nietus, gij zijt het kwaad zelve.... uit den ondersten laagen van den Hel bent u naar boven geklommen om onsche ziel te vergiftigen met het kwaad!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met beeldspraak en waarom ben ik nu de vuige schobbejak?Ben nog steeds lief hoor.
Ik overtuig je wel op het feestje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
\quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
nietus, gij zijt het kwaad zelve.... uit den ondersten laagen van den Hel bent u naar boven geklommen om onsche ziel te vergiftigen met het kwaad!
ofzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
nietus, gij zijt het kwaad zelve.... uit den ondersten laagen van den Hel bent u naar boven geklommen om onsche ziel te vergiftigen met het kwaad!
ofzo
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik overtuig je wel op het feestje. [ afbeelding ]Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disney materiaal
ik was toch best welbespraakt gister of nie![]()
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
En nu is het te laat. Je hebt mijn posts gelezen en hebt er op gereageerd. Het proces is gestart en onomkeerbaar.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
ofzo
Disney ja!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:53 schreef purplerose het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd
disney materiaal
ik was toch best welbespraakt gister of nie![]()
Kan je dat nog even vertalen voor me?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En nu is het te laat. Je hebt mijn posts gelezen en hebt er op gereageerd. Het proces is gestart en onomkeerbaar.
"Lasciate ogne speranza, voi ch'intrate."
Dies ook heel blijquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Disney ja!![]()
En welbespraakt zeker. Echter ook best beeldend en suggestief. Hoest met je pocket rocket?
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:56 schreef purplerose het volgende:
[..]
Kan je dat nog even vertalen voor me?
Dantequote:"Laat varen alle hoop, gij die hier binnen treedt"
Dat klinkt bekend en erg spannendquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik word zojuist door een vriend van me op msn aangesproken met:
"Hey stinkende dwergenkut"
omg... waarom visualiseer ik ook gelijk alles
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 18:58 schreef dick_laurent het volgende:
Ik word zojuist door een vriend van me op msn aangesproken met:
"Hey stinkende dwergenkut"
omg... waarom visualiseer ik ook gelijk alles
ciaoquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier, Purplerose! En jij noemt mij een vuige schobbejak?!![]()
En nu moet ik gaan, al genoeg schade aangericht zo geloof ik...![]()
Bis später lieber Mensche
n!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 19:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
![]()
![]()
Hier, Purplerose! En jij noemt mij een vuige schobbejak?!![]()
En nu moet ik gaan, al genoeg schade aangericht zo geloof ik...![]()
Bis später lieber Menschen!
quote:
Voorlopig zitten we ongemakkelijk op msn te praten over nixquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:04 schreef Kwartje7 het volgende:
Nou het gaat weer nergens over, net zo als gisteren. De kids slapen, helaas nog wel wat werk te doen. Maar zal tussendoor wel alles lezen.
Ga zo door, we kunnen beter lachen dan huilen vind je ook niet
Met wie zit jij op msn?quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
Voorlopig zitten we ongemakkelijk op msn te praten over nix
nog niet...quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 20:41 schreef Kwartje7 het volgende:
Mail anders even jullie adressen. Doe ik mee op de MSN
Is er trouwens nog een datum vast gesteld
Me exquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |