quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:25 schreef trui het volgende:
die van ons had ook een mooie verspreking vanavond, ze had een nieuw Sint Maarten liedje geleerd op school en begon dat uit volle borst als volgt te zingen: "Sint Martinus PisKop!"
(dat moest dus zijn: bisschop)
quote:Op woensdag 11 november 2009 20:56 schreef SeaOfLove het volgende:
geweldig weer al die praatjesallemaal even geweldig! milou is sinds een jaar echt brutaal, regelmatig in supermarkt als iemand haar in de weg staat: ga eens aan de kant joh! apenkop!
quote:Op donderdag 12 november 2009 00:44 schreef Luchtbel het volgende:
'Mam, ik bedoelde dat boek over die ene eend. Je weet wel Alfred Jodonaldus Kwak.'
Ja die éne eend
quote:Op zaterdag 7 november 2009 18:09 schreef Lois het volgende:
In de categorie mogelijk gênante momenten;
we zitten in de zaal bij K3 en er komt een mevrouw met hoofddoek voorbij. Ik zie Iris al bedenkelijk kijken en voor ik het voor kan zijn zegt ze vrij hard: heeft die mevrouw lelijk haar ofzo omdat ze er een doekje op doet?
Kleine uitleg gegeven over de islam, tot groot leedvermaak van aangrenzende ouders en Iris begreep het.
Snap je het nu Iris?
Ja! Die mevrouw heeft een geloof, en misschien ook wel lelijk haar!
hihi, herkenbaar!quote:Op donderdag 12 november 2009 19:26 schreef snoopy het volgende:
Lis was met een item uit haar keukentje aan het spelen en er viel een onderdeel op de vloer.
Verontwaardigd: 'Ja, wat nou weer?'
Whahaha! Lig in een deuk hier. Dit verdient een award hoor.quote:Op dinsdag 10 november 2009 22:25 schreef trui het volgende:
die van ons had ook een mooie verspreking vanavond, ze had een nieuw Sint Maarten liedje geleerd op school en begon dat uit volle borst als volgt te zingen: "Sint Martinus PisKop!"
(dat moest dus zijn: bisschop)
Of: Jullie kwommen mij gisteren halen he?quote:Op zondag 15 november 2009 08:51 schreef PM-girl het volgende:
Kapitein, hilarisch die twee van jou!
Zo leuk hoe peuter probeert werkwoordvervoegingen en verleden tijd in probeert te voegen in zijn taal.
Dan krijg je dingen als: ik heb een cadeau kroog
Ja, zo leuk!quote:Op zondag 15 november 2009 08:58 schreef Fuente het volgende:
[..]
Of: Jullie kwommen mij gisteren halen he?
Die fase duurt hier al mijn hele levenquote:Op zaterdag 14 november 2009 22:55 schreef Lois het volgende:
Hahaha Ireth ik herken het helemaal![]()
Eva wil alleen nog nieuwe dingen aan, geen oude kleren (leuke fase)
Hier Eva, je mickey pyama.
Is ie nieuw?
Nee dat is je lekkere pyama, vind je lekker zitten.
Nee, is niet nieuw.
Eva, trek je pyama nou aan!
Nee
Is nieuwe Mickey pyama Eef.
Oke *aankleed*
quote:Op maandag 16 november 2009 20:09 schreef snoopy het volgende:
Au en oh![]()
Morris en Lis spelen doktertje.
Lis: 'Ik heb keelpijn! In mijn oor!'
Au en Oh was hier vroeger Wauw en Wofquote:Op maandag 16 november 2009 16:35 schreef Memmel het volgende:
In het kader van liedjes, heeft Anna er ook nog een. Bob de Bouwer is bij haar standaard Bob de Maker.
Als in: Boooob de Maaaker, kunne kunne maaa-keee! En dan gilt ze zelf al: harderrrr! Booooob de Maaaaker, kunne kunne maaa-keee. Au en Oh!!
quote:Op maandag 16 november 2009 20:52 schreef Lois het volgende:
Wat een lief liedjewat knap zeg!!
Hier huppelt het paardje zijn bek op en neer
quote:Op vrijdag 13 november 2009 11:12 schreef Ireth het volgende:
"Mama wat eten we??"
"Spinazie.."
"Dat lust ik nie!!!" *hongerstaking*
"Mama wat eten we??"
"Groene blaadjes stampot!"
"Lus ik dat?"
"Moet je het even proeven..."
"Hhmm! Lekker!!!" *bord leeg*
"Mama wat eten we??"
"Zuurkool...."
"Dat lust ik nie!!!" *hongerstaking*
"Mama wat eten we??"
"Gele sliertjes stampot!"
"Lus ik dat?"
"Moet je het even proeven..."
"Hhmm! Lekker!!!" *bord leeg*
De vreedzame school is een methode voor in de klas. En geen tussenschoolse opvang. Wellicht is er wel een die zo heet. Maar ik ken het niet anders dan een methode.quote:Op zondag 15 november 2009 17:30 schreef CarOnline het volgende:
Mijn neefje van net 4:
Ik ga naar de vreedzame school![]()
- Wat is dat dan, de vreedzame school?
Neefje: De overblijf![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |