Ik woon antikraak in Bloemendaal. Ik kraak dus niet. De woning waar ik in woon kan niet verkocht worden. Vorige dame die daar in woonde heeft het na de oorlog gekocht voor 20.000 gulden of zoiets. Heeft er tot haar dood in gewoond. Moet nu 600 k opbrengen. Zit geen centrale verwarming in. Enkel glas. geen badkamer. etc etc. Dus mocht je begunstigt zijn met 600k dan moet je er nog minstens 100k in stoppen om de woning te moderniseren. Deze woningen raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Maar zakken in de prijs ho maar!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:03 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Maar je kraakt toch zelf in Bloemendaal? Mooie plaats heb je uitgezocht, goed toeven daar.
Eindelijk kom de aap uit de krakersmouw. Er zijn wel woningen, alleen zijn ze te beroerd om naar hun stand te leven.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een flat wonen terwijl een prima huis al meer dan een jaar gewoon leegtaat omdat de eigenaar te lam is om het te verkopen? Dan verkoopt hij het maar met verlies. Risicos nemen dat hoort bij ondernemen.
En dan verhullen ze onder het mom 'idealisme'quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Eindelijk kom de aap uit de krakersmouw. Er zijn wel woningen, alleen zijn ze te beroerd om naar hun stand te leven.
Net een stel christenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:13 schreef Loveless85 het volgende:
Nog 300 posts![]()
Alles is wel gezegd toch.
Krakers zijn vies, maar er zijn nog wat onwetenden die schijnbaar nog in het sprookje geloven dat ze nobel bezig zijn en het echt nodig is om maatschappij van leegstand en grote boze huisbazen te redden
Inderdaad. Stel dat het onmogelijk zou zijn om een redelijke woning te betrekken met een laag inkomen gaat jou argument op. Maar dat is niet zo. Al zouden alle woningen op een vrije markt komen waar het echte vraag en aanbod de prijs zouden bepalen zal de prijs zeer zeker zakken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:10 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Eindelijk kom de aap uit de krakersmouw. Er zijn wel woningen, alleen zijn ze te beroerd om naar hun stand te leven.
Als er veel vraag is naar woningen met een lage prijs gaat die prijs juist stijgen, dat heet marktwerkingquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:16 schreef Sattyagraha het volgende:
[..]
Inderdaad. Stel dat het onmogelijk zou zijn om een redelijke woning te betrekken met een laag inkomen gaat jou argument op. Maar dat is niet zo. Al zouden alle woningen op een vrije markt komen waar het echte vraag en aanbod de prijs zouden bepalen zal de prijs zeer zeker zakken.
Hoop niet dat dit gaat gebeuren voor de kersverse woningbezitters..
Lees dan vooral deel 1 ookquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:55 schreef NielsTriple het volgende:
Oeh, rellen met langharig, werkschuw, krusty-de-kraker tuig.
Even een bescheiden TVP.
Aldus de krakers zelf. Normale mensen weten dat dit natuurlijk dikke bullshit is. Maar ja,..krakers he, die vinden zichzelf fantastisch terwijl de rest van de mensen ze het liefst ziet verdwijnen.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Krakers zijn het geweten van de woningmarkt. Zonder krakers waren alle huizen nu onbetaalbaar en onbewoond.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Krakers zijn het geweten van de woningmarkt. Zonder krakers waren alle huizen nu onbetaalbaar en onbewoond.
Zie hier, de ontmaskering van een vieze communist, die onder het mom van kraken probeert het communistische gedachtegoed in leven te houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:51 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik ga toch niet in een flat wonen terwijl een prima huis al meer dan een jaar gewoon leegstaat omdat de eigenaar te lam is om het te verkopen? Dan verkoopt hij het maar met verlies. Risicos nemen dat hoort bij ondernemen.
quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 09:19 schreef zovty het volgende:
Wat hebben 'we' dan nog nooit gezien?quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef fs180 het volgende:
Altijd leuk mensen die oordeel vellen over iets wat ze nog nooit gezien hebben.
Ze zien er in ieder geval wel hetzelfde uit met die vodden, de rest van de vergelijking slaat nergens opquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef zovty het volgende:
De rechtse rakkers denken alleen maar aan hun eigen soort, en meer meer meer.
Krakers zijn moderne robin hoods.
mensen die bier drinken dienen direct de gaskamer in te gaan, ALLEMAALquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef onderscheid het volgende:
Krakers hebben geen recht in deze samenleving. stemrecht afpakken bij dat tuig. vee is nog meer waard.
Liefst uitzetten naar afrika dat tuig.
Hier sluit ik me bij aan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:10 schreef onderscheid het volgende:
Krakers hebben geen recht in deze samenleving. stemrecht afpakken bij dat tuig. vee is nog meer waard.
Liefst uitzetten naar afrika dat tuig.
Ze stelen van de rijken en geven aan... zichzelfquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 13:18 schreef zovty het volgende:
De rechtse rakkers denken alleen maar aan hun eigen soort, en meer meer meer.
Krakers zijn moderne robin hoods.
We hebben het gezien en we hebben je posts gelezen. In dit geval zijn veel aannamens gewoon waarquote:Op vrijdag 30 oktober 2009 11:13 schreef fs180 het volgende:
Altijd leuk mensen die oordeel vellen over iets wat ze nog nooit gezien hebben.
kick om te trollen en omdat je je verveelt hoeft niet van mij, alles is wel besproken nuquote:Op maandag 2 november 2009 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
zonde dat Amsterdam het nog wil gedogen. Wat mij betreft gaat al dat tuig linea recta tegen de muur met hun linkse gedoe.
En stemrecht en burgerrechter afpakken van al die faalhazen die het goedpraten en die lui zien als 'beschermers van de vastgoedmarkt'![]()
Debieltjes mogen ook niet stemmen, dus mensen die schijnbaar zulke beperkte hersencapaciteit hebben dan ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |