amber is 4 en drinkt vaak voor he slapen gaan en als ze 's ochtends uit bed komt nog een flesje warme melk...quote:Op woensdag 2 december 2009 11:03 schreef Ticootje het volgende:
Jen is bijna 2 en wilt sinds de zomervakantie voor het slapen gaan opeens een flesje warme melk..
Ohquote:Op woensdag 2 december 2009 11:05 schreef Vicky het volgende:
[..]
amber is 4 en drinkt vaak voor he slapen gaan en als ze 's ochtends uit bed komt nog een flesje warme melk...![]()
Ik denk dat het prima is dan. Hij hoeft geen honger te hebben toch?quote:Op donderdag 3 december 2009 13:31 schreef _Bar_ het volgende:
vraagje;
Kan het kwaad dat ik tussendoor Roy bv geef?
Hij krijgt smorgen een fles van 200 cc
smiddags een fles van 200 cc
dan een bv
En als hij tussendoor nog honger heeft bij papa ook nog een flesje van 200
en voor het slapengaan weer bv
Geef ik nu veel te veel ook omdat Roy tussendoor als hij honger en of troost nodig heeft ook nog gewoon bv krijgt.
Zit beetje te dubben van de hoeveelheid.
Geef ik minder dan krijg ik protest van roy.
Hoe bedoel je hij krijgt het niet weg? Dat hij gaat kokken? Of dat hij het niet door het gaatje krijgt gezogen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 13:52 schreef _Bar_ het volgende:
kom ik weer hoor;
ik heb hier medicatie liggen wat opgelost moet worden in zijn voeding.
geen probleem.
alleen het word dik echt dik (boeren joghurt dikte) en dat krijgt hij niet weg.
we houden gewoon zijn 200 cc aan dus 180 water.
mag ik gewoon zonder problemen meer water pakken?
of er serieus pap vn maken en dan met lepel geven?
standje 3 is wel makkelijk als je haast hebt, ben ik in 5 minuten klaar ipv 15 minutenquote:Op dinsdag 8 december 2009 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
Volgens mij doe je dat alleen als het bijv. heel lang gaat duren. Dat je het wat makkelijker maakt als de flessen groter worden, maar als het goed gaat dan hoef je volgens mij niks te veranderen.
Waarom geef je 10 cc water per fles meer?quote:Op dinsdag 8 december 2009 14:35 schreef Brighteyes het volgende:
Wij geven Oscar standaard 10cc water per fles meer, maar heel veel meer dan dat zou ik niet zomaar doen.
Oscar verzuipt in de 3-standen speen met gewoon normale voeding. Dat gaat nog veel te hard voor hem.quote:Op woensdag 9 december 2009 10:30 schreef willempjewever het volgende:
[..]
standje 3 is wel makkelijk als je haast hebt, ben ik in 5 minuten klaar ipv 15 minuten
Omdat hij al vanaf het begin af aan een beetje moeilijk poept en met net wat meer water gaat het net wat makkelijker.quote:Waarom geef je 10 cc water per fles meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |