quote:
ik ook.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:21 schreef L.no het volgende:
[..]
Ik ben enorm onorigineel met zulke dingen.
Bij ons op het werk is het traditie dat we alle collega's een kerstkaart geven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:22 schreef DjRex89 het volgende:
Ik vind kerstkaarten opzich ook een beetje overrated..
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bij ons op het werk is het traditie dat we alle collega's een kerstkaart geven.![]()
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop niet dat ze dat bij mij op mn werk ook verwachten
Miss krijg ik wel een kerstpakketquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:25 schreef L.no het volgende:
Echt ppf.. gewoon merry christmas and a happy new year..
en dat in veel verschillende talen
quote:Hier had uw tekst kunnen staan
Wiens Afrikaans?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]goed idee
![]()
Het Nederlands staat al aan de voorkant. Dus Duits, Engels, Frans, Spaans, Chineesjouw Afrikaans
Daar kom jij toch oorspronkelijk vandaan? Of minimaal één van je ouders?quote:
Misschien een van de voorouders ofzo.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar kom jij toch oorspronkelijk vandaan? Of minimaal één van je ouders?![]()
Of maak ik nu een crusiale (Ik weet niet meer hoe je dat schrijft
) fout?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:39 schreef L.no het volgende:
[..]
Misschien een van de voorouders ofzo.
Ze zijn allebei Antiliaans.
hoe weet je of het klopt?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Google Translate is echt makkelijk.
Letter kopen?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
De A en aans had ik goed.![]()
Dat is een aanname. Alsof mijn collega's zulke talenknobbels hebben.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef L.no het volgende:
[..]
hoe weet je of het klopt?
je hebt ook sites die speciaal een lijst hebben hoe iets in iedere taal heet
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
De A en aans had ik goed.![]()
"Er staat een witte Volvo geparkeerd zonder parkeerlicht aan, mag dat?"quote:
uhm... nee, witte Volvo's mogen nooit geparkeerd worden?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"Er staat een witte Volvo geparkeerd zonder parkeerlicht aan, mag dat?"
Dat weet je nooit zeker. Er zijn altijd mierenneukers tussen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een aanname. Alsof mijn collega's zulke talenknobbels hebben.
Japans, Papiaments, Marrokkaans.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik heb nu Engels, Duits, Fins, Frans, Russisch, Iers en Spaans. Welke moeten er nog bij? Ik heb nog ruimte genoeg.
Dan stuur ik ze door naar Google.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat weet je nooit zeker. Er zijn altijd mierenneukers tussen.
"hey, dat klopt niet man. [ afbeelding ]"
quote:
Het is donker als ik naar mijn werk ga en het is donker als ik weer naar huis ga.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:51 schreef DjRex89 het volgende:
Ik kan maar niet wennen aan dat vroeg donker worden
Moest gisteren en vandaag al in het donker naar huis rijden. Ben nu voor mn gevoel ook al super moe
Dat krijg ik dadelijk ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het is donker als ik naar mijn werk ga en het is donker als ik weer naar huis ga.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds wanneer is er reclame voor je een YouTube filmpje kan afspelen?
Wat maandjes denk ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:13 schreef DjRex89 het volgende:
Sinds wanneer is er reclame voor je een YouTube filmpje kan afspelen?
Ik net dusquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit meegemaakt.
Ik bedoel echt een filmpje.. Niet die reclame balk onder aan het filmpje..quote:
quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 21:19 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Ik bedoel echt een filmpje.. Niet die reclame balk onder aan het filmpje..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |