en de rest vd praatjes ook weer geweldig! ik heb een hele erge: t weekend waren we bij mijn ouders, milou was werkelijk waar strontvervelend. gaf haar een petsje op haar billen, zegt haar neefje van 6 jaar: oh! dat kan mijn mama harder
 en de rest vd praatjes ook weer geweldig! ik heb een hele erge: t weekend waren we bij mijn ouders, milou was werkelijk waar strontvervelend. gaf haar een petsje op haar billen, zegt haar neefje van 6 jaar: oh! dat kan mijn mama harder  

quote:Op maandag 30 november 2009 18:33 schreef SeaOfLove het volgende:
truien de rest vd praatjes ook weer geweldig! ik heb een hele erge: t weekend waren we bij mijn ouders, milou was werkelijk waar strontvervelend. gaf haar een petsje op haar billen, zegt haar neefje van 6 jaar: oh! dat kan mijn mama harder

Nee joh
 Nee joh   Zo 0
 Zo 0   

. Dat neefje van SeaOfLove
 . Dat neefje van SeaOfLove  .
 .Niet echt een kinderpraatje maar moest er aan denken toen ik "kortemonnee" las, mijn opa had het altijd over zijn "portemetniks"quote:Op dinsdag 1 december 2009 18:38 schreef _evenstar_ het volgende:sasha
Hier heetf arwen een kortemonnee ipv een portemonnee..

Inderdaadquote:Op dinsdag 1 december 2009 18:52 schreef _evenstar_ het volgende:
je ergen is het best logisch, zo''n portemonnee heeft toch altijd chronische tekorten
 , Arwen is gelukkig nog positief met dr kortemonnee. Dat is beter dan een portemetniks
 , Arwen is gelukkig nog positief met dr kortemonnee. Dat is beter dan een portemetniks  .
 .

en BE ws was t idd knoeit haha. Milou kwam vanochtend gezellig bij mij in bed met haar tekenbord. ik had wat moeite met opstaan
 en BE ws was t idd knoeit haha. Milou kwam vanochtend gezellig bij mij in bed met haar tekenbord. ik had wat moeite met opstaan  mammie ik wil brood! ik: jajaja ik ga zo maken... milou: met filet?! ik: is goed lieverd, met filet americain. milou: joepie! dat is koel mammie
 mammie ik wil brood! ik: jajaja ik ga zo maken... milou: met filet?! ik: is goed lieverd, met filet americain. milou: joepie! dat is koel mammie  ikke schrijven jah! en schrijft ze op haar tekenbord VIELEE
 ikke schrijven jah! en schrijft ze op haar tekenbord VIELEE  zucht wat wordt ze groot...
 zucht wat wordt ze groot...

Helemaal druk !quote:Op donderdag 3 december 2009 00:28 schreef SeaOfLove het volgende:
milou maakt me net wakker: mammie! mammie! jij niette slapen he! Ik: ben nu wel wakker.... Milou: oké piemel dat is koel! beer is ziek, die moet naar eigen bed! Ik: oh en waar is beer zijn bed dan? Milou: nou daar naast bed onder de grond mammie!

, keihard zingen, want morgen moeten ze wel komen !
 , keihard zingen, want morgen moeten ze wel komen ! 

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.

Wát een lieverd!!!
 Wát een lieverd!!!    

Ik ben wel benieuwd welke praatjes we allemaal kunnen verwachten in de toekomst. Dit is echt een van de leukste topics
 Ik ben wel benieuwd welke praatjes we allemaal kunnen verwachten in de toekomst. Dit is echt een van de leukste topics  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |