Jip en Janneke bubbelsapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk hoor een kuismadam, scheelt een hoop gedoe als je allebei werkt
Morgen eens even de stad in om een klein cadeautje voor mijn zusje te kopen, had een oa. fles bubbels voor haar verjaardag zaterdag maar ja die mag ze nou niet dus moet even iets anders zoeken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is met een s mijn waarde D_H
Wel opvallend dat je niet weet hoe je kuise schrijft
Ik zou zo graag in juni een paar dagen naar Oerol willen. Maar ik moet golfer nog even overtuigen dat je dan juist nú een hotelletje moet boeken, aangezien je tegen die tijd geen overnachting meer kan vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef DarkElf het volgende:
Tis weer duidelijk herfst/winter aan het worden voor mijn gevoel, ik ben namelijk nu al aan het kijken voor weekendjes weg in mei volgend jaarAlles als het maar geen winter is (niet dat ik nou een bloedhekel aan de winter heb hoor trouwens, want kerst
(Berlijn!) maar ik zie wel een patroon bij mezelf
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is met een s mijn waarde D_H
Wel opvallend dat je niet weet hoe je kuise schrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Sun, ik ben blij dat het iig klikt met de psych.vk.! Dat scheelt al een heleboelJup, is een aardige man en fijne uitstraling en zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, deze dame wordt het nietStom mens, is ze ziek, belt ze niet even af ofzo. Wat een zonde van m'n tijd!
oh fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik snap je wel hoor, sommige Vlamingen zijn idd erg...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, is een aardige man en fijne uitstraling en zo..Zulke dingen zijn ook eng en je moet idd kijken naar hoe het gaat en of het het waard is om verder te kijken. Moeilijke afweging is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, deze dame wordt het nietStom mens, is ze ziek, belt ze niet even af ofzo. Wat een zonde van m'n tijd!
Lekker is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ineens een kuismeneerHoorde ineens gerommel uit de keuken. Hij heeft hem ook gewoon zelf gepakt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat rot CF, en nergens op gebaseerd, want ze kennen jou nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het zo... flauw. Onverdiend. Sommigen kunnen zo vuil zijn daarin
De meesten gelukkig niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |