Wist niet dat het erfelijk wasquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:48 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Hey FHA![]()
[..]
Mogelijk Ritalin maar de kans is groot. ik heb het zelf een naam gegeven. omdat het de grootste boosdoener LIJKT te zijn. Het loopt namelijk heel erg in onze familie pa en ma hebben het zelfde en mn broer ook . dus de kans dat dat de oorzaak is is 80 % ?.
het is geen zelf benoeming want ik ga er nog voor naar de dokter. het is niet zo dat ik opeens zelf denk dat ik het heb het is eerder dat ik er al eerder denk dat ik ergens last van heb geef het beestje een naampje maar mogelijk is dit een van de oorzaken. mn ouders hebben het beide dus de kans is groot dat ik dat ook heb.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:50 schreef Fha het volgende:
[..]
En door dit soort zelfbenoemingen komt het dus dat ineens iedereen ADHD en ADD heeft. En ritalin ga je niet krijgen hoor als je geen officiële diagnose hebt. Het zou wat zijn zeg. "ja hoi, ik denk dat ik ritalin nodig heb" - o hier heb je een potje veel plezier er mee.
het kan nooit kwaad om jezelf in te lezen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is geen zelf benoeming want ik ga er nog voor naar de dokter. het is niet zo dat ik opeens zelf denk dat ik het heb het is eerder dat ik er al eerder denk dat ik ergens last van heb geef het beestje een naampje maar mogelijk is dit een van de oorzaken. mn ouders hebben het beide dus de kans is groot dat ik dat ook heb.
Nee ik ben ook niet zo van zelf doktoren ja geheel tegenstrijdig met wat ik zelf zeg. maar binnenkort toch maar langs de huisarts.
Zolang je huisarts t niet heeft bevestigd, is het een zelfbenoeming. Iets wat m.i. te vaak gebeurt met deze modeziektes. Is een kind druk? Ach het zal wel ADHD zijn. Is een kind dom? Nee, het heeft dyslexiequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is geen zelf benoeming want ik ga er nog voor naar de dokter. het is niet zo dat ik opeens zelf denk dat ik het heb het is eerder dat ik er al eerder denk dat ik ergens last van heb geef het beestje een naampje maar mogelijk is dit een van de oorzaken. mn ouders hebben het beide dus de kans is groot dat ik dat ook heb.
Nee ik ben ook niet zo van zelf doktoren ja geheel tegenstrijdig met wat ik zelf zeg. maar binnenkort toch maar langs de huisarts.
Je zegt net dat je het zelf heb benoemd dus in welk opzicht is het geen zelfbenoeming dan? Dan nog vind ik dat je daar mee op moet passen, het komt regelmatig voor dat mensen die eenmaal in hun hoofd halen dat ze iets hebben zich vervolgens ook zo gaan gedragen (al dan niet bewust) terwijl er eigenlijk iets heel anders aan de hand is.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:57 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
bij die kleine ligt aan de leeftijd, babypubertijd, peuterpubertijd, kleuterpubertijdquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wist niet dat het erfelijk was
merk wel dat de kleine van mij even hyper als zn moeder is
wie jij of die kleine ?quote:druk druk druk
Inlezen niet neequote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het kan nooit kwaad om jezelf in te lezen.
Of het is gewoon stom en dyslectisch!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Zolang je huisarts t niet heeft bevestigd, is het een zelfbenoeming. Iets wat m.i. te vaak gebeurt met deze modeziektes. Is een kind druk? Ach het zal wel ADHD zijn. Is een kind dom? Nee, het heeft dyslexie.
Natuurlijkk zijn er genoeg mensen die wel zo'n ziekte hebben, maar volgens mij lopen er ook een boel aanstellers tussen.
Er kan geen sprake zijn van dyslectie bij een IQ van lager dan 85. Dus nee dat kan nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Of het is gewoon stom en dyslectisch!vaak genoeg dat dat gebeurt.
Is dat even depressief..quote:
Bij mn broer is het ook gediagnostiseerd en bij mij misschien een iets mildere variant maar als je er hinder van ondervind en bij mij is er niet op getest maar ik merk het wel in mn dagelijkse leven. dan zal er een zekere mate van aanwezig zijn dunk me.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Inlezen niet neeMaar een lijstje pakken en zeggen "goh ja dit heb ik ook dus ik zal wel ADD hebben" is dus niet handig
Op die manier voldoet iedereen wel aan een of meerdere stoornissen.
iets slimmere mensen kunnen ook stom overkomen en dyslectisch zijnquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Er kan geen sprake zijn van dyslectie bij een IQ van lager dan 85. Dus nee dat kan niet
je moet niet jagen maar genieten.quote:
wantquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Er kan geen sprake zijn van dyslectie bij een IQ van lager dan 85. Dus nee dat kan niet
1: ik snap werkelijk de helft van wat jij typt nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Bij mn broer is het ook gediagnostiseerd en bij mij misschien een iets mildere variant maar als je er hinder van ondervind en bij mij is er niet op getest maar ik merk het wel in mn dagelijkse leven. dan zal er een zekere mate van aanwezig zijn dunk me.
Ik snap je punt zelf doktoren is niet handig . en niet aan te raden tot een bepaalde hoogte.
En daarom zijn idioten gelukkigerquote:
Want dan is je IQ te laag om van dyslexie te spreken(het was trouwens onder de 70, foutje). Je kunt toch niet zeggen dat iemand met het verstand van een 4 jarige dyslexie heeft? Dan ben je gewoon verstandelijk beperkt.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
want![]()
dan kan je niet lezen of de testjes werken niet meer?
Je kunt toch ook genieten van het najagen van dromen? Als ik dat niet meer zou doen kun je me net zo goed meteen opvegenquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:09 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet niet jagen maar genieten.
dan is ie opeens minder depressief
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 15:18 schreef Ladylike het volgende:
Godverdomme, leef ik toch gewoon een uur later..
de klok van mn gsm is nog niet goed gezet
Ik al blij dat ik bijna naar huis mocht...
hoe blond kun je zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |