quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bedoel echt een filmpje.. Niet die reclame balk onder aan het filmpje..
Het zou echt verboden moeten wordenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:22 schreef L.no het volgende:
Ik heb het een keer meegemaakt een tijdje geleden. Er waren ook nog veel klaagtopics erover.
Gebesteld nog welquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kaarten gebesteld over drie weken in huis.
Wat voor kaarten?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
kaarten besteld, over drie weken in huis.
Google Translate had die niet.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:38 schreef jna het volgende:
[..]
ja zo'n idee had ik al na teruglezen
En niet eens Surinaams erop zetten![]()
Ik snap ook niet wat er leuk aan zou kunnen zijn, dus ben er nog niet aan begonnen, dat ik hyves heb, is al erg genoeg.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:44 schreef DjRex89 het volgende:
Ik zit sinds lange tijd weer eens op twitter omdat ik nog steeds niet begrijp wat er leuk/handig aan is. Kan niet zeggen dat ik er nu opeens anders over denk
Naja van dingen als Hyves en Facebook zie ik het nut nog wel in, maar Twitter?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik snap ook niet wat er leuk aan zou kunnen zijn, dus ben er nog niet aan begonnen, dat ik hyves heb, is al erg genoeg.
Twitter is voor mensen met een kansloos leven die dat willen delen met de rest van de wereld.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:47 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Naja van dingen als Hyves en Facebook zie ik het nut nog wel in, maar Twitter?
Zal Paula leuk vindenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Twitter is voor mensen met een kansloos leven die dat willen delen met de rest van de wereld.
1ste hit op google geeft al 350 talenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Google Translate had die niet.
zoveel zitten er niet Google Translate.quote:
quote:
350 talen met vertaling van vrolijk kerstfeestquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
zoveel zitten er niet Google Translate.
OhhhhhHHHhhHH schok gaat door de sc....quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Gebruikt zij Twitter?
![]()
Dat meen je niet toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |