Jip en Janneke bubbelsapquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:12 schreef DarkElf het volgende:
Heerlijk hoor een kuismadam, scheelt een hoop gedoe als je allebei werkt
Morgen eens even de stad in om een klein cadeautje voor mijn zusje te kopen, had een oa. fles bubbels voor haar verjaardag zaterdag maar ja die mag ze nou niet dus moet even iets anders zoeken.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is met een s mijn waarde D_H
Wel opvallend dat je niet weet hoe je kuise schrijft
Ik zou zo graag in juni een paar dagen naar Oerol willen. Maar ik moet golfer nog even overtuigen dat je dan juist nú een hotelletje moet boeken, aangezien je tegen die tijd geen overnachting meer kan vinden.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:20 schreef DarkElf het volgende:
Tis weer duidelijk herfst/winter aan het worden voor mijn gevoel, ik ben namelijk nu al aan het kijken voor weekendjes weg in mei volgend jaarAlles als het maar geen winter is (niet dat ik nou een bloedhekel aan de winter heb hoor trouwens, want kerst
(Berlijn!) maar ik zie wel een patroon bij mezelf
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat is met een s mijn waarde D_H
Wel opvallend dat je niet weet hoe je kuise schrijft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
Sun, ik ben blij dat het iig klikt met de psych.vk.! Dat scheelt al een heleboelJup, is een aardige man en fijne uitstraling en zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, deze dame wordt het nietStom mens, is ze ziek, belt ze niet even af ofzo. Wat een zonde van m'n tijd!
oh fijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en ik snap je wel hoor, sommige Vlamingen zijn idd erg...
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Jup, is een aardige man en fijne uitstraling en zo..Zulke dingen zijn ook eng en je moet idd kijken naar hoe het gaat en of het het waard is om verder te kijken. Moeilijke afweging is dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:00 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, deze dame wordt het nietStom mens, is ze ziek, belt ze niet even af ofzo. Wat een zonde van m'n tijd!
Lekker is datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ineens een kuismeneerHoorde ineens gerommel uit de keuken. Hij heeft hem ook gewoon zelf gepakt
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 13:55 schreef Bluezz het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat rot CF, en nergens op gebaseerd, want ze kennen jou nietquote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het zo... flauw. Onverdiend. Sommigen kunnen zo vuil zijn daarin
De meesten gelukkig niet![]()
![]()
Klopt, de meesten niet idd maar sommigen zijn er vrij fel in. Ik heb ook geen idee waarom eigenlijk, snap het niet zo goed maar ja, ik ben dan ook een 'Ollander en geen Vlaming dus zal t ook nooit snappen wrs.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:06 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het zo... flauw. Onverdiend. Sommigen kunnen zo vuil zijn daarin
De meesten gelukkig niet
Voor mij trouwens wel een reden om, als we ooit eens gaan verhuizen en toevallig in Vlaanderen blijven, nooit onder de lijn Antwerpen te gaan wonen. De mensen hier zijn toch anders ingesteld dan de Vlamingen die dieper Vlaanderen in wonen.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
[..]
Lekker is dat
Ik heb ineens een kuismeneerHoorde ineens gerommel uit de keuken. Hij heeft hem ook gewoon zelf gepakt
[..]Handig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En onprofessioneel? Nee hoor, vind ik niet. (wie ben ik maar goed). Als iets ok voelt dan is het zo ondanks het boven drijven soms.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
Wat vraagt jouw kuismeneer per uur?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
*burb*There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer![]()
ik doe niet aan meespoileren hoormaar scherpe randjes hebben is klote maar aan de andere kant; zonder (ervaring en de randjes) zou je ook niet zijn wie je bent denk ik tegenwoordig
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Dat is dan wel een voordeel denk ik DE
Bovendien zijn er ook fijne dingen tussendoor gebeurd.
Zo maar eens een turkse winkel in Hlem uitchecken![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
Weest blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:17 schreef Den_Haag het volgende:
wees blij dat je leventje loopt op een fijne goeie manier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sommige mensen hebben nu eenmaal pech denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.jahaa meegespoilerd
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Ik wil ook zo'n kuismeneer, Freecell
Oh Sunny, ik had even gemist dat je De Meneer al hebt gesproken. Fijn dat je wel een klik had
WB wroeten-of-niet: als je er serieus last van hebt, is het gewoon een goed idee om er hulp voor te zoeken, maar als het goed behapbaar is, kan ik me ook wel voorstellen dat je dat niet doet. Wroeten zorgt er meestal voor dat het aanvankelijk wat erger wordt. Daarna ook wel veel beter, maar die eerste fase is zelden fijn![]()
![]()
Mijn kuismeneer is niet te huur ben ik bang
Een vriend van ons was er ook zo één die nog nooit tegenslag had meegemaakt, alles ging prima.
En toen kwam er wel wat op zijn pad, dat effect is ook een beetje moker -> aardewerk![]()
![]()
das idd wel een nadeel, als je altijd de wind in de zeilen gehad hebt zijn er best wat mensen die compleet hun padje kwijt raken als de wind eens wegvalt, of zelfs draait...♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
pffft foon doet raar,duurt nu helemaal lang om te laden. tvpeter de vries dus om jullie terug te vinden.![]()
Kinderarbeid!quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 14:08 schreef freecell het volgende:
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."![]()
Ik vind de fc keuken niet heel groot
Gras voor de laatste keer gemaaid en meteen kalk gestrooid
Als ik in de tuin bezig ben is het speelkwartier voor poes, al die gekke bokkesprongen en happen in blaadjes, zó leuk![]()
![]()
Bluezz, ik zou jou graag in de klas hebben! Lekker lol trappen!En ik zou je zo doorsturen naar de radiostudio bij ons, want ik vind je een hele mooie rustige stem hebben.
CF, dat maakt de selectie wel lekker makkelijk zo, uit de kuisdames. Wel onbeschoft zeg.![]()
Over wroeten: soms zou je willen dat het zo normaal was als in de VS (of als in Gooische Vrouwen) dat je gewoon zo nu en dan gezellig even naar Dr. Rossi gaat voor een uurtje ouwehoeren. En dan gewoon weer naar huis, voor een chardonnay'tje. In Nederland is het toch vaak een kwestie van 'in therapie'. Dat maakt de drempel wel hoog, denk ik.
Maar eigenlijk zou je natuurlijk net zo goed voor je geest als voor je lijf moeten zorgen, met af en toe een check up en een onderhoudsbeurt.
Heerlijk weer hier ook DE. Inderdaad wel lekker hardloopweer.
Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
We hebben niet een hele strakke nette tuin, maar een enorme lap gazon, dus het moet er wel een beetje uitzien.
Oe de aubergine-plakjes zien er appetijtelijk uit die kokgolfer aan het voorbereiden is![]()
![]()
Ik heb kalk meteen maar even op het boodschappenlijstje gezet. Ik wist heel niet dat dat moest rond deze tijd.Freudian slips: when you say one thing, but mean your mother.![]()
Ja, nu maar hopen dat het mengsel ook straks onder de grill lekker is met de gebraden eendenborst die ik erbij ga maken.quote:Op dinsdag 27 oktober 2009 16:09 schreef Bluezz het volgende:
Oe de aubergine-plakjes zien er appetijtelijk uit die kokgolfer aan het voorbereiden is
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: