik aan haar edele delen was gekomen...
Heb mijn werk er af gemaakt, ben weg gegaan en ben er nooit meer terug geweest, dit ondanks diverse verzoeken daartoe n.a.v. aanwezige elektrische storingen.
Ook hier schrok ik enorm van.
Als je dan in de auto zit voel je opeens een misselijkheid zich van je meester maken die je werkelijk nog nooit hebt gevoeld.
  maandag 19 oktober 2009 @ 00:56:40 #39
195140 skattebaut
pi_73830664
quote:
Nee, zo was het niet.
In het 2e geval bijv. was ik werkzaam in een Grieks restaurant.
De zaak was nog dicht en opeens zat de serveerster van dat restaurant naast me gehurkt op de grond.
Ze zei me dat niemand haar mocht aanraken omdat ze nog niet getrouwd was en dergelijke kul.
Ook zei ze me dat als haar broer of familie het zou horen ik een groot probleem zou hebben...
Heb mijn werk er af gemaakt, ben weg gegaan en ben er nooit meer terug geweest, dit ondanks diverse verzoeken daartoe n.a.v. aanwezige elektrische storingen.
Ook hier schrok ik enorm van.
Als je dan in de auto zit voel je opeens een misselijkheid zich van je meester maakt die je werkelijk nog nooit hebt gevoeld.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:12 #40
195140 skattebaut
pi_73830715
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 20:37 schreef capricia het volgende:

[..]

NIet eens gewoon 'wel zin hebben', maar vrouwen die volgens TS 'gewillig zijn'...
Gewillig tot wat?
Gewillig/zin hebben/in zijn voor/hitsig worden/geile gevoelens hebben, allemaal meer van hetzelfde.
Met min of meer dezelfde betekenis.
Maar lees het zoals je wil.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:01:15 #41
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73830717
dude.. vrouwen willen verleid worden.. niet een of andere lomperik die gelijk ruige sex wil.. en al helemaal niet iemand die "onder hen staat" ... je hebt teveel porno gekeken...
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
pi_73830765
Ja je ben gewoon in de maling genomen!!
die vrouwen lokte een reactie uit ..

en toen ze die kregen wouden ze het niet meer

Soms willen vrouwen gewoon aandacht !! Zonder sex
An eye for an eye makes the whole world blind.
I hate mankind, for I think myself one of the best of them,
and I know how bad I am.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:05:23 #43
195140 skattebaut
pi_73830778
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
dude.. vrouwen willen verleid worden.. niet een of andere lomperik die gelijk ruige sex wil.. en al helemaal niet iemand die "onder hen staat" ... je hebt teveel porno gekeken...
Ik ben geen ridder op een wit paard.
Ik ben een monteur met een witte bestelbus.
Bovendien wilde ik niet gelijk ruige neuksex.
Ging gewoon me werk doen.
Gevoelens tot werden bij mij en naar mijn idee toch duidelijk door tegenpartij opgewekt.
Ik ben verder dan ook maar van vlees en bloed.
pi_73830779
quote:
whahhaha a
and I know how bad I am.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:09:26 #45
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73830828
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:05 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Ik ben geen ridder op een wit paard.
Ik ben een monteur met een witte bestelbus.
Bovendien wilde ik niet gelijk ruige neuksex.
Ging gewoon me werk doen.
Gevoelens tot werden bij mij en naar mijn idee toch duidelijk door tegenpartij opgewekt.
Ik ben verder dan ook maar van vlees en bloed.
dat je geen ridder op een wit paard bent, begreep ik al..
vrouwen houden van flirten, vrouwen houden van aandacht..
een man, mag best terugflirten, mits hij het redelijk subtiel houdt..
maar dat jij niet gelijk wou neuken.. dat geloof je toch zeker zelf niet, wat verwacht je als je actie onderneemt.. je kan toch ook gewoon vragen of ze misschien zin heeft om n drankje te doen?
als ze dan geintresseert is merk je het eerder..
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:12:21 #46
195140 skattebaut
pi_73830865
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:04 schreef KomtdiedanHe het volgende:
Ja je ben gewoon in de maling genomen!!
die vrouwen lokte een reactie uit ..

en toen ze die kregen wouden ze het niet meer

Soms willen vrouwen gewoon aandacht !! Zonder sex
Dan moeten ze vooral hun mond houden met geile verhalen etc, van me af blijven en me niet verwennen.
Me op tijd naar huis laten etc.
En dan niet opeens de preutse madam gaan uit hangen.

een andere keer was ik eens in een disco uit en keek ik een meid alleen maar aan.
Ze liep op me af en begon meteen met me te tongen.
Ze is ook met me naar huis gegaan zonder dat ik haar kende. (fijne one night stand)
Hoe moet je dergelijke gedragingen dan rijmen???

Ik blijf vrouwen op dit vlak ongeleide projectielen vinden eigenlijk.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:19:37 #47
195140 skattebaut
pi_73830964
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dat je geen ridder op een wit paard bent, begreep ik al..
vrouwen houden van flirten, vrouwen houden van aandacht..
een man, mag best terugflirten, mits hij het redelijk subtiel houdt..
maar dat jij niet gelijk wou neuken.. dat geloof je toch zeker zelf niet, wat verwacht je als je actie onderneemt.. je kan toch ook gewoon vragen of ze misschien zin heeft om n drankje te doen?
als ze dan geintresseert is merk je het eerder..
Sja, ik ben dan ook niet in Italië geboren, maar helaas gewoon een nuchtere Hollandse jongen.
Misschien moeten vrouwen daar toch meer rekening mee houden in hun dromen en niet te veel romance verwachten?
Verder hou ik ook van flirten en verleiden, maar op zeker moment komt het ook op actie aan. Anders is het voor je het weet donker en ben je oud en grijs.
Moet het altijd zo subtiel en met kaarsjes etc?
Ik ben meer iemand van directe en praktische aanpak...
IJzer, heet, smeden etc.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:21:54 #48
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73830987
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:19 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Sja, ik ben dan ook niet in Italië geboren, maar helaas gewoon een nuchtere Hollandse jongen.
Misschien moeten vrouwen daar toch meer rekening mee houden in hun dromen en niet te veel romance verwachten?
Verder hou ik ook van flirten en verleiden, maar op zeker moment komt het ook op actie aan. Anders is het voor je het weet donker en ben je oud en grijs.
Moet het altijd zo subtiel en met kaarsjes etc?
Ik ben meer iemand van directe en praktische aanpak...
IJzer, heet, smeden etc.
ik zeg niet dat je nooit mag neuken wel?
ik zie totaal geen flirten en verleiden, alleen dat laatste deel..
en wie heeft het over romantisch en italiaans?
dude.. you are just a waste of dick
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:24:09 #49
195140 skattebaut
pi_73831013
quote:
Dat onder of boven mij staan gaat in mijn wereld niet op.
Ik ben net zo gelijk als eenieder ander.
Zal me niet dominant opstellen, maar ook zeker niet onderdanig.
Waar wil je heen met die opm.?

Bovendien kijk ik bijna nooit porno en vind porno erg saai om te kijken., doe het liever zelf.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:26:23 #50
195140 skattebaut
pi_73831040
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik zeg niet dat je nooit mag neuken wel?
ik zie totaal geen flirten en verleiden, alleen dat laatste deel..
en wie heeft het over romantisch en italiaans?
dude.. you are just a waste of dick
Dat laatste vind ik niet lief van je.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:27:05 #51
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73831050
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:24 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Dat onder of boven mij staan gaat in mijn wereld niet op.
Ik ben net zo gelijk als eenieder ander.
Zal me niet dominant opstellen, maar ook zeker niet onderdanig.
Waar wil je heen met die opm.?

Bovendien kijk ik bijna nooit porno en vind porno erg saai om te kijken., doe het liever zelf.
dat vrouwen niet zomaar met elke willekeurige bouwvakker/electricien/loodgieter willen neuken die toevallig bij hen iets komt maken... dat gebeurd alleen in slechte porno...
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:28:42 #52
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73831066
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:26 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Dat laatste vind ik niet lief van je.
ik ben ook niet lief.. leer ermee leven..

maar wat ik bedoel te zeggen is, vrouwen zijn geen neukmachines.. okay.. af en toe heb je er een die slechts wil neuken.. maar je moet zelf ook signalen uitzenden, en niet in ene keer denken van.. sja tijd voor actie, hoppatee gelijk aanraken die handel.. waarderen vrouwen over het algemeen niet..
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:30:06 #53
195140 skattebaut
pi_73831082
quote:

Ach ja?
Gelukkig maakten ze het duidelijk.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:36:37 #54
195140 skattebaut
pi_73831169
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik ben ook niet lief.. leer ermee leven..

maar wat ik bedoel te zeggen is, vrouwen zijn geen neukmachines.. okay.. af en toe heb je er een die slechts wil neuken.. maar je moet zelf ook signalen uitzenden, en niet in ene keer denken van.. sja tijd voor actie, hoppatee gelijk aanraken die handel.. waarderen vrouwen over het algemeen niet..
Nou nou nou,

Vrouwen zijn voor mij echt geen neukmachines, en als ze geen zin hebben? even goeie vrienden.
Maar ga me geen week gek maken met geile verhalen, gestes, en dies meer.
Bovendien heb ik ook echt wel subtiel laten weten dat ik haar wel aantrekkelijk vond.
Ben echt geen totaal onbehouwen dorpsidioot.
Ennuh, is een arm om heup zooo erg te ver?
Ik grijp toch niet in kruizen en tieten?
Gewoon melden dat ze het liever niet hebben is dan toch genoeg?
Nee, dan moet er opeens jarenlange opgekropte frustratie over mannen uit komen en ben ik het l*l....
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:40:00 #55
195140 skattebaut
pi_73831213
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dat vrouwen niet zomaar met elke willekeurige bouwvakker/electricien/loodgieter willen neuken die toevallig bij hen iets komt maken... dat gebeurd alleen in slechte porno...
Aaaaah jij blijft denken dat ik geïnspireerd ben door porno???

Ik mag dan wel elektrieker zijn, bovenal ben ik toch vooral mens....

We kunnen anders wel eens uit gaan, kun je zelf beoordelen of ik echt zo'n lomperd ben, goed?
pi_73831292
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:12 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Dan moeten ze vooral hun mond houden met geile verhalen etc, van me af blijven en me niet verwennen.
Me op tijd naar huis laten etc.
En dan niet opeens de preutse madam gaan uit hangen.

een andere keer was ik eens in een disco uit en keek ik een meid alleen maar aan.
Ze liep op me af en begon meteen met me te tongen.
Ze is ook met me naar huis gegaan zonder dat ik haar kende. (fijne one night stand)
Hoe moet je dergelijke gedragingen dan rijmen???

Ik blijf vrouwen op dit vlak ongeleide projectielen vinden eigenlijk.
Nou die meid ... wou dus sex !!
zie je het verschil al!
and I know how bad I am.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:44:59 #57
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73831297
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:40 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Aaaaah jij blijft denken dat ik geïnspireerd ben door porno???

Ik mag dan wel elektrieker zijn, bovenal ben ik toch vooral mens....

We kunnen anders wel eens uit gaan, kun je zelf beoordelen of ik echt zo'n lomperd ben, goed?
je zegt zelf dat je al bezet bent.. denk dat als je chick dit allemaal leest, dat zij beseft dat je echt zo'n lomperd bent..
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:50:09 #58
195140 skattebaut
pi_73831371
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sprongen ze in het water om een kindje te redden? En was dat mislukt en kwamen ze met het lijkje het water uit? Of waren ze aan het kirren en grappen en grollen?

Nogal verschil nl.
Nee, ze sprongen het water in om een roestvrijstalen stang langs de rand van het bad te poesten.
waar ik zat, voor mijn neus kwamen ze via het trapje het water uit.
Ik ga dan niet de andere kant uit kijken.
(maar het zag er wel mooi uit moet ik bekennen)
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:55:33 #59
195140 skattebaut
pi_73831438
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

je zegt zelf dat je al bezet bent.. denk dat als je chick dit allemaal leest, dat zij beseft dat je echt zo'n lomperd bent..
Beste GVE,

Op de momenten dat de voorvallen plaats hadden had ik geen relatie, dus geen poging tot overspel.

Dat voorstel tot een keer uit gaan was (hopelijk duidelijk) als grapje bedoeld...

Ennuh, mijn partner op dit moment kan alleen Engels lezen en is niet geïnteresseerd in fok.
Ik probeer voor mezelf duidelijk te krijgen wat de oorzaken kunnen zijn van dergelijk gebeurtenissen.
Dat is toch alleen maar een positief iets?
Andere idioten verkrachten zomaar een vrouw, daar mag je wat mij betreft zo furieus op reageren.
Als een vrouw bij mij niet wil, dan wil ze niet. klaar, punt.
  maandag 19 oktober 2009 @ 01:58:52 #60
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73831480
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:55 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Beste GVE,

Op de momenten dat de voorvallen plaats hadden had ik geen relatie, dus geen poging tot overspel.

Dat voorstel tot een keer uit gaan was (hopelijk duidelijk) als grapje bedoeld...

Ennuh, mijn partner op dit moment kan alleen Engels lezen en is niet geïnteresseerd in fok.
Ik probeer voor mezelf duidelijk te krijgen wat de oorzaken kunnen zijn van dergelijk gebeurtenissen.
Dat is toch alleen maar een positief iets?
Andere idioten verkrachten zomaar een vrouw, daar mag je wat mij betreft zo furieus op reageren.
Als een vrouw bij mij niet wil, dan wil ze niet. klaar, punt.
oke, luister..
een vrouw onderneemt zelf wel enige actie als ze seks wilt.. onthoudt dat..
en daarmee bedoel ik dat ze je aanraakt.. en niet op plekken die niks met seks te maken hebben..
  maandag 19 oktober 2009 @ 02:07:26 #61
195140 skattebaut
pi_73831595
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:44 schreef KomtdiedanHe het volgende:

[..]

Nou die meid ... wou dus sex !!
zie je het verschil al!
Nou, die andere vrijgezelle met dr praatjes in dr slaapkamer ook, maar toch op e.o.a. manier opeens weer niet.
In mijn beleving dan.
Heeeeel moeilijk in te schatten eigenlijk. (vrouwen zijn daarin meestal niet duidelijk en direct)
En als je naar huis gaat zonder iets te proberen denkt ze misschien wel:
Wat een blinde achterlijke homo.
Ik zoek wel een ander om te...
En moet ik dan met mijn hoofd in gaan tegen wat de natuur mij middels bakken hormonen in giet?
Dat gaat bijna niet, chemie is heel sterk op zo'n moment.
Had ze koel en afstandelijk gedaan, had ik e.e.a. niet fout geïnterpreteerd.
Als ik iemand niet interessant vind ga ik er iig geen verhalen mee aanknopen, negeer de persoon verder en ga er ook niet mijn levensverhalen en andere spannende details mee delen.
Erg verwarrend.
  maandag 19 oktober 2009 @ 02:17:31 #62
195140 skattebaut
pi_73831712
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:58 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

oke, luister..
een vrouw onderneemt zelf wel enige actie als ze seks wilt.. onthoudt dat..
en daarmee bedoel ik dat ze je aanraakt.. en niet op plekken die niks met seks te maken hebben..
Dit ben ik niet met je eens.
De meeste meiden die ik "kende" haha namen een afwachtende houding aan en staken geen vin uit.
Als ik daarop had moeten wachten was ik nu waarschijnlijk nog aan het wachten en maagd.
Ik heb echt wel gevoel voor situaties maar kan niet alles feilloos aanvoelen.

Maar eh, ik ga effe een tukkie doen.
Morgen moet ik weer werken bij een klant.

En je gelooft het misschien niet, maar ze hebben een hele mooie dochter van een jaar of 18...
Toen ik er afgelopen week was om het werk te bekijken kwam ze opeens koffie brengen en keek me heel vluchtig aan met een blik van: jou lust ik wel, ik ben niet bang voor jou.

Deze jongen gaat toch wijselijk uit de buurt blijven.

Truste.
  maandag 19 oktober 2009 @ 02:20:40 #63
195140 skattebaut
pi_73831745
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:50 schreef Loveless85 het volgende:
Hmm is TS niet gewoon een trollert?

Zeer vervelend intiem probleem.
Je mag wel even komen kijken als je wil?
Durf er best 1000 euro op te zetten.
Lees e.e.a. anders even. dat verzin je toch niet?
  maandag 19 oktober 2009 @ 07:33:35 #64
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_73833196
Whehe! Al die vrouwen die uit proberen te leggen waarom ze moeilijk zijn en er dan niet fatsoenlijk uit komen

Mooi topique!
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:43:08 #65
259412 Seven.of.Nine
pi_73834544
Toch heb ik het gevoel dat je iets vergeet te melden.
Resistance is futile
  maandag 19 oktober 2009 @ 09:48:27 #66
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_73834647
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 02:17 schreef skattebaut het volgende:
En je gelooft het misschien niet, maar ze hebben een hele mooie dochter van een jaar of 18...
Toen ik er afgelopen week was om het werk te bekijken kwam ze opeens koffie brengen en keek me heel vluchtig aan met een blik van: jou lust ik wel, ik ben niet bang voor jou.
Test haar gewilligheid ook even. Kijken of jouw interpretatie van haar signalen ook dít keer weer right on the money zijn.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_73838473
Sjonge jonge. Jij laat je gewoon leiden door je lul en ben gewoon beledigd als vrouwen er niet op ingaan.
In alle post is het de schuld van de vrouw en niet van jezelf.
Als ik de post zo lees valt het me nog mee dat je geen ros voor je hersenens hebt gehad.
Knoop een ding in je hoofd dat jij zin hebt wil niet zeggen dat een ander dat heeft. Je komt heel erg creepy over.
pi_73838869
Tja je heb natuurlijk grenzen maar de trend is dat vrouwen steeds verder mogen gaan om die grenzen te stellen en de meeste mannen nog zo dom zijn om het voor die dames op te nemen ook. Ik kwam in verleden op een plek daar zaten 2 vrouwen een vent van 30 helemaal gek te maken, ze zeiden met ze 2e dat ze door hem geneukt wilden worden, maar die gast die durfte niet, maar werdt er wel elke dag mee geplaagd door de dames. Die gast was superlelijk en die dames superknap, maar het is niet normaal als je zo met mensen omgaat.
UITGESCHREVEN
pi_73841525
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 00:55 schreef skattebaut het volgende:
Te gretig....

quote:
Op maandag 19 oktober 2009 01:50 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Nee, ze sprongen het water in om een roestvrijstalen stang langs de rand van het bad te poesten.
waar ik zat, voor mijn neus kwamen ze via het trapje het water uit.
Ik ga dan niet de andere kant uit kijken.
(maar het zag er wel mooi uit moet ik bekennen)
Stop de volgende keer met kwijlen voordat je zo iets zegt. Dat werkt beter.

quote:
Op maandag 19 oktober 2009 02:17 schreef skattebaut het volgende:
Morgen moet ik weer werken bij een klant.

Oh hell... Je weet echt niet het verschil tussen flirten en geil zijn. Ze flirtte. Ze wil je niet bespringen.

Je komt nogal over als een onbeholpen lompe boer die voornamelijk met zijn geslachtsdeel denkt i.p.v met de schamele hersencellen.

Ik snap het spel ook niet altijd nee, maar jij spant de kroon. 1 "geile" blik van de dochter des huizes doen je hormonen direct op hol slaan. Zoals eerder gezegd: tel eerst tot 10 voordat je wat zegt.
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_73841672
TS; het is miss een schok voor je, maar niet iedere vrouw die er sexy bijloopt (zelfs als het onbedoeld is zoals de badjuffies), of een vrouw die flirt willen niet meteen op dat moment zwaar uitgewoond worden. En dus ook niet altijd meteen aangeraakt/bestast/kwijlend aangekeken worden.
pi_73842407
TS ik ben vroeger ook klusjesman geweest en het helpt als je onverwachte bewegingen maakt, daar worden vrouwen wild van zoals extra overdreven zitten of je handen duidelijk ergens plaatsen. Of als je een map heb ineens dichtslaan. Wat ook nog wel eens helpt, net doen of je iets niet kan vinden en er dan samen naar op zoek gaan en op eens heb je het gevonden!
UITGESCHREVEN
  maandag 19 oktober 2009 @ 14:44:32 #72
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_73844406
Zwembad-vrouwen.
Kan gebeuren. Niks van aantrekken. Die vrouwen kicken op aandacht van mannen en erover klagen is een manier om die kick te vergroten.

Vrouwelijke serveerster.
Je werd te snel fysiek, alhoewel zij in feite begon. Je pakte haar toch niet in de buurt van haar billen of borsten ofzo?

Dat verhaal met die vriendin thuis.
Ik denk dat je al in de friendszone zat en pas toesloeg nadat je kans al verkeken was.
Jesus hates you.
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 14:52:47 #73
236264 crew  capricia
pi_73844707
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 13:37 schreef Loveless85 het volgende:
TS; het is miss een schok voor je, maar niet iedere vrouw die er sexy bijloopt (zelfs als het onbedoeld is zoals de badjuffies), of een vrouw die flirt willen niet meteen op dat moment zwaar uitgewoond worden. En dus ook niet altijd meteen aangeraakt/bestast/kwijlend aangekeken worden.
Jamaar ze liep zelf met een kort rokje buiten in het donker rond, dan vraagt ze er toch om?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73844783
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Jamaar ze liep zelf met een kort rokje buiten in het donker rond, dan vraagt ze er toch om?
Precies, korte rokjes betekent dat ze de piemel willen
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 14:59:39 #75
236264 crew  capricia
pi_73844951
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, korte rokjes betekent dat ze de piemel willen
Ze wil dan ook niet praten, maar meteen tegen de muur aan gezet worden, toch?
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_73845002
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Juist, slipje uit en gááááán
pi_73845022
Licht autistisch kom je wel op mij over.
pi_73845481
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 00:25 schreef skattebaut het volgende:

Oh ja, en laatst was ik in een zwembad waar er voor mijn neus 2 meiden met kleren en al in het water sprongen (2 badjuffrouwen)
Toen ze er weer uit kwamen leek het wel een miss wet t-shirt verkiezing, en beiden waren niet onderbedeeld, een behoorlijk geile aanblik.
Voor de grap zei ik tegen hun beide: O nice! een miss wet t-shirt verkiezing!
Je kijkt teveel porno.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:35:12 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_73846203
quote:
Op zondag 18 oktober 2009 15:22 schreef Loodje het volgende:
Moraalridder...
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:43:02 #80
195140 skattebaut
pi_73846520
Ik krijg het persoonlijk niet voor elkaar om, wanneer ik een partner thuis heb zitten, deze te gaan bedriegen door effe met een ander een wip te maken.
Weet niet waarom dat ook steeds geopperd wordt? ik was toen vrijgezel.
En ook nee, ik heb de dames in het zwembad niet aan staan kwijlen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:43:55 #81
195140 skattebaut
pi_73846553
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je kijkt teveel porno.
Not, porn is saai.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:45:30 #82
195140 skattebaut
pi_73846609
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:01 schreef Scorpie het volgende:
Licht autistisch kom je wel op mij over.
Als je meteen effe erbij vermeld waarop je deze uitspraak baseerde, dan voegt het ook nog wat toe.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:47:34 #83
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73846669
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:15 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Je kijkt teveel porno.
ik ben blijkbaar niet de enige met deze conclusie..
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:47:44 #84
195140 skattebaut
pi_73846677
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Juist, slipje uit en gááááán
Gek, ik knap juist weer af op vrouwen die zich hoerig kleden.
Korte rokjes, pantermotiefjes etc, dat associeer ik met woonwagenkamp.

Hou meer van deugdelijk.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:48:48 #85
195140 skattebaut
pi_73846716
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

ik ben blijkbaar niet de enige met deze conclusie..
Goed dan, voor we uit gaan mag je ook nog effe mijn huis doorzoeken op porno.
Blijf je toch echt zoeken hoor.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:50:17 #86
195140 skattebaut
pi_73846785
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:59 schreef capricia het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk gaat loop ik echt weg.
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:50:26 #87
253769 Good.vs.Evil
Hope I ruin your day!
pi_73846793
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:48 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Goed dan, voor we uit gaan mag je ook nog effe mijn huis doorzoeken op porno.
Blijf je toch echt zoeken hoor.
dude.. voor mij blijft niks verborgen..
ik kom overal achter

en toch.. ik zou echt jouw vriendin niet willen zijn, damn.. zou je vent zich alleen maar bezig houden met chickies en hoe hij deze het beste kan versieren.. dat lijkt mij alsof je een relatie hebt die op barsten staat..
  maandag 19 oktober 2009 @ 15:52:01 #88
195140 skattebaut
pi_73846841
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:52 schreef capricia het volgende:

[..]

Euh, krijg ik dadelijk het stempel verkrachter/aanrander?
pi_73846873
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:50 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Als het zo makkelijk gaat loop ik echt weg.
Wat wil je nou, als ze niet direct op je zeer voortvarende aanpak ingaan is 't niet goed, maar als ze zich zo aanbieden ook niet
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:03:27 #90
195140 skattebaut
pi_73847270
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:

[..]

dude.. voor mij blijft niks verborgen..
ik kom overal achter

en toch.. ik zou echt jouw vriendin niet willen zijn, damn.. zou je vent zich alleen maar bezig houden met chickies en hoe hij deze het beste kan versieren.. dat lijkt mij alsof je een relatie hebt die op barsten staat..
Euhm helemaal niet.
Ik ben nog nooit vreemd gegaan en was ik ook niet van plan.
Mijn relatie zit momenteel goed en wou ik graag zo houden.
(ga dus ook zeker geen 18 jarige meisjes na jagen)

Bovendien ben ik niet de hele dag met chickies proberen te prikken bezig.
Ik ben het merendeel van de tijd aan het werk, heb wel wat beters te doen.

Als ik echter een tijdje vrijgezel ben en er gaat ergens een voor mij aantrekkelijke vrouw tegen me aan lopen geilen/flirten/ you name it etc, dan is het in mijn lichaam iig zo dat er op dat moment toch wel wat extra hormonen worden aangemaakt.
Dat die hormonen je stimuleren om wat concreter te worden daar kan ik (wil ik) dan weinig aan doen.
Een lichaam is nu eenmaal behoorlijk hormonaal-gestuurd.
Kijk eens naar vrouwen zelf, een kleine wisseling in de hormoonhuishouding eens per maand, en ze veranderen zonder het zichzelf vaak bewust te zijn zowat in vuurspuwende draken.
Dat moet allemaal maar kunnen.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:04:35 #91
195140 skattebaut
pi_73847308
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:52 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Wat wil je nou, als ze niet direct op je zeer voortvarende aanpak ingaan is 't niet goed, maar als ze zich zo aanbieden ook niet
Euhm een tussenweg is er ook nog op dit vlak meestal....?
  Moderator maandag 19 oktober 2009 @ 16:06:00 #92
236264 crew  capricia
pi_73847358
Maar je hebt ons nog steeds niet verteld hoe die vrouwen jou dan aanraakten.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:19:25 #93
195140 skattebaut
pi_73847817
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 14:44 schreef Hondenbrokken het volgende:
Zwembad-vrouwen.
Kan gebeuren. Niks van aantrekken. Die vrouwen kicken op aandacht van mannen en erover klagen is een manier om die kick te vergroten.

Je staat behoorlijk voor schut op zo'n moment en achteraf zit je daar thuis ook nog wel een week flink over te malen of het allemaal nu echt zo erg en nodig was en zo.
Wat lulliger is is dat je het naderhand viavia nog eens gevraagd krijgt wat er nu allemaal aan de hand was.
Soort waar rook is is vuur verhaal.
Dat wat die meiden deden was naar mijn idee echt asociaal en zelfs best gevaarlijk.
Als ze gewoon iets tegen mij gezegd hadden van: kun je het zien? of kijk voor je (in dit geval naast je)
Dan had ik daar nog vrede mee gehad. Maar dit ging wel erg ver.
Dacht effe dat de sharia was ingevoerd in dat zwembad...
Eerlijk gezegd was ik op dat moment zelfs bereid die zwembaddirecteur een paar rake klapjes te verkopen.

Vrouwelijke serveerster.
Je werd te snel fysiek, alhoewel zij in feite begon. Je pakte haar toch niet in de buurt van haar billen of borsten ofzo?

Ik deed bij haar exact het zelfde als dat ze bij mij deed, nl een arm om me heen slaan en laten rusten ter hoogte heup/kont. dat deed ik op precies dezelfde plek.
Ik was toen eigenlijk ook verrast over haar actie want was helemaal met me werk bezig.
Ik deed impulsief meteen hetzelfde wat ze bij mij deed, en waarom ook niet?
We lopen immers niet voor niets met 6 miljard op deze aardbol rond....

Dat verhaal met die vriendin thuis.
Ik denk dat je al in de friendszone zat en pas toesloeg nadat je kans al verkeken was.
Dat was geen vriendin, maar een klant.
Dat hele gedoe heeft een week geduurd, toen had ik wel zoiets van als ik niks probeer dan wordt het nooit wat.
Van kans verkeken kan ik niet echt spreken.

Voor mijn idee nog steeds stralen vrouwen soms de verkeerde signalen uit.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:20:57 #94
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73847873
Je hebt nu een leuke relatie. Dan is het toch helemaal geen issue meer of je goed kunt peilen of een vrouw (je eigen vriendin uitgezonderd) iets van je wil of niet?

Volgens mij kick je erop om hier die semi-geile belevenissen te vertellen.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:21:47 #95
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_73847908
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:19 schreef skattebaut het volgende:

Voor mijn idee stralen vrouwen soms de verkeerde signalen uit.
Volgens mij kun je signalen gewoon niet lezen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:27:25 #96
195140 skattebaut
pi_73848151
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:20 schreef Lienekien het volgende:
Je hebt nu een leuke relatie. Dan is het toch helemaal geen issue meer of je goed kunt peilen of een vrouw (je eigen vriendin uitgezonderd) iets van je wil of niet?

Volgens mij kick je erop om hier die semi-geile belevenissen te vertellen.
Nee, kick ik niet op, maar denk daar wel nog soms en met schrik aan terug.
Blijft op e.o.a. manier dan toich knagen over wat ik fout heb geïnterpreteerd.

Kan je vertellen dat dit zeker niet geil is. (althans voor mij niet)

Wil wel eens graag weten of vrouwen zich volledig bewust zijn van hun body language?

En dit hele gebeuren heeft ook niks met mijn relatie op dit moment vandoen.
Ik vind het gewoon frappant dat ik me op best korte termijn 2 keer vergis en ook nog die shit in het zwembad erbij had.
Dat was effe teveel van het goede.
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:30:11 #97
195140 skattebaut
pi_73848253
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:21 schreef Copycat het volgende:

[..]

Volgens mij kun je signalen gewoon niet lezen.
Jawel, meestal wel, ze moeten wel duidelijk zijn om te begrijpen.
En dat zijn ze helaas niet altijd.
pi_73848254
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 15:45 schreef skattebaut het volgende:

[..]

Als je meteen effe erbij vermeld waarop je deze uitspraak baseerde, dan voegt het ook nog wat toe.

Je interactie en voornamelijk je reactie op sociale voorkomens.
pi_73848264
Vrouwen gaan pas interesse tonen als 2 of meer zintuigen geprikkeld zijn. Als je er dus alleen goed uitziet dan doen ze niks, als je ze alleen aanraakt ook niet het moet altijd een combo zijn van 2 of meer zintuigen.
UITGESCHREVEN
pi_73848399
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:06 schreef capricia het volgende:
Maar je hebt ons nog steeds niet verteld hoe die vrouwen jou dan aanraakten.
Dat dus. Wss gewoon een vriendelijk schouderklopje of een vriendschappelijke hand of arm om iemand heen.
En als hij ze dan meteen tussen de beentjes, bij de billen grijpt óf een opmerking maakt over borsten in een nat t-shirt kan ik me enigszins voorstellen dat ze geirriteerd raken
  maandag 19 oktober 2009 @ 16:35:43 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_73848444
quote:
Op maandag 19 oktober 2009 16:30 schreef picardmike het volgende:
Vrouwen gaan pas interesse tonen als 2 of meer zintuigen geprikkeld zijn. Als je er dus alleen goed uitziet dan doen ze niks, als je ze alleen aanraakt ook niet het moet altijd een combo zijn van 2 of meer zintuigen.
Waarom is dat zo?
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')